جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم

مقاله علمی و پژوهشی" گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم ، سواد جدید ، اخبار جعلی ، رمان گرافیکی ، قابلیت رمان گرافیکی ، مزیت رمان گرافیکی ، نظام آموزشی و آینده گرافیک نوول اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان ، روابط عمومی ، ارتباط تصویری ، گرافیک محیطی ، نظریه اشاعه ، نظریه نوآوری ، نظریه میشل فوکو و وسایل ارتباط جمعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی

مقاله علمی و پژوهشی" فناوری های نوین و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی " مقاله ای است در 18  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فناوری های نوین، مزیت رقابتی ، خبرگزاری ایرنا و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله مزیت‌سنجی اقتصاد ایران در صنعت و کشاوزری با استفاده از شاخص‌های مختلف

دانلود فایل

closeمقاله مزیت‌سنجی اقتصاد ایران در صنعت و کشاوزری با استفاده از شاخص‌های مختلف

مقاله علمی و پژوهشی " مزیت‌سنجی اقتصاد ایران در صنعت و کشاوزری با استفاده از شاخص‌های مختلف" مقاله ای است در 26 صفحه و با 24 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد اقتصاد و الگو سازی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  مزیت‌سنجی؛ بخش صنعت؛ بخش کشاورزی؛ تحلیل عاملی؛ تحلیل تاکسونومی عددی پرداخته شده است چکیده مقاله محدود بودن منابع و امکانات، لزوم اولویت‌بندی تخصیص آنها را ایجاب می‌کند. با توجه به اینکه دو بخش مولد اقتصاد یعنی بخش صنعتو بخش کشاورزی در جذب منابع محدود موجود برای تولید در رقابت هستند این پرسش پیش می‌آید که با وجود محدودیت بودجه در هر برنامة توسعه، کدامیک از این دو بخش با توجه به ویژگی‌های خاص هر بخش و قابلیت‌هایی که هرکدام دارند در تخصیص این منابع محدود سرمایه‌گذاری دارای اولویت هستند؟ در این مقاله برای نخستین بار با هماهنگ سازی دو طبقه‌بندی ISIC و HS به طور همزمان از شاخص‌های جدول داده – ستانده و شاخص‌های مزیت‌سنجی استفاده و سعی شده با به‌کارگیری روش تلفیقی تحلیل عاملی و تحلیل تاکسونومی عددی به پرسش فوق پاسخ داده شود. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش کشاورزی و زیربخش مواد غذایی و آشامیدنی در اولویت قرار دارند. عنوان مقاله [English] Comparing Relative Advantages of Agriculture and Non-Agricultural Manufacturing Sectors in Iran’s Economy چکیده [English] Scarcity of economic resources causes defining priority of their allocation to activities. Agriculture and Non-Agricultural Manufacturing (NA-Manufacturing) as two parts of production sector compete for absorbing those scarce resources. Hence, the question is: which part is preferred in this allocation, Agriculture or NA- Manufacturing? In this paper with coordinating ISIC and HS codes, Input-output indices and comparative advantage indices have been used simultaneously for the first time. Factor analysis and numerical taxonomic analysis methods have also been incorporated to answer the question. The results indicate that Agriculture is preferred to NA-Manufacturing in Iran’s economy. کلیدواژه‌ها [English] Relative Advantages, Non-Agricultural Manufacturing Sector, agriculture sector, Factor analysis, Numerical Taxonomy Analysis دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

همه پایه‌ها
more_vert مقاله مقایسة اثر تعداد جلسات تمرین ایروبیک و یوگا

دانلود فایل

closeمقاله مقایسة اثر تعداد جلسات تمرین ایروبیک و یوگا

مقاله علمی و پژوهشی" مقایسة اثر تعداد جلسات تمرین ایروبیک و یوگا بر مؤلفه‌های خودتوصیفی بدنی دانشجویان دختر " مقاله ای است در 19 صفحه با 39 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد رشد و یادگیری حرکتی و ورزشی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات ایروبیک؛ خودتوصیفی بدنی، دانشجویان دختر و یوگا مطرح شده است محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله بررسی منابع نوسانات نرخ ارز واقعی و تورم در اقتصاد ایران

دانلود فایل

closeمقاله بررسی منابع نوسانات نرخ ارز واقعی و تورم در اقتصاد ایران

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی منابع نوسانات نرخ ارز واقعی و تورم در اقتصاد ایران" مقاله ای است در 30 صفحه و با 27 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد اقتصاد و الگو سازی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  نرخ ارز واقعی؛ نرخ تورم؛ شوک‌های واقعی؛ شوک‌های اسمی؛ خود‌رگرسیون ‌برداری‌ ساختاریپرداخته شده است چکیده مقاله نوسانات نرخ ارز واقعی بر ورود و خروج سرمایه، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، تجارت بر مبنای مزیت نسبی و قدرت رقابت‌پذیری اقتصاد در سطح بین‌الملل اثر گذار است. بنابراین ثبات نرخ ارز واقعی از جمله ابزارهای مهم سیاست‌های رشد و توسعۀ اقتصادی به شمار می‌رود. این مهم با شناسایی منابع نوسانات نرخ ارز واقعی و تورم، بررسی سهم نسبی هر منبع و تحلیل اثرات پویای آن طی زمان امکان‌پذیر است. محققان توافق نظر دارند که نوسانات نرخ ارز واقعی از شوک‌های واقعی و اسمی (یا پولی) سرچشمه می‌گیرد. اندازه‌گیری و تحلیل اهمیت نسبی شوک‌های مختلف بر نوسانات نرخ ارز واقعی و تورم به محققان و سیاستگذاران در مدل‌سازی نرخ ارز و طراحی سیاست‌های مناسب تثبیت اقتصادی یاری می‌نماید. در مقالۀ حاضر، شواهدی از نقش شوک‌های واقعی و اسمی در توضیح نوسانات نرخ ارز واقعی و تورم در اقتصاد ایران با استفاده از مدل‌سازی خودرگرسیون‌برداری ساختاری ارائه می‌شود. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که شوک‌های واقعی توضیح دهنده اصلی نوسانات نرخ ارز واقعی و شوک‌های اسمی توضیح دهنده اصلی نوسانات نرخ تورم در کشور است. عنوان مقاله [English] A Survey of the Sources of Real Exchange Rate and Inflation Fluctuations in a survey of the Iran چکیده [English] Real exchange rate stability is one of the most important tools in economic growth and development since it affects capital inflows, foreign direct investment and trade according to comparative advantages. This important aims can be reached by investigating the sources of real exchange rate fluctuations, its relative shares and historical dynamic effects. It is well known that real exchange rate fluctuations can be attributed to real and nominal shocks. Measuring and analyzing the relative share of different shocks can help the researchers and policy makers to model and design proper stabilization policy. This paper provide some evidence of the role of real and nominal shocks in explaning the real exchange rate and inflation movement by using the Structural VAR approach. We finds that real shocks play a significant role in explaining real exchange rate fluctuationds and nominal shocks in explaining inflation movement Iran. کلیدواژه‌ها [English] Real exchange rate, Inflation, Real Shocks, Nominal Shocks, Structural VAR دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

همه پایه‌ها
more_vert مقاله تحولات فصلی و پیش‌بینی سالانه صادرات غیرنفتی: رهیافت رگرسیونی داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت

دانلود فایل

closeمقاله تحولات فصلی و پیش‌بینی سالانه صادرات غیرنفتی: رهیافت رگرسیونی داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت

مقاله علمی و پژوهشی " تحولات فصلی و پیش‌بینی سالانه صادرات غیرنفتی: رهیافت رگرسیونی داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت" مقاله ای است در 22 صفحه و با 16 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد اقتصاد و الگو سازی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  الگوی داده‌های ترکیبی با تواتر متفاوت؛ پیش بینی؛ صادرات غیرنفتیپرداخته شده است چکیده مقاله هدف مقاله طراحی و برآورد الگوئی از صادرات غیرنفتی کشور است که به کمک آن بتوان به محض آن‌که اطلاعات جدیدی در مورد متغیرهای تاثیرگذار بر صادرات غیرنفتی در دسترس قرار گرفت، درمقادیر پیش‌بینی شده سالانه صادرات غیر نفتی تجدیدنظر کرد. این مهم امکان پذیر نخواهد بود مگر آن که الگوئی تصریح شود که صادرات غیرنفتی سالانه را تابعی از متغیرهای توضیح دهنده فصلی قرار دهد. این مقاله با بهره‌گیری از روش میداس، صادرات غیرنفتی سالانه را تابعی از متغیرهای تولید ناخالص داخلی واقعی، نرخ ارز حقیقی و نوسان‌های آن با تواتر فصلی، قرار داده است. این الگو علاوه بر پیش‌بینی‌های دقیق‌تر نسبت به الگوهای سنتی قبلی، از این مزیت برخوردار است که وقتی اطلاعات جدیدی در دسترس قرار می‌گیرد، بتوان کمیت پیش بینی شده قبلی را مورد تجدید نظر قرار داد. الگوی تصریح شده بر اساس داده‌های سال 1392-1367، مقدار واقعی صادرات غیرنفتی را برای سال 1393 که معادل 23864 میلیون دلار است، در خارج از محدوده‌ی الگوسازی، تنها با حدود 2 درصد خطا پیش‌بینی می‌کند که بسیار نزدیک به واقعیت تلقی می‌شود. عنوان مقاله [English] Seasonal Variations and Prediction of Annual Non-Oil Export: A Mixed Data Sampling Approach چکیده [English] The aim of this paper is to specify and estimate such a model for non-oil export that allows to revise the previous predicted volume of annual non-oil export, as soon as new seasonal data for the explanatory variables are released.  This cannot be achieved unless a model is constructed in such a way that annual non-oil export is set as a function of some seasonal explanatory variables. By utilizing a very recent method of regression specification, namely MIDAS regression, this article sets annual non-oil export as a function of seasonal real GDP, seasonal real exchange rate and seasonal real exchange rate fluctuations. To provide more accurate predictions, as compared to traditional methods, this regression model is capable of providing a revised prediction as soon as new information concerning explanatory variables are released. The specified regression model, which is estimated by using time series data within the period 1989 – 2014, predicts the real amount of annual non-oil export for 2015 with a small error of almost 2%. So, this prediction is considered to be very close to the reality. کلیدواژه‌ها [English] Mixed Frequency Data Sampling (MIDAS), prediction, Non-oil Export دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

همه پایه‌ها
more_vert مقاله مطالعه تطبیقی عناصر نقض علامت تجاری در حقوق آمریکا و ایران

دانلود فایل

closeمقاله مطالعه تطبیقی عناصر نقض علامت تجاری در حقوق آمریکا و ایران

مقاله علمی و پژوهشی " عنوان " مقاله ای است در 28 صفحه و با 35 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد حقوق خصوصی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  نقض علامت تجاری؛ استفاده تجاری؛ احتمال گمراهی؛ حقوق آمریکا؛ حقوق ایران پرداخته شده است چکیده مقاله به‌موجب ماده 32 (1) قانون علائم تجاری آمریکا، نقض علامت تجاری عبارت است از استفاده تجاری بدون مجوز از علامت متعلق به دیگری به‌گونه‌ای که سبب احتمال گمراهی در محصول یا خدمت، مبدأ آن یا وابستگی آن به مبدأ معین ‌شود. عناصر تحقق نقض علامت تجاری در آمریکا عبارتند از اثبات وجود یک علامت معتبر و قابل حمایت اعم از ثبت‌شده یا ثبت‌نشده، استفاده از علامت، تجاری بودن استفاده، اثبات احتمال گمراهی. قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری مصوب 1386 ایران نیز در ماده 40، استفاده بدون مجوز از علامت دیگری و بروز گمراهی مصرف‌کننده را شرط ایجاد مسئولیت ناشی از نقض علامت تجاری می‌داند و مانند قانون لنهام اشاره‌ای به تقصیر خوانده ندارد. بااین‌حال، بررسی رویه قضایی نشان می‌دهد که در حقوق ایران وجود علامت معتبر ثبت‌شده یا ثبت‌نشده و تجاری بودن استفاده از علامت غیر، شرط تحقق نقض می‌باشد. برخلاف نظام آمریکا، قانون ایران به گمراهی ناشی از توهم وابستگی اشاره‌ای نکرده و چنین گمراهی‌ ذیل تبلیغات خلاف واقع در ایران مورد حکم قرار می‌گیرد. این مسئله با توجه به عدم تأثیر آن در گمراهی مصرف‌کننده، مزیت قانون ایران نسبت به قانون لنهام است. در این مقاله با تأکید بر آراء داد‌گاه‌های آمریکا و ایران، به بررسی و تحلیل این عناصر پرداخته می‌شود و در خلال طرح مباحث پیشنهادات مقتضی ارائه می‌شود. عنوان مقاله [English] comparative study of elements of trademark infringement in us and iranian law چکیده [English] According to Article 32 (1) of the American Trademark law, trademark infringement is commercial use with no permition of the mark of another in a way that causes likelihood of confusion to product or service, their origin or affiliation to that origin. The grounds of   of realizationtrademark infringement in us include the existence of valid mark whether registered or unregistered and using of mark, being the use commercial, proof of likelihood of confusion. Also the Iranian patent, industrial dedign and trademark law, introduce the non permission use of anothers mark and accoring likelehood of confusion of the consumer, the requirements of civil liability from the trademark infringement and like lanham act, do not mention the negligince of defendant. However, studing the judicial perecents shaws that in iraninn law, existing of valid registered or unregistered mark and being the use of anothers mark commercial, is the realization of infringement. Unlike the American system, Iranian law does not mention the confusion arising from affiliation and confusion following such confusion, is considered under the false advertising.  In compare with the lanham act, with respect to the irrelevance of it in confision of consumer, this is the advantage of Iran's law.  In this paper, emphasizing judgements of courts of us and Iran, analyzing these elements will be discussed and appropriate proposals presented during the discussion of the project. کلیدواژه‌ها [English] Infringement of Trademark, Commercial Use, Likelihood of Confusion, Us law, Iranian Law دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

همه پایه‌ها
more_vert پاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی

دانلود فایل

closeپاورپوینت و کاربرد آن در روابط عمومی

پاورپوینت PowerPoint نرم افزاری ساده و کارآمد برای ساخت برنامه های چندرسانه ای کوچک (مانند کاتالوگ های الکترونیکی و برنامه های اطلاع رسانی ساده) است. معمولاً بیشترین مورد استفاده از پاورپوینت در مورد ساخت سیستم تصویری قابل نمایش در سمینارها و جلسات مهم می باشد. وجود الگوهای از پیش آماده شده، موجب می گردد که در سریعترین زمان به بهترین نتیجه دست یابید.

همه پایه‌ها
more_vert چگونه یک پروپوزال بنویسیم؟

دانلود فایل

closeچگونه یک پروپوزال بنویسیم؟

 شروع انجام هر طرح تحقیقاتی و پژوهشی، نیازمند نوشتن یک طرح پیشنهادی اولیه برای موضوع موردنظر و ارائه روش کار برای به انجام رساندن این طرح می باشد.بسیاری از ما با شنیدن نام پروپوزال به یاد دانشگاه و پایان‌نامه می افتیم. در حالی که پروپوزال صرفا برای ارائه موضوع پایان نامه نبوده و کاربردهای فراوانی در زمینه های مختلف دارد. در واقع پروپوزال‌ برای بررسی طرح یا پیشنهاد در زمینه اقتصاد، تجارت و امور اجرایی و تصمیم‌گیری پیرامون پذیرش و تائید آن می باشد. در مطلب پیشِ رو قصد داریم در خصوص نحوه نگارش یک پروپوزال کارآمد و اثرگذار صحبت کنیم.

همه پایه‌ها
more_vert تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

دانلود فایل

closeتاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات

به گفته یکی از نظریه پردازان تبلیغات، اعتماد یکی از بزرگ ترین مشکلات تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی است. به خصوص در عصر قدرت مشتری... پنج تکنیک مهم در تبلیغات،به ویژه تبلیغات نوین: 1.تکنیک گریز از بن بست تبلیغات: بر اساس این تکنیک ، ساختن یک سایت و تبلیغات آن در شبکه جهانی اینترنت مانند ساختن ویترین مغازه در یک بن بست است . زیرا کسی از آدرس سایت ها به خودی خود خبر ندارد.و باید به نحوی با نشانی سایت آشنا شود و به آن مراجعه کند. پس اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چه طور و با چه تکنیکی میتوانید مخاطبان را وادار به بازدید از سایت کنید.

همه پایه‌ها
more_vert کمک به دانش آموزان در انجام تکالیف مدرسه

دانلود فایل

closeکمک به دانش آموزان در انجام تکالیف مدرسه

زمانی که فرزندتان به شما می گوید نمی تواند یک مسئله ریاضی را حل کند یا نمی تواند یک کلمه پیچیده را بدون کمک شما تلفظ کند، بلافاصله به کمک او نشتابید. ما یک برنامه درسی داریم تا او را مستقل بار بیاوریم. تکالیف مدرسه هم مانند بسیاری از چیزها نسبت به زمانی که ما بچه بودیم روز به روز پیچیده تر و سخت تر می شوند. انتظارات از دانش آموزان و معلمان بالاتر است و والدین چالش های اضافی دارند مانند: کنترل آیپدها/ گوشی های هوشمند/ تلویزیون/ برنامه های ورزشی و تسلط بر یک برنامه درسی جدید از جمله: این مکعب های لعنتی که در حال حاضر در مهد کودک ها در درس ریاضی از آن ها استفاده می کنند.