جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی گرافیک خبری در رسانه های برخط ایران

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی گرافیک خبری در رسانه های برخط ایران

مقاله علمی و پژوهشی" گرافیک خبری در رسانه های برخط ایران " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به گرافیک خبری در رسانه های برخط ایران ، رسانه برخط ، گرافیک ، روزنامه نگاری و گرافیک اطلاع رسان اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی گرافیک و روزنامه نگاری بحران

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی گرافیک و روزنامه نگاری بحران

مقاله علمی و پژوهشی" گرافیک و روزنامه نگاری بحران " مقاله ای است در 38 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به گرافیک و روزنامه نگاری بحران و گرافیک مطبوعاتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم

مقاله علمی و پژوهشی" گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم ، سواد جدید ، اخبار جعلی ، رمان گرافیکی ، قابلیت رمان گرافیکی ، مزیت رمان گرافیکی ، نظام آموزشی و آینده گرافیک نوول اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان ، روابط عمومی ، ارتباط تصویری ، گرافیک محیطی ، نظریه اشاعه ، نظریه نوآوری ، نظریه میشل فوکو و وسایل ارتباط جمعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert خلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

دانلود فایل

closeخلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

نکته اول اینکه دانسته وشناخته ایم که خواه ناخواه در فعالیت های تبلیغی و در کلیت آن بر خلاف روابط عمومی که قناعت محور و اساس است، مؤلفه ترغیب نقش عمده واصلی را ایفاء می کند. فصل اولتعریف روابط عمومی:روابط عمومی تعاریف گوناگونی دارد اما در یک جمله کوتاه ونسبتاً نزدیک به مفهوم (( آینه تمام نمای یک موسسه است)) .بخش بزرگ رسالت روابط عمومی ها ارائه کردن ، نشان دادن وانتشار وپخش فعالیتها وعملکردهای واقعی دستگاه زیربط به جامعه ، گروه و جمعیتی که بنحوی با آنها در ارتباط هستند می باشد .و در نهایت روابط عمومی عبارتست از (( ابلاغ اطلاعات واقعی مؤسسه به مخاطبین زیربط و کسب نظریات انها به منظور ایجاد حس تفاهم )) .

همه پایه‌ها
more_vert خلاصه کتاب سواد بصری

دانلود فایل

closeخلاصه کتاب سواد بصری

اگر اختراع چاپ توانست سود کلامی را جهانی سازد، مطمئنا اختراع دوربین عکاسی و پیشرفت روزافزون آن نیز دستیابی به سواد بصری عمومی، این ضرورت آموزشی بلند مدت را میسر ساخت. توانایی ساخت که مدتها فقط در اختیار آن دسته از هنرمندانی بود که سالها صرف آموختن هنر خود کرده بودند، حال در اختیار عموم قرار گرفت و بالطبع در کنار آن آموختن سواد بصری چیزی بود که لازم به نظر می رسید.