جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری، خطر و میهن پرستی

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری، خطر و میهن پرستی

مقاله علمی و پژوهشی" روزنامه نگاری، خطر و میهن پرستی " مقاله ای است در 21 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به روزنامه نگاری، روزنامه نگاری بحران ، روزنامه نگاری آمریکایی ، روزنامه نگاری وطن پرستانه ، یازدهم سپتامبر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert تحلیل و بررسی روش تفسیری شیخ بهایی

دانلود فایل

close تحلیل و بررسی روش تفسیری شیخ بهایی

چکیده بهاءالدین محمدبن‏ حسین عاملی معروف به شیخ بهایی (د1031ق)، دانشمند نامدار قرن دهم و یازدهم هجری و از مشاهیر عصر صفوی، نویسنده‌ای پرکار بوده و با جامعیتی که در معقول و منقول داشته، نه تنها عصر خویش، بلکه آیندگان را تحت تأثیر قرار داده است. تحلیل و بررسی روش تفسیری شیخ بهایی، از مهمترین اهداف این نوشتار است. شیخ بهایی، به شیوه عقلی و اجتهادی، بر پایه ی منابع و مصادر متعدد، به تفسیر برخی از آیات قرآن کریم پرداخته است. بهره‌گیری از روش تفسیری قرآن به قرآن، استفاده از روایات و تقدیم قول معصومان (علیهم السلام)، بیان دقائق و ظرائف آیات قرآن، دقت فراوان در تبیین مباحث، ارائه‌ی تقسیم‌بندی‌های مفید از ویژگی‌های روش تفسیری شیخ بهایی است

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازنمایی اسلام و ایران در رسانه های غرب

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی بازنمایی اسلام و ایران در رسانه های غرب

مقاله علمی و پژوهشی" بازنمایی اسلام و ایران در رسانه های غرب " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بازنمایی اسلام و ایران در رسانه های غرب ، یازده سپتامبر ، شرق شناسی و تسخیر سفارت آمریکا  اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی آموزش روزنامه نگاری بحران

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی آموزش روزنامه نگاری بحران

مقاله علمی و پژوهشی" آموزش روزنامه نگاری بحران " مقاله ای است در 12 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به آموزش روزنامه نگاری بحران ، روزنامه نگاری بحران، روزنامه نگاری آمریکا و بحران 11 سپتامبر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی گفتمان اسلام هراسی در آمریکا

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی گفتمان اسلام هراسی در آمریکا

مقاله علمی و پژوهشی" گفتمان اسلام هراسی در آمریکا " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به گفتمان اسلام هراسی در آمریکا ، تروریسم ، یازده سپتامبر ، انگاره اسلام هراسی ، فاکس نیوز ، کلیشه سازی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert مقاله علمی و پژوهشی تصویر سازی و کلیشه سازی هالیوود از مسلمانان

دانلود فایل

closeمقاله علمی و پژوهشی تصویر سازی و کلیشه سازی هالیوود از مسلمانان

مقاله علمی و پژوهشی" تصویر سازی و کلیشه سازی هالیوود از مسلمانان " مقاله ای است در 31 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تصویر سازی و کلیشه سازی هالیوود از مسلمانان ، شرق شناسی ، جنگ سرد ، یازده سپتامبر و بازنمایی رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

همه پایه‌ها
more_vert خلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

دانلود فایل

closeخلاصه کتاب روابط عمومی و تبلیغات

نکته اول اینکه دانسته وشناخته ایم که خواه ناخواه در فعالیت های تبلیغی و در کلیت آن بر خلاف روابط عمومی که قناعت محور و اساس است، مؤلفه ترغیب نقش عمده واصلی را ایفاء می کند. فصل اولتعریف روابط عمومی:روابط عمومی تعاریف گوناگونی دارد اما در یک جمله کوتاه ونسبتاً نزدیک به مفهوم (( آینه تمام نمای یک موسسه است)) .بخش بزرگ رسالت روابط عمومی ها ارائه کردن ، نشان دادن وانتشار وپخش فعالیتها وعملکردهای واقعی دستگاه زیربط به جامعه ، گروه و جمعیتی که بنحوی با آنها در ارتباط هستند می باشد .و در نهایت روابط عمومی عبارتست از (( ابلاغ اطلاعات واقعی مؤسسه به مخاطبین زیربط و کسب نظریات انها به منظور ایجاد حس تفاهم )) .