مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی رسانه های جمعی
تاریخ 25 اردیبهشت 1398 ساعت 22:19:17
کد خبر: 001322

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی رسانه های جمعی " مقاله ای است در 26  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی رسانه های جمعی ، مدلول ، دلالت ثانویه ، همنشینی ، جانشینی ، انواع نشانه ، دال و مدلول اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.