جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها و روزنامه نگاری بحران اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی" روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه ، جامعه شبکه ای ، ارتباطات مشارکتی ، میراث فرهنگی و ارتباطات سنتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert دفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 1396

ادامه مطلب

closeدفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته علوم ارتباطات سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه روزنامه نگاری ، رسانه های جمعی ، نظریه های ارتباطات و فرهنگ ، و روش های پژوهش در علوم ارتباطات ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات سیاسی و قدرت نرم " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات سیاسی و قدرت نرم ، ارتباطات بین الملل ، مفهوم ارتباط سیاسی ، عناصر ارتباط سیاسی و جنگ عراق اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب روانشناسی کلام در ادبیات گفتاری

ادامه مطلب

closeکتاب روانشناسی کلام در ادبیات گفتاری

« شخصیت هر کس پشت زبان او پنهان شده است.» پژوهشگران دریافته ­اند که لحن صدای ما، بیانگر احساسات­مان در ارتباطات با دیگران است، بیشتر احساسات از طریق شنیداری قابل انتقال است، همین است که از نوع صدا و طرز بیان کلمات، می‌­توان به شخصیت دیگران پی برد. برای مثال کسی که با صدای آرام و خونسرد صحبت می­ کند، لحن یکنواختی دارد، و کسی که با صدای بلند و بدون لکنت صحبت می­ کند، شخصی پرانرژی و فعال به نظر می­رسد. « صدا یک پدیده مادرزادی است، پس نمی­توان دخالتی در آن داشت.» به محض این که کلامی از زبان خارج ­شود، لحن سخن گفتن را تعیین می­ کند، در این صورت باید سعی کنیم تا صدای­مان آرام، صلح ­آمیز، منظم و نیرومند باشد. حواس­مان جمع باشد که بیش از حد بلند یا کوتاه سخن نگوییم. کلمات را به روانی و پشت سر هم ادا کنیم و از مکث­ ‌های غیر لازم و طولانی خودداری نماییم. صدا، اصلی‌­ترین عنصری است که توسط آن، اندیشه‌­ها و احساس‌­های مشخص و دقیق خود را بیان می­‌کنیم، در این صورت هرچه صدای ما حساس‌­تر و کارآمدتر باشد، دیگران منظور ما را در گفتارمان دقیق­تر و واضح­‌تر درک می­کنند. یکی از بهترین روش‌­های تقویت صدا این است که پاره شعرهایی را با آهنگ مناسب آن و صدای بلند بخوانیم. فهرست مطالبکلامی بر این کتابفنون مؤثر در صدا شناسیصدا در مسیر کلامزنجیره گفتار در ارتباطات کلامیپرورش صدا در پنج مرحله اساسیتحلیل صدا در گفتاررابطه تُن صدا با فرهنگ اجتماعیسرعت و آهنگ صدا در ارتباطات کلامیاهمیت لحن بیان در پرورش صداصدا در ماهیت وجودشتمرین صدا در ارتباطاتتاثیرگذاری صدای ما بر دیگرانصداهای ناموزونی که به ارتباطات کلامی آسیب میرساننداهمیت لحن بیان در ارتباطات انسانیلفظ در پرورش گفتارتُن و نوسان‌های صدا در کلامکلام در معنای سخنانتظارات مبهم و مشخص از گفتاراهمیت روابط عمومی در ارتباطات کلامیگسترش حلقه نفوذ در ارتباطات کلامیقدرت جاذبه کلاماهمیت کلام در ارتباطات انسانیشناسایی و درک پاسخ‌ها و دریافت‌ها در ارتباطات کلامیمیل به ایجاد ارتباطات کلامی با دیگراناصول پنج مادهای ارتباطات کلامیاعمال جسمانی در کلامبلندی آوا و سرعت بیان در ارتباطات کلامینفوذ کلام با استفاده از استراتژی تصورات ذهنیهنر گوش دادن در ارتباطات کلامیخلاقیت درگفتارموفقیت در ارتباطات کلامیزیبایی و جذابیت کلام در ارتباطاتکلمات را دقیق و روان انتخاب کنیمدر ارتباطات کلامی از نام افراد استفاده کنیمشگفتی‌های مغز آدمی در کلاممکانیزم مغز درگفتارتوانایی‌ها و مهارت‌های کلامی در سخنسخن آخر

more_vert کتاب ارتباطات حرفه‌ای

ادامه مطلب

closeکتاب ارتباطات حرفه‌ای

کتاب ارتباطات حرفه‌ای اثر جیمز اُرورک است که توسط احسانه نژاد محمد و  محمدعلی معین فر ترجمه و از سوی انتشارات آریاناقلم منتشر شده است عنوان انگلیسی کتاب  DK Essential Managers: Effective Communication  است بررسی موضوع کتاب در کتاب ارتباطات حرفه ای مهم‌ترین مطالبی که به آنها پرداخته می‌شود عبارت‌اند از: شناخت مهارت‌های ارتباطیِ کلامی و غیرکلامی در محیط کار برقراری ارتباط مؤثر در سخنرانی‌ها، مکاتبات و گزارش‌ها برقراری ارتباط موفق با ذینفعان، رسانه‌ها و جامعه

more_vert مقاله اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای ایران

ادامه مطلب

closeمقاله اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای ایران

مقاله علمی و پژوهشی " اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای ایران" مقاله ای است در 20 صفحه و با 33 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث فناوری اطلاعات و ارتباطات، ‌ پنل دیتا، ‌اشتغال، ایران پرداخته شده است چکیده مقاله فناوری اطلاعات و ارتباطات آثار گسترده‌ای بر اقتصاد جامعه در سطح خرد و کلان دارد. تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کل اشتغال در کشور و به‌تبع آن اشتغال صنایع کارخانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این تحقیق در پی آن است که با استخراج تابع تقاضای نیروی کار از یک تابع تولید CES با استفاده از مسئله حداقل‌سازی هزینه اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای را در بازه زمانی (1388- 1385) بررسی نماید. به این ترتیب، با استفاده از رهیافت پنل دیتا تابع تقاضای نهاده نیروی کار برای اشتغال کل و سطوح مختلف تخصص شامل نیروی کار ساده، ماهر، تکنسین و مهندسین با به‌کارگیری متغیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب نوآوری‌های فرایندی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج مقاله حاضر نشان می‌دهد فناوری اطلاعات و ارتباطات با به‌کارگیری شاخص استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال کل نیروی کار و نیروهای متخصص اثر مثبت و بر اشتغال نیروی کار ساده اثر منفی دارد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert سئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته علوم ارتباطات

ادامه مطلب

closeسئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته علوم ارتباطات

دفترچه سئوالات آزمون تخصصی دکترای سال 98 رشته علوم ارتباطات که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 90 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات روزنامه‌نگاری 2- سئوالات مطالعات رسانه‌های جمعی 3 – سئوالات نظریه‌های ارتباطات و فرهنگ 4 – سئوالات روش‌های پژوهش در علوم ارتباطات شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید  

more_vert کتاب فلسفه ارتباطات، درس‌نامه‌ای برای اهل رسانه

ادامه مطلب

closeکتاب فلسفه ارتباطات، درس‌نامه‌ای برای اهل رسانه

 کتاب فلسفه ارتباطات، با مطرح کردن تازه‌ترین مفاهیم علوم ارتباطات در جهان، درسنامه‌ای ارزشمند، برای اهالی رسانه است. کتاب فلسفه ارتباطات، دانشنامه موضوعی بین المللی ارتباطات ۲، کتابی تخصصی در زمینه علوم ارتباطات است که مفاهیم به روز و مدرن، در قالب ۵۵ سرفصل که به صورت مقاله‌های مجزا و توسط نویسندگان گوناگون در آن به چشم می‌خورد. مقالات این کتاب توسط استادانی از دانشگاه متروپولیتن لندن، دانشکده سلطنتی علوم کتابداری در انگلیس و دانشگاه های پنسیلوانیا، استنفورد، کنتاکی و... در آمریکا نوشته شده‌اند، بخش‌هایی از این مقالات نیز توسط پژوهشگران مستقل تالیف شده است. در این کتاب سرفصل‌هایی چون عقلانیت‌گرایی انتقادی، برساخت‌گرایی، تحلیل کارکردی، تعاملی بودن مفهوم، بینارسانگی، وجه انتقال و چندوجهی بودن و مباحثی از این دست مطرح‌ شده‌اند. ویراستار نهایی و سرپرست نویسندگان کتاب فلسفه ارتباطات، ولفگانگ دونزباخ (Wolfgang Donsbach (۱۹۴۵-۲۰۱۵، استاد درگذشته دانشگاه تکنولوژی درسدن آلمان بوده است. وی استاد رشته علوم ارتباطات بود و کرسی این رشته را در دانشگاه درسدن پایه‌گذاری کرد. دونزباخ، دانشنامه بین‌المللی ارتباطات را در ۱۲ جلد، در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد و کتاب فلسفه ارتباطات بخشی از این ۱۲ جلد به شمار می‌آید. این کتاب که به تازگی توسط نشر علمی فرهنگی به چاپ رسیده است، در سال ۱۳۹۰ توسط انتشارات دانشگاه امام صادق (ع)، با گروه مترجمان منتشر شده بود. ترجمه جدید این کتاب را احسان شاه قاسمی بر عهده داشته است. وی متولد ۱۳۵۷ در شهر رستم استان فارس است و پس از دریافت مدرک دکترای خود در رشته علوم ارتباطات، تالیف و ترجمه چندین اثر و بیش از ۳۰ مقاله پژوهشی به فارسی و انگلیسی، هم اکنون استادیار گروه آموزشی ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران است. شاه قاسمی از سال گذشته عضو شورای پژوهشی خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا شده است. سرویراستار ایرانی این کتاب نیز، حسن بشیر، متولد ۱۳۳۳ است. وی عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق،عضو هیئت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی است. بشیر پیش از این مدیر سابق آکادمی آکسفورد انگلستان برای مطالعات عالی و رئیس سابق مؤسسه مطالعات اسلامی لندن نیز بوده است. کتاب فلسفه ارتباطات؛ دانشنامه موضوعی بین المللی ارتباطات، به سرپرستی ولفگانگ دونزباخ، نوشته شده و با ترجمه احسان شاه قاسمی و ویرایش حسن بشیر، در ۵۴۶ صفحه توسط انتشارات علمی فرهنگی به چاپ رسیده است.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش

مقاله علمی و پژوهشی" هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش " مقاله ای است که در20 صفحه در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هوش هیجانی ،قدرت سازگاری، کنترل فشار روانی  و ارتباطات اثربخش اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب جادوی مهارت های کلامی در ارتباطات موثر

ادامه مطلب

closeکتاب جادوی مهارت های کلامی در ارتباطات موثر

بکارگیری مهارت‌های کلامی با آدمیان در مسیر زندگی، خلق خوش می‌آفریند و ارتباطات انسانی را در جهت فرآیندهای مثبت آن افزایش داده و ما را به فهم وقایع پیرامونمان سوق می‌دهد و به درک واقعی در معنای زندگی می‌رساند. قوه‌ی ادراک در مهارت‌های کلامی، ماحصلی از ذهنی صلح‌آمیز ما است، تمام تعارضات ما در زندگی روزمره به خاطر عدم توانایی است که در تفهیم و تفهم داریم، سوء تفاهمات در ارتباطات گفتاری، و با هم بودن بین ما و دیگران را به رکود می‌کشاند. احترام به ظرفیت‌های نهفته اعقتادی در وجود دیگران، اصل ارتباطات کلامی در کانون زندگی ما است، آغاز یک پیام مؤثر در رفتارهای کلامی و غیرکلامی، می‌تواند بیانگر درک وسیع‌تری از با هم بودن و با یکدیگر هم کلام شدن را به ارمغان آورد. شخصیت ما همیشه در گرو ارتباطات کلامی و عصاره‌ای برگرفته از روح ماست که از منظر چشممان می‌درخشد و از طریق صدایمان پخش می‌شود و در سکوت و رفتارمان آشکار می‌گردد و آنگاه خود را به گوش شنوندگانمان می‌رساند و با روح آن‌ها هم پیمان می‌شود تا عشق به زندگی مشترک را مهیا سازد و از من، ماهای بسیار بزرگی سازد تا چرخه زندگی انسانی با قدرت‌تر به حرکت درآید. « موفقیت شما در این مسیر حتمی است» فهرست مطالبکلامی بر این کتاب1- مهارت‌های کلامی در ارتباطات انسانی2- موانع ارتباطی و شیوه‌های غلبه بر آن‌ها3- عدم درک کلام طرف مقابل4- سخن نسنجیده و نامناسب5- مهارت‌های ارتباطات کلامی و غیرکلامی6- ارتباطات کلامی و منطقی و مؤثر7- شش اصل اساسی و مؤثر در مهارت‌های ارتباطات کلامی8- نظم وجود در مهارت‌های ارتباطی9- مهارت‌های گفتاری از اسرار وجود10- خجالتی‌ها در ارتباطات اجتماعی11- ارتباطات غیرکلامی در مهارت‌های در اجتماع12- وجه تمایز ارتباطات غیرکلامی و کلامی13- مهارت‌های گوش دادن به کلام دیگران14- تأثیر کلمات احساسی در کنترل اضطرابات روحی و روانی15- تأثیر مهارت‌های کلامی روی انسان16- شخصیت در معنا و مهارت‌های کلامی17- بیان لغت و نقش آن در مهارت‌های گفتاری18- مهارت‌هایی در طبقه‌بندی و ارزیابی ارتباطات کلامی19- تمرینات مؤثر برای تقویت عضلات اندام‌های گفتاری20- صمیمیت نفوذپذیر در کلام21- مهارت‌هایی درباره داشتن بیانی قاطع و روشن22- مهارت‌هایی در جمله‌سازیجادوی مهارت‌های مؤثر کلامی در زندگی مشترک23- مهارت‌هایی درباره ویژگی‌های کلام در زندگی مشترک24- کلمات پرانرژی و شگفت‌انگیز در مهارت‌های ارتباطی25- مهارت‌های کلامی با خانواده26- ارسال پیام‌های مبهم در زندگی مشترک27- تفهیم و تفاهم مؤثر در زندگی مشترک28- قوانین طلایی ارتباط کلامی با همسرجادوی ارتباطات کلامی بجا و مؤثر با فرزندان29- ارتباطات جذبی جنین با مادر30- مهارت‌هایی در ارتباط کلامی مؤثر مادر با جنین31- مهارت‌هایی درباره موسیقی و نقش آن در پرورش جنین32- اشتباهات متداول در ارتباط کلامی با کودک33- ارائه الگوی مناسب برای گفتار کودک

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی " مقاله ای است که در 20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات اثر بخش، سکوت مطیع ، سکوت تدافعی ، سکوت نوع دوستانه و سکوت سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی " مقاله ای است که در 20  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات بین فردی، رفتارهای منافقانه و پیامدهای سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert جشنواره ملی فاوا با شعار «ایران هوشمند، آینده روشن»

ادامه مطلب

closeجشنواره ملی فاوا با شعار «ایران هوشمند، آینده روشن»

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراخوان نهمین جشنواره فاوا را در ۶ محور اصلی با شعار ایران هوشمند، آینده روشن منتشر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود. اداره کل همکاری‌ها و توسعه صنعت وزارت ارتباطات به عنوان مجری جشنواره فاوا، این دوره از جشنواره با شعار «ایران هوشمند، آینده روشن» در ۶ محور اصلی و ۱۶ زیر محور برگزار می‌شود. اکوسیستم نوآفرینی کشور در حوزه ICT و دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی با مسؤولیت سازمان فناوری اطلاعات ایران، اثربخشی در توسعه صنعت با مسؤولیت سندیکای صنعت مخابرات ایران، پژوهش‌های منتهی به فناوری با مسؤولیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های برتر IT در توسعه اقتصادی با مسؤولیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و فناوری فضایی و خدمات فضا پایه با مسؤولیت سازمان فضایی ایران، از محورهای شش گانه نهمین جشنواره فاوا هستند. بر همین اساس، متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس http://festfava.ict.gov.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند. برگزیدگان جشنواره نهم در مراسمی همزمان با نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات معرفی و تقدیر می‌شوند. بر اساس همین گزارش، جشنواره فاوا با هدف تقدیر از تمامی تلاشگران و فعالان عرصه فاوا از اردیبهشت سال۱۳۹۰ همزمان با روز جهانی ارتباطات آغاز و تا کنون هشت دوره این جشنواره با بهره‌گیری از تجارب گذشته برگزار شده است و در مجموع ۸ دوره گذشته، چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی حقیقی و حقوقی در این جشنواره حضور یافته و مورد ارزیابی قرار گرفته اند که از این تعداد ۳۳۰ متقاضی حائز رتبه شده‌اند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه دینی و ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه دینی و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه دینی و ارتباطات " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه دینی و ارتباطات ، رویکرد محتوامحور ، رویکرد فناورمحور ، رویکرد اعتدال محور و اقسام رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها

ادامه مطلب

closeکتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها

کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها نوشته‌ی کنت سی لاودن و جین پی لاودن، کتابی درسی و مصور است که مسائل گوناگون و پایه، مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات سخن را بیان می‌کند. در بخشی از کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها می‌خوانیم: سومین تغییر عمده در تجارت و بازرگانی، ماهیت سازمان و مدیریت می‌باشد. سازماندهی و مدیریت با تغییرات و فرصت‌های جدیدی روبه‌رو شده است. بعضی از شرکت‌ها و سازمان‌ها در حال استفاده از مزایای این امکانات و فرصت‌ها هستند. این سازمان‌ها از مدیریت سنتی سلسله مراتبی بیشتر فاصله می‌گیرند و به سازمان‌های فلت / یکنواخت تبدیل می‌شوند که افراد بیشتری در فرآیند مدیریت مشارکت دارند. مدیران جدید به کارهای غیررسمی و شبکه‌ها برای دسترسی به هماهنگی بین کارکنان و مشتریان وابسته هستند، تا بدین ترتیب عملکرد مناسب سازمان تضمین گردد. در اینجا نیز فناوری اطلاعات این روش مدیریتی را امکان‌پذیر می‌سازد. فناوری اطلاعات تغییراتی را در سازمان‌ها به وجود می‌آورد که شرکت‌ها و سازمان‌ها را بیش از گذشته به اطلاعات، دانش، آموزش و تصمیم‌گیری تک تک کارکنان وابسته می‌سازد. تقریبا تمامی امور مالی و اداری و حتی فنی و تخصصی سازمان‌ها به فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی وابسته است. چنین تغییری در فضای کاری سبب شده است تا نه تنها روابط بین کارکنان سازمان تغییری اساسی پیدا کند بلکه در رابطه بین سازمان و مشتریان و مخاطبان آن‌ها نیز همین تغییر اساسی ایجاد شود. چنین تفاوت‌هایی در محیط کاری و جامعه سبب شده است تا ساختارهای سازمانی نیز نیازمند بازنگری باشد. فهرست مطالبتعاریف و کلیات فناوری اطلاعات و ارتباطاتآشنایی با سیستم‌های اطلاعاتی و کاربرد آنآشنایی با رایانه و اجزای آن، سخت افزارها و نرم افزارهاارتباطات راه دور و شبکه‌هااینترنت و امکانات آنمفاهیم ذخیره و بازیابی اطلاعاتآشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و اجزای یک رکوردکتابخانه‌های دیجیتالکاربردهای فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مکاتب فرهنگ و ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مکاتب فرهنگ و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" مکاتب فرهنگ و ارتباطات " مقاله ای است در 8  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مکاتب فرهنگ و ارتباطات، مطالعات فرهنگی ، فرهنگ توده ای ، دیدگاه انتقادی و مکاتب فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی ، تبلیغات سیاسی ، استراتژی رسانه ای و دموکراسی رسانه محور اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته علوم ارتباطات

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته علوم ارتباطات

بانک مقالات ایران برای آشنایی هر بیشتر دانشجویان و علاقمندان سئوالات آزمون دکترای سال 97 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را منتشر می نماید   برای دریافت سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 97  از لینک زیر استفاده نمائید  

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات، روایت ، تحلیل ، منابع دست اول ، منابع دست دوم ، نقد درونی و نقد بیرونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.