
مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات سیاسی و قدرت نرم " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات سیاسی و قدرت نرم ، ارتباطات بین الملل ، مفهوم ارتباط سیاسی ، عناصر ارتباط سیاسی و جنگ عراق اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی ، تبلیغات سیاسی ، استراتژی رسانه ای و دموکراسی رسانه محور اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" اندیشه امام خمینی، ارتباطات اجتماعی و روابط سیاسی " مقاله ای است در 21 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اندیشه امام خمینی، ارتباطات اجتماعی و روابط سیاسی ، انقلاب اسلامی و جامعه دینی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحولات جدید خاورمیانه " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحولات جدید خاورمیانه ، آگاهی سیاسی ، نفوذپذیری ، ساختار سیاسی مصر ، ساختار سیاسی تونس و فساد حکومتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" فناوری های نوین و توانمندسازی سیاسی شهروندان" مقاله ای است که در18 صفحه و با 26 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فناوری های نوین، توانمندسازی سیاسی شهروندان، توسعه سیاسی ، نظریه داده بنیاد و فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات " مقاله ای است در 29 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات ، روان شناسی تبلیغ ، ارتباطات سیاسی و مبارزات انتخاباتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" شکل گیری رفتار سیاسی در سازمان " مقاله ای است که در 24 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اراده سیاسی ، برداشت سیاسی ، رفتار سیاسی ، مهارت سیاسی ،عوامل سازمانی و ادراک سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

دفترچه سئوالات آزمون تخصصی دکترای سال 98 رشته علوم سیاسی و روابط بینالملل که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 90 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات سیاستشناسی (مبانی علم سیاست، جامعهشناسی سیاسی، اندیشههای سیاسی، سیاستهای تطبیقی) 2- سئوالات اصول روابط بینالملل سیاست خارجی جمهوری اسلامی 3 – سئوالات اندیشههای سیاسی غرب، اسلام و ایران 4 – سئوالات جامعه شناسی سیاسی (غرب و ایران) 5 – سئوالات نظریه های روابط بینالملل (نظریههای کلاسیک، جدید و اقتصاد سیاسی بینالملل) 6 – سئوالات روششناسی (سیاسی، بینالملل و منطقهای) شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته مجموعه علوم سیاسی سال 1396 در این دفترچه 90 سئوال در زمینه سیاستشناسی،مبانی علم سیاست، جامعه شناسی سیاسی، اندیشههای سیاسی، سیاستهای تطبیقی ، اصول روابط بینالملل سیاست خارجی جمهوری اسلامی ، اندیشههای سیاسی غرب، اسلام و ایران – جامعه شناسی سیاسی (غرب و ایران) نظریه های روابط بینالملل (نظریههای کلاسیک، جدید و اقتصاد سیاسی بینالملل) ، روششناسی سیاسی، بینالملل و منطقهای ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

مقاله علمی و پژوهشی" مبانی و اصول تبلیغات سیاسی " مقاله ای است در 37 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مبانی و اصول تبلیغات سیاسی، جنگ روانی ، شست و شوی مغزی ، آثار تبلیغات و ایدئولوژی سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد. مبانی تبلیغات سیاسی+اصول تبلیغات سیاسی+جنگ روانی+شست و شوی مغزی+آثار تبلیغات+ایدئولوژی سیاسی +بانک مقالات+ مقالات مدیریت رسانه + مقالات رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها و روزنامه نگاری بحران اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" تلگرام و مشارکت سیاسی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تلگرام و مشارکت سیاسی ، شبکه اجتماعی ، گوشی هوشمند ، کارکرد رسانه ، سایت الکسا ، فناوری های وب ، اثربخشی سیاسی و آگاهی سیاسی اشاره نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی ، چرخش افکار، تبلیغات سیاسی و روابط عمومی سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

کتاب «اقتصاد رسانه» به زودی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر و وارد بازار کتاب میشود. کتاب اقتصاد رسانه نوشته استوارت کانینگهام، تری فلو و آدام سویفت دیدگاهها و موضوعات بنیادین اقتصاد رسانه را طرح میکند و به باور مترجمان آن، بینشی برای خواننده فراهم مینماید که از طریق آن بتواند منطق اقتصادی رویدادها و تصمیمات مختلف در صنعت رسانه را درک کند و جهانبینی و فلسفۀ نهفته در لایههای زیرین نظریات اندیشمندان رسانه، ارتباطات و فرهنگ را دریابد. کتاب در یک مقدمه و چهار فصل ارائه میشود که هر فصل یک جریان فکری در اقتصاد، و به تبع آن، اقتصاد رسانه را بیان میکند. فصل اول جریان اصلی اقتصاد را برای خوانندۀ ناآشنا به اقتصاد جریان اصلی شرح میدهد. به شکل ساده، این جریان رسانه را بهعنوان پدیدهای اقتصادی مینگرد و تمرکز خود را بر مفاهیمی مثل درآمدهای تبلیغاتی، حاشیۀ سود، سهم از بازار، رقابت و موارد مشابه قرار میدهد. فصل دوم کتاب به اقتصاد سیاسی انتقادی رسانه پرداخته است که در سمت مقابل جریان اصلی قرار دارد و رسانه را علاوهبر اقتصادی بودن، پدیدهای بهشدت سیاسی و فرهنگی میداند که ابزاری برای استعمار مردم، تحمیق تودهها و اِعمال سلطۀ صاحبان قدرت است. این دیدگاه که بهشدت از سنتهای سیاسی چپ و کمونیستی نشئت گرفته است، دیدگاهی انتقادی به صنعت رسانه دارد و معتقد است که فعالیت پژوهشی در رسانه در عین علمی بودن، فعالیتی سیاسی است و پژوهشگر رسانه نمیتواند ارزشزدایی شده باشد و باید دیدگاههای ارزشی خود را در پژوهش دخیل کند. فصل سوم به اقتصاد نهادی اختصاص دارد و فصل چهارم، که بهگفتۀ خود پروفسور کانینگهام، دلیل اصلی این کتاب است به اقتصاد تکاملی رسانه میپردازد. این فصل با محوریت فناوریهای دیجیتال در صنعت رسانه به مباحثی همچون تخریب خلاق، چرخههای نوآوری، همگرایی رسانهای و فرصتهای نوظهور کسبوکار در صنعت رسانه و موضوعات مشابه میپردازد و چالشهای نوظهوری همچون حضور شرکتهای فناوری اطلاعات بهعنوان بازیگران جدید صنعت رسانه، بازارهای غیررسمی، محتوای کاربرساخته، دستبرد به مالکیت معنوی، کاربران بهعنوان تولیدکنندگان محتوا را مطرح میکند. در نهایت، فصل پنجم شامل دو موردکاوی مهم در زمینۀ تلویزیون و رسانههای جمعی است. یکی از این دو موردکاوی دربارۀ رسانههای عامالمنفعه است و دیگری دربارۀ زیستبوم در حال تغییر تلویزیون. به استناد این کتاب، این دو موردکاوی در حقیقت نقشۀ راه پژوهش در رسانه را ترسیم میکنند و تغییرات در بازارها و خطمشیگذاری دربارۀ رسانههای جمعی و بهویژه تلویزیون را به شیوهای بینشافزا و الهامبخش مورد بحث قرار میدهند. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات قرار است بهزودی اقتصاد رسانه را با ترجمه داتیس خواجهئیان، سیاوش صلواتیان و کامیار نیستانی منتشر کند.

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی اثر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی در ایران: ( رهیافت غیرخطی APARCH)" مقاله ای است در 20 صفحه و با 27 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بی ثباتی سیاسی- رشد اقتصادی-دموکراسی-روش APARCH، اقتصاد ایران پرداخته شده است چکیده مقاله مطابق ادبیات اقتصاد سیاسی، ساختار اقتصادی و سیاسی یک کشور رابطه تنگاتنگ و در عین حال پیچیده ایی با یکدیگر دارد. بطوریکه ساختار سیاسی کشور به عنوان سیستم هدایتگر مدیریت اقتصادی کشور که منعکس کننده تفکرات اقتصادی آن سیستم سیاسی است شناخته می شود. از این حیث هرگونه اختلال در نهاد مدیریتی یک کشور (دولت) با عنوان بی ثباتی سیاسی، بویژه در کشورهای درحال توسعه، می تواند منجربه بی ثباتی اقتصادی شده و حرکت طبیعی اقتصاد را دچار اخلال نماید که در نتیجه رشد اقتصادی کشور را به عنوان مهمترین شاخص عملکرد اقتصادی کندتر می نماید. در این راستا، در مطالعه حاضر سعی شده است با استفاده از داده های سری های زمانی سالانه سیاسی و اجتماعی، اثر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی ایران طی دوره 1388-1339 مورد بررسی و تحلیل تجربی قرار گیرد. برای این منظور، با استفاده از تکینک APARCH اثر متغیر بی ثباتی سیاسی بر رشد اقتصادی بر اساس دو شاخص بی ثباتی سیاسی رسمی و بی ثباتی غیررسمی مورد آزمون قرار گرفته است. یافته های تجربی این مطالعه نشان می دهد متغیرهای مربوط به هر دو شاخص بی ثباتی سیاسی مذکور تاثیر منفی بر رشد اقتصادی دارند. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته جغرافیای سیاسی سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه روش تحقیق در جغرافیا ، جغرافیای سیاسی ، اصول و مفاهیم ژئوپلتیک و نظریه های جغرافیای سیاسی ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

مقاله علمی و پژوهشی" انقلاب اسلامی و گفتمان های انتخاباتی " مقاله ای است در 31 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به انقلاب اسلامی و گفتمان های انتخاباتی ،پیامدهای سیاسی ، اسلام سیاسی ، عدالت ، آزادی، رفتار سیاسی ، توسعه سیاسی ، فرهنگ سیاسی ، توسعه اقتصادی و توسعه فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه ، جامعه شبکه ای ، ارتباطات مشارکتی ، میراث فرهنگی و ارتباطات سنتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته علوم ارتباطات سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه روزنامه نگاری ، رسانه های جمعی ، نظریه های ارتباطات و فرهنگ ، و روش های پژوهش در علوم ارتباطات ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

مقاله علمی و پژوهشی " یکصدمین سالگشت آموزش حقوق و علوم سیاسی در ایران" مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای حقوق عمومی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث علوم سیاسی، آموزش حقوق، دارالفنون، مدرسه علوم سیاسی و مدرسه عالی حقوق پرداخته شده است چکیده مقاله در این مقاله به تاریخچه راه اندازی مدرسه علوم سیاسی در ایران و آموزش حقوق در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پرداخته شده است عنوان مقاله [English] Hundredth anniversary rights education and political science in Iran