جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی" روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه ، جامعه شبکه ای ، ارتباطات مشارکتی ، میراث فرهنگی و ارتباطات سنتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها " مقاله ای است در 25 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات مخاطره ، ارتباطات بحران ، مفاهیم و نظریه ها و روزنامه نگاری بحران اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی

ادامه مطلب

closeکتاب کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی

کتاب کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی نوشته‌ی افرایم توربان و لیندا ولونیو به بررسی موارد مختلفی از جمله مدیریت عملکرد تجاری و محیط سازمانی، چگونه فن‌آوری اطلاعات از افراد پشتیبانی می‌کند، تاثیرات اطلاعات و اتصالات خیلی زیاد و نظام‌های مبتنی بر وب می‌پردازد. این کتاب سومین جلد از مجموعۀ "اقتصاد دیجیتال و مدیریت فناوری اطلاعات" است که قبلا با عنوان "فناوری‌اطلاعات برای مدیریت: دگرگونی سازمان‌ها در اقتصاد دیجیتال" در یک جلد توسط همین ناشر (کتابدار) و از همین مترجمان در 683 صفحه منتشر شده بود. علت انتشار تقریبا هم‌زمان آن در قطع رقعی و در چند جلد مجزا تقاضای برخی از خوانندگان و مدرسان برای مطالعه و تدریس بخش‌های گزیده‌ای از آن بود. به همین دلیل تلاش شد بخش‌هایی که بیشتر به هم مرتبط بودند در یک جلد قرار گیرند تا هم جداجدا و نیز با هم عرضه گردد. "گذر به اقتصاد دیجیتال" و "مدیریت دانش و اطلاعات" روح این کتاب جالب و خواندنی است که نویسندگان افرایم توربان (Efraim Turban) و لیندا ولونیو (Linda Volonino)، آن را در کالبد "فناوری اطلاعات و ارتباطات" درآمیخته‌اند. این سه‌ با هم، در وجودی یکپارچه و متناسب با اهداف افراد و نهادها، تحولی عظیم در مدیریت نهادهای اقتصادی و خدماتی و بلکه مدیریت هر فعالیتی ایجاد خواهند کرد. این کتاب محصول همکاری چندین دانشمند برجستۀ جهانی در حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاربرد آن در اقتصاد و مدیریت است و تاکنون 7 بار ویرایش شده است. نویسندگان این کتاب قویاٌ باور دارند که فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده است تا دنیای تجارت، کسب‌وکار، و مدیریت شرکت‌ها و سازمان‌ها تغییر کند. آن‌ها همۀ این تغییرات را تنها بخش کوچکی از کوه یخ شناوری می‌دانند که قسمت بزرگ‌تر آن زیر اقیانوس است. فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی نه‌تنها ارتباط فردی انسان‌ها را متحول ساختند بلکه ارتباط کسب‌وکارها با همدیگر، ارتباط مشتریان با کسب‌وکارها، مشتریان با دولت، دولت با دولت، و ده‌ها الگوی ارتباطی دیگر را نیز تغییر دادند. شیوۀ کار، خرید و فروش، رای دادن، سرمایه‌گذاری، تحصیل، بازی، سرگرمی، امور مالی، تعامل و گذران زندگی ما همگی در حال تغییر است. تجارت و بازرگانی الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، شهر الکترونیکی، شهروند الکترونیک، دولت الکترونیکی، دنیای مجازی، و ده‌ها واژه دیگر همگی ناظر بر همین تحول در فضایی است که فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازیگر اصلی آن است. همه این‌ها در این مجموعه با نمونه و مثال بررسی شده است. مجموعۀ حاضر بر این فرض استوار است که نقش اصلی فن‌آوری‌اطلاعات، فراهم کردن مزایای راهبردی برای شرکت‌ها از طریق آسان‌سازی حل مسئله، افزایش کارایی و کیفیت، خدمات ارتباطی و همکاری پیشرفته و توانمند‌ی برای بازسازی فرایند کسب و کار است. مدیریت هوشمند منابع اطلاعاتی، فن‌آوری‌ها و شبکه‌های ارتباطی، عوامل موثر و حیاتی در عملیات شرکت‌ها و بقای آن‌هاست. این ویراست با توجه به نیازهای حال و آینده مدیران (در هر سطحی) تالیف شده است. اغلب کتاب‌های مرتبط با نظام اطلاعاتی یا رویکرد فنی دارند یا اجتماعی - رفتاری. در حالی که هر دو رویکرد، اهمیت دارد. ارتباط فناوری‌ها با حسابداری، مالی، بازاریابی، مدیریت عملیات/ تولید، مدیریت منابع انسانی و دولت نیز برجسته شد. مثال‌های گسترده، مفاهیم را شفاف‌تر ساخته‌اند. در تمام بخش‌های این مجموعه، علاوه بر کاربرد موفق فناوری‌های اطلاعاتی به شکست‌ها و درس‌های آن نیز توجه شد. هر کس متناسب با نیاز خود می‌تواند خوشه‌ای از این مجموعه برچیند؛ حتی اگر فصلی از آن باشد. برخی از جملات، مفاهیم و بحث‌های این مجموعه، جرقه‌ای است که می‌تواند مسیر و راهبرد یک کسب و کار را عوض کند. در بخشی از کتاب کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی (Information Technology For Management) می‌خوانیم: تجارت مشارکتی مربوط به استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتالی است که شرکت‌ها را توانا به انجام کارهای مشترک مانند برنامه‌ریزی، طراحی، توسعه و مدیریت محصولات پژوهشی، خدمات، و برنامه‌های کاربردی تجارت الکترونیکی نوآورانه می‌کند. همچنین به‌عنوان همکاری الکترونیکی از آن یاد می‌شود. این فعالیت‌ها با فروش و خرید متفاوت است. یک نمونه آن همکاری به‌صورت الکترونیکی با فروشنده‌ای است که کالا یا یک قطعه‌ای را برای شرکت طراحی می‌کند. تجارت مشارکتی بر ارتباطات، تسهیم اطلاعات، و برنامه‌ریزی مشارکتی دلالت دارد که به‌صورت الکترونیکی با استفاده از ابزارهایی مانند نرم‌افزارهای گروهی و به‌خصوص ابزارهای مشارکتی طراحی شده خاص تجارت الکترونیکی انجام می‌شود. مطالعات متعدد نشان می‌دهد که ارتباطات مشارکتی ممکن است موجب بهبود قابل توجه در عملکرد شرکت شود. منافع اصلی ذکر شده عبارتند از کاهش هزینه، افزایش درآمد، و نگهداری بهتر مشتری. منافع مذکور در نتیجه کاهش عدم وجود کالا در انبار، پردازش خاص کمتر، کاهش انبار در سراسر زنجیره عرضه، هزینه‌های مواد کمتر، افزایش حجم فروش، و افزایش مزیت رقابتی است. فعالیت‌های تجارت مشارکتی معمولا بین شرکا در سراسر زنجیره عرضه انجام می‌شود. چندین نوع تجارت مشارکتی وجود دارد، که از تلاش‌های طراحی شده مشترک تا پیش‌بینی گسترده است. همکاری می‌تواند هم بین سازمان‌ها و و هم داخل آن انجام شود. اخیرا، همکاری توسط ویکی‌ها آسان شده‌ است، همانگونه که در فصل2 (جلد5) نشان داده‌ شد. فهرست مطالبیادداشتی بر مجموعه "اقتصاد دیجیتال ومدیریت فناوری اطلاعات"کسب‌وکار الکترونیکی و تجارت الکترونیکیمدل عملکردی آی‌تیراه‌حل: بازاریابی مستقیم برخطدرس‌هایی از شرکت دل1/ 1 بررسی اجمالی کسب‌وکار الکترونیکی و تجارت الکترونیکیتعاریف و مفاهیمچشم‌انداز تجارت الکترونیکیانواع تراکنش‌های تجارت الکترونیکیمدل‌های کسب‌وکار الکترونیکیتاریخچه و دامنه تجارت الکترونیکیتازه‌واردان به تجارت الکترونیکی: سایت‌های شبکه اجتماعیمنافع و محدودیت‌های تجارت الکترونیکی1/ 2 سازوکارهای اصلی تجارت الکترونیکیبازارهای الکترونیکیفهرست‌ها و تبلیغات الکترونیکیحراج‌های الکترونیکیمبادله و مذاکرات1/ 3 برنامه‌های کاربردی کسب‌وکار به مصرف‌کنندهسازوکارهای خرده‌فروشی الکترونیکی: پیشخوان‌ها و بازارچه‌هاخرده‌فروشی: اصولصنایع خدمات برخطخدمات مشتریمسائل خرده‌فروشی الکترونیکی1/ 4 برنامه‌های کاربردی کسب‌وکار- به- کسب‌وکار/بی تو بی B2B/بازارهای سازمانی جانب فروشبازارهای سازمانی خریدمبادلات عمومیانواع اصلی مبادلات عمومی1/ 5 مدل‌های اصلی تجارت الکترونیکی: از دولت الکترونیک تا مشتری – به– مشتری یا سی تو سی/C2Cتجارت کسب‌وکار به کارکنان (بی تو ئی/B2E)تجارت الکترونیکی بین و داخل کارکنان سازمان‌هاتجارت الکترونیکی بین و داخل واحدهای کسب‌وکارتجارت مشارکتیدولت الکترونیکتجارت الکترونیکیِ مصرف‌کننده به مصرف‌کننده1/ 6 خدمات پشتیبانی تجارت الکترونیکی: پرداخت و پاسخگویی به سفارشتحقیق بازار برای تجارت الکترونیکیتبلیغات وبراهبردهای تبلیغاتی نمایندگی برخطتولید تبلیغات با رسانه‌ای قوی، در صورت امکانآمادگی برای تحویل باکیفیتپرداخت‌های الکترونیکیسفارش دادن1/ 7 مسائل اخلاقی و قانونی در تجارت الکترونیکیمسائل اخلاقی و اجراییمسائل حقوقی خاص تجارت الکترونیکیحفاظت از خریداران و فروشندگان تجارت الکترونیکی1/ 8 مسائل مدیریتیچگونگی سودمندی فن‌آوری اطلاعات برای شماتخصص حسابداریتخصص مالیتخصص مدیریت نیروی انسانیتخصص بازاریابیتخصص مدیریت عملیاتیمنابع

more_vert دفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 1396

ادامه مطلب

closeدفترچه سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 1396

دفترچه آزمون دکترای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته علوم ارتباطات سال 1396 در این دفترچه 80 سئوال در زمینه روزنامه نگاری ، رسانه های جمعی ، نظریه های ارتباطات و فرهنگ ، و روش های پژوهش در علوم ارتباطات ارائه شده است دفترچه سئوالات این آزمون برای علاقمندان دوره های دکترا و فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد ارائه گردیده است

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات سیاسی و قدرت نرم

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات سیاسی و قدرت نرم " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات سیاسی و قدرت نرم ، ارتباطات بین الملل ، مفهوم ارتباط سیاسی ، عناصر ارتباط سیاسی و جنگ عراق اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای ایران

ادامه مطلب

closeمقاله اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای ایران

مقاله علمی و پژوهشی " اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای ایران" مقاله ای است در 20 صفحه و با 33 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث فناوری اطلاعات و ارتباطات، ‌ پنل دیتا، ‌اشتغال، ایران پرداخته شده است چکیده مقاله فناوری اطلاعات و ارتباطات آثار گسترده‌ای بر اقتصاد جامعه در سطح خرد و کلان دارد. تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کل اشتغال در کشور و به‌تبع آن اشتغال صنایع کارخانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این تحقیق در پی آن است که با استخراج تابع تقاضای نیروی کار از یک تابع تولید CES با استفاده از مسئله حداقل‌سازی هزینه اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال صنایع کارخانه‌ای را در بازه زمانی (1388- 1385) بررسی نماید. به این ترتیب، با استفاده از رهیافت پنل دیتا تابع تقاضای نهاده نیروی کار برای اشتغال کل و سطوح مختلف تخصص شامل نیروی کار ساده، ماهر، تکنسین و مهندسین با به‌کارگیری متغیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب نوآوری‌های فرایندی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج مقاله حاضر نشان می‌دهد فناوری اطلاعات و ارتباطات با به‌کارگیری شاخص استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال کل نیروی کار و نیروهای متخصص اثر مثبت و بر اشتغال نیروی کار ساده اثر منفی دارد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert سئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته علوم ارتباطات

ادامه مطلب

closeسئوالات و پاسخنامه آزمون دکترای سال 98 رشته علوم ارتباطات

دفترچه سئوالات آزمون تخصصی دکترای سال 98 رشته علوم ارتباطات که از سوی سازمان سنجش برگزار شده است دارای 90 سئوال با موضوعات زیر است: 1– سئوالات روزنامه‌نگاری 2- سئوالات مطالعات رسانه‌های جمعی 3 – سئوالات نظریه‌های ارتباطات و فرهنگ 4 – سئوالات روش‌های پژوهش در علوم ارتباطات شما کاربران عزیز می توانید دفترچه کامل سئوالات آزمون را به همراه پاسخنامه آزمون از طریق لینک زیر دریافت نمائید  

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش

مقاله علمی و پژوهشی" هوش هیجانی و ارتباطات اثربخش " مقاله ای است که در20 صفحه در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هوش هیجانی ،قدرت سازگاری، کنترل فشار روانی  و ارتباطات اثربخش اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات اثر بخش و سکوت سازمانی " مقاله ای است که در 20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات اثر بخش، سکوت مطیع ، سکوت تدافعی ، سکوت نوع دوستانه و سکوت سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات بین فردی و پیامدهای سازمانی " مقاله ای است که در 20  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات بین فردی، رفتارهای منافقانه و پیامدهای سازمانی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert جشنواره ملی فاوا با شعار «ایران هوشمند، آینده روشن»

ادامه مطلب

closeجشنواره ملی فاوا با شعار «ایران هوشمند، آینده روشن»

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فراخوان نهمین جشنواره فاوا را در ۶ محور اصلی با شعار ایران هوشمند، آینده روشن منتشر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۲۳ دی ماه آغاز می‌شود. اداره کل همکاری‌ها و توسعه صنعت وزارت ارتباطات به عنوان مجری جشنواره فاوا، این دوره از جشنواره با شعار «ایران هوشمند، آینده روشن» در ۶ محور اصلی و ۱۶ زیر محور برگزار می‌شود. اکوسیستم نوآفرینی کشور در حوزه ICT و دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی با مسؤولیت سازمان فناوری اطلاعات ایران، اثربخشی در توسعه صنعت با مسؤولیت سندیکای صنعت مخابرات ایران، پژوهش‌های منتهی به فناوری با مسؤولیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های برتر IT در توسعه اقتصادی با مسؤولیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و فناوری فضایی و خدمات فضا پایه با مسؤولیت سازمان فضایی ایران، از محورهای شش گانه نهمین جشنواره فاوا هستند. بر همین اساس، متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس http://festfava.ict.gov.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند. برگزیدگان جشنواره نهم در مراسمی همزمان با نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۹ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات معرفی و تقدیر می‌شوند. بر اساس همین گزارش، جشنواره فاوا با هدف تقدیر از تمامی تلاشگران و فعالان عرصه فاوا از اردیبهشت سال۱۳۹۰ همزمان با روز جهانی ارتباطات آغاز و تا کنون هشت دوره این جشنواره با بهره‌گیری از تجارب گذشته برگزار شده است و در مجموع ۸ دوره گذشته، چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی حقیقی و حقوقی در این جشنواره حضور یافته و مورد ارزیابی قرار گرفته اند که از این تعداد ۳۳۰ متقاضی حائز رتبه شده‌اند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه دینی و ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه دینی و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه دینی و ارتباطات " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه دینی و ارتباطات ، رویکرد محتوامحور ، رویکرد فناورمحور ، رویکرد اعتدال محور و اقسام رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها

ادامه مطلب

closeکتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها

کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها نوشته‌ی کنت سی لاودن و جین پی لاودن، کتابی درسی و مصور است که مسائل گوناگون و پایه، مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات سخن را بیان می‌کند. در بخشی از کتاب فناوری اطلاعات و ارتباطات: مفاهیم و کاربردها می‌خوانیم: سومین تغییر عمده در تجارت و بازرگانی، ماهیت سازمان و مدیریت می‌باشد. سازماندهی و مدیریت با تغییرات و فرصت‌های جدیدی روبه‌رو شده است. بعضی از شرکت‌ها و سازمان‌ها در حال استفاده از مزایای این امکانات و فرصت‌ها هستند. این سازمان‌ها از مدیریت سنتی سلسله مراتبی بیشتر فاصله می‌گیرند و به سازمان‌های فلت / یکنواخت تبدیل می‌شوند که افراد بیشتری در فرآیند مدیریت مشارکت دارند. مدیران جدید به کارهای غیررسمی و شبکه‌ها برای دسترسی به هماهنگی بین کارکنان و مشتریان وابسته هستند، تا بدین ترتیب عملکرد مناسب سازمان تضمین گردد. در اینجا نیز فناوری اطلاعات این روش مدیریتی را امکان‌پذیر می‌سازد. فناوری اطلاعات تغییراتی را در سازمان‌ها به وجود می‌آورد که شرکت‌ها و سازمان‌ها را بیش از گذشته به اطلاعات، دانش، آموزش و تصمیم‌گیری تک تک کارکنان وابسته می‌سازد. تقریبا تمامی امور مالی و اداری و حتی فنی و تخصصی سازمان‌ها به فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی وابسته است. چنین تغییری در فضای کاری سبب شده است تا نه تنها روابط بین کارکنان سازمان تغییری اساسی پیدا کند بلکه در رابطه بین سازمان و مشتریان و مخاطبان آن‌ها نیز همین تغییر اساسی ایجاد شود. چنین تفاوت‌هایی در محیط کاری و جامعه سبب شده است تا ساختارهای سازمانی نیز نیازمند بازنگری باشد. فهرست مطالبتعاریف و کلیات فناوری اطلاعات و ارتباطاتآشنایی با سیستم‌های اطلاعاتی و کاربرد آنآشنایی با رایانه و اجزای آن، سخت افزارها و نرم افزارهاارتباطات راه دور و شبکه‌هااینترنت و امکانات آنمفاهیم ذخیره و بازیابی اطلاعاتآشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و اجزای یک رکوردکتابخانه‌های دیجیتالکاربردهای فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مکاتب فرهنگ و ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مکاتب فرهنگ و ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" مکاتب فرهنگ و ارتباطات " مقاله ای است در 8  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مکاتب فرهنگ و ارتباطات، مطالعات فرهنگی ، فرهنگ توده ای ، دیدگاه انتقادی و مکاتب فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی

مقاله علمی و پژوهشی" آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به آمریکایی سازی ارتباطات سیاسی ، تبلیغات سیاسی ، استراتژی رسانه ای و دموکراسی رسانه محور اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert سئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته علوم ارتباطات

ادامه مطلب

closeسئوالات آزمون دکترای سال 97 رشته علوم ارتباطات

بانک مقالات ایران برای آشنایی هر بیشتر دانشجویان و علاقمندان سئوالات آزمون دکترای سال 97 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی را منتشر می نماید   برای دریافت سئوالات آزمون دکترای رشته علوم ارتباطات سال 97  از لینک زیر استفاده نمائید  

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تحقیق تاریخی ، شیوه ها و کاربرد آن در ارتباطات، روایت ، تحلیل ، منابع دست اول ، منابع دست دوم ، نقد درونی و نقد بیرونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی (مورد مطالعه : شرکت ارتباطات زیرساخت)" مقاله ای است در 15 صفحه و با 25 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث ارزش های اخلاقی،ارتباطات سازمانی ، تعهد ، عدالت ، مسئولیت پذیری و مشارکت پرداخته شده است چکیده مقاله عنوان مقاله : هدف این پژوهش بررسی همسویی ارزش های اخلاقی و ارتباطات سازمانی است که مطالعه آن در شرکت ارتباطات زیرساخت انجام گردیده است . با توجه به این که تا کنون در مورد همسویی ارزش های اخلاقی و ارتباطات سازمانی تحقیقی صورت نگرفته ، بررسی انجام شده می تواند همسویی ارزشهای اخلاقی با ارتباطات سازمانی را نمایان سازد. جامعه آماری مدیران و کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت می باشد که با توجه به نمونه آماری 284 نفر به صورت نمونه گیری طبقه ای انتخاب شده اند . روش پژوهش توصیفی پیمایشی می باشد . گرداوری داده ها از طریق پرسشنامه انجام و از پرسشنامه های پژوهشی اعم از پرسشنامه هانت و همکاران (1989) ، سینگاپکدی و همکاران (1996) و مقیمی (1394) استفاده شده است . برای روایی ، ابتدا پرسشنامه در اختیار چند تن از متخصصان و مدیران ارشد سازمان قرار گرفت و به تائید آنها رسید و جهت پایایی نیز از طریق نرم افزار SPSS با آزمون کرونباخ قابلیت اعتماد نشان داده شد . یافته های پژوهش نیز نشان داد که در روابط رسمی حاکم در سازمان تنها مولفه مسئولیت پذیری در ارزشهای اخلاقی رابطه مستقیم و معنی داری را ایجاد و در روابط غیر رسمی مولفه های تعهد ، عدالت ، مسئولیت پذیری و مشارکت در ارزشهای اخلاقی رابطه مستقیم و معنی داری را ایجاد می کند و همچنین با تحلیل رگرسیون تعیین گردید که همسویی ارزشهای اخلاقی و ارتباطات سازمانی در سازمان وجود دارد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان ، روابط عمومی ، ارتباط تصویری ، گرافیک محیطی ، نظریه اشاعه ، نظریه نوآوری ، نظریه میشل فوکو و وسایل ارتباط جمعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات

مقاله علمی و پژوهشی" مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات " مقاله ای است در 22  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مردم نگاری و کاربرد آن در ارتباطات ، انواع مردم نگاری ، روش کیفی ، بازتابندگی ، امپکس ، اتیکس ، مردم نگاری کلاسیک ، مردم نگاری فرایندی و مردم نگاری مقطعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.