
مقاله علمی و پژوهشی" ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی " مقاله ای است در 12 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی ، نهادهای مدنی ، تعریف سواد رسانه ای ، اصول سواد رسانه ای ، ویژگی جامعه مدنی و فرهنگ گفتگو اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، مهارت سواد رسانه ای و چارچوب سواد رسانه ای نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور ، انبوه دانش ، شکاف آگاهی ، شکاف دیجیتال ، سواد اطلاعاتی ، شایستگی دیجیتال و عناصر سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی " مقاله ای است در 33 صفحه با 15 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی ، سواد رسانه ای ، سواد مخاطب ، اجزای سواد رسانه ای ، اصول سواد رسانه ای ، ابعاد سواد رسانه ای و فهم انتقادی مطرح شده است محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و میزان رضایتمندی از اخبار شبکه سراسری و ماهواره " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و میزان رضایتمندی از اخبار شبکه سراسری و ماهواره ، سواد رسانه ای ، ابعاد سواد رسانه ای و اشباع رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای ، سازمان رسانه ای و مخاطب رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری ، خبرنگاران ، دبیر خبر و مولفه های سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و نظام آموزش و پرورش " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و نظام آموزش و پرورش ، آموزش بازاندیشانه ، حلقه کندوکاو و آموزش سواد رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی ، فناوری ارتباطات ، فناوری اطلاعات ، عصر ارتباطات ، سنجش سواد اطلاعاتی ، مفهوم سواد اطلاعاتی، استاندار سواد اطلاعاتی و مهارت سواد اطلاعاتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و توسعه انسانی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و توسعه انسانی ، جامعه اطلاعاتی ، سند تحول توسعه ، صدا و سیما ، شاخص توسعه انسانی و آموزش و پرورش اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی ، شبکه اجتماعی ، رسانه های جمعی ، نظریه شکاف و نظریه آگاهی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای ، تفکر انتقادی ، جنگ نرم ، مصرف گرایی ، مدیریت بدن و اوقات فراغت اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه های اجتماعی و پیام رسان تلگرام " مقاله ای است در 27 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه های اجتماعی و پیام رسان تلگرام و دانش انتقادی نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای ، نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای ، نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یونسکو اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره ، کنترل والدین ، تکنولوژی نوین ارتباطی ، ارزشهای اجتماعی و فرزندپروری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

کتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21 اثر ماریو جیرالدو جیرالدو، سواد رسانهای را به عنوان ابزاری آموزشی در عصر حاضر به معلمان معرفی میکند. ماریو جیرالدو جیرالدو (Maryori Giraldo Giraldo) نویسندۀ کتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21 (The influence of media literacy on second language learning of 21st century students)، معتقد است که تأکید بر سواد رسانهای در نظام جدید آموزشی و بکارگیری آن در کلاس درس به عنوان روشی تقویتکننده برای دانش آموزان، منجر به درک عمیق مفاهیم و مداخلۀ آنها در فرایند یادگیری میشود. از آنجایی که عموم افراد در جامعه، همزمان با پیشرفت تکنولوژی، در راستای افزایش سطح دانش و آگاهی و به روز نمودن اطلاعات خود، وارد فضای مجازی شدهاند و به محتوای مورد نظر دسترسی دارند، باید یاد بگیرند و از سواد کافی برخوردار باشند تا از تأثیرپذیری منفی از رسانههای نوین و آسیبپذیریهای نوپدید فضای مجازی در امان بوده و به عنوان فردی با سواد در فضای مجازی و دارای علم درست در استفاده از فضای وب، به کسب دانش بپردازند. مخاطب باید بتواند با حضور در فضای مجازی، با آگاهی کامل، پیامهای رسانهای که از طریق رسانههای اجتماعی مانند شبکههای اجتماعی، تلگرام، یوتیوب و... دریافت میکند را پردازش کرده به دانش موجود در هر رسانهای دست پیدا کند. لذا در تعریف مهارتها و تواناییهای ضروری کاربران برای حضور در فضای مجازی، به مفهوم جدید "سواد رسانهای" دست پیدا کردیم. در قرن حاضر، تکنولوژی مبتنی بر توسعهی عملی، زمینهی اقدامات پژوهشی برای دانشگاهها بوده و به نحوی گسترده راهکارهای عملی خود را در حوزههای تخصصی جستجو کرده و این امر به مرور جامعه و ساختارهای سازمانی و صنایع را تحت تأثیر قرار داده است. تکنولوژی رسانهای، به منزله یکی از مهمترین عوامل تغییر، چنان با زندگی مردم در جوامع مختلف عجین شده است که بیتوجهی به آن چالشی را در جامعه مبتنی بر کارآفرینی و فناوری و ابعاد مختلف آن ایجاد خواهد کرد. فضای مجازی نیز، به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ بشر در عرصهی تکنولوژی رسانهای، تأثیری شگرف بر زندگی بشر در جوامع پیشرفته و کشورهای در حال توسعه داشته است. در بخشی از کتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21 میخوانیم: وارد شدن سواد رسانهای در مهارتهای ارتباطی، سبب به وجود آمدن زمینهای برای دانش آموزان جهت تهیه متنها از طریق مدلهای رسانهای میشود. دانش آموزان میتوانند از مدلی استفاده کنند و از سبک زبان و لهجهای تقلید کنند که آنها را به تمرینها و مهارتهای ارتباطات واقعی نزدیکتر کند. همچنین با استفاده از متنهای یکسان برای دانش آموزان و از طریق رویکردهای مختلف، تفاسیر مختلف را پیدا کرده، بحث و گفتگو در مورد زبان دوم را به وجود میآورد و درک بهتری از آنچه متن واقعاً معنی میدهد، درمی یابند. خواندن و دوباره خواندن متنها امکان شکل گیری یک محتوای اجتماعی را فراهم میسازد و امکان تفسیر و برداشتهای مختلف از متن مورد بحث را فراهم میکند که منجر به درک بیشتر میشود. فهرست مطالبمقدمهچکیدهابزارها و روشهاسواد رسانهای چیستچگونه میتوانیم از سواد رسانهای داخل کلاسها استفاده کنیمگرایش اول: استفاده از سواد رسانه برای آموزگاران بدون مهارتروند 2: استفاده از سواد رسانه داخل کلاس جهت تولید محتوا توسط دانش آموزچگونه سواد رسانه میتواند فرصت یادگیری زبان دوم را فراهم کندتجربه آموزشی من با استفاده از تمرینهای سواد رسانه در کلاس درسدرجه یکمنابع

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و اقتصاد مقاومتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی ، سرمایه اجتماعی ، مختصات اقتصاد مقاومتی ، کارکرد رسانه ، اصلاح الگوی مصرف ، رویکرد رسانه و سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

کتاب ارتباط اثربخش نوشتۀ تیم FME، به بررسی ویژگی، سبک و نگرشهای ارتباطی و به کارگیری اصول ارتباط میپردازد. قرن بیست و یکم دارای اقتضائاتی است که هماهنگی با آن، زندگی در این قرن سرشار از تغییرات و چالش را دلپذیرتر و راحتتر خواهد ساخت. به تازگی، یونسکو ملاکهایی را برای با سواد بودن افراد ارائه کرده که، سواد ارتباطی، سواد عاطفی، سواد رسانهای و... از آن جملهاند. اهمیت موضوع ارتباط و مدیریت رابطه به گونهای است که فرد فاقد این دانش و مهارت؛ بیسواد محسوب شده و میزان موفقیتش کاهش مییابد. حتی با کمی اغماض میتوان گفت: کسی که فاقد توانایی برقراری ارتباط موثر بوده و یا ارتباطات خود را خوب مدیریت نکند، موفق نخواهد شد. ارتباط فرآیندی دو طرفه و دارای پیچیدگی است که تا قبل از ایجاد درک متقابل از آن، میتواند بارها تکرار شود. ارتباط به روشهای مختلفی ایجاد میشود. ما میتوانیم با استفاده از کلمات، علائم، تصاویر، اشکال، صدا، لحن، حالات صورت، طرز لباس پوشیدن و نیز زبان بدن، ارتباط برقرار کنیم. اغلب ارتباطها، تلفیقی از این عناصر است. با دانستن این که چطور این عناصر را به طور موثر به کار ببریم، میتوانیم شیوه ارتباط خود را بهبود داده و بهترین نتیجه را در هر موقعیتی به دست آوریم. در بخشی از کتاب ارتباط اثربخش (Effective Communications: Communication skills) میخوانید: افراد ممکن است به طور ذاتی، مخاطبینی دیداری، شنیداری و یا حرکتی باشند.به کارگیری شیوهای تکمیلی در ارتباط، میتواند در تفسیر صحیح پیام شما به مخاطبان کمک کند.افراد دیداری، چیزی را که میخوانند، میشنوند و یا به آنها گفته میشود را تصویر میکنند.افراد شنیداری، ممکن است چیزی که میخوانند را به چالش بکشند مگر این که با چیزی که میشنوند، پشتیبانی شود.افراد حرکتی، چیزی را که انجام شود بیش از چیزی که گفته شود، به یاد میآورند.برقراری ارتباط به روشی که با ترجیحات ذاتی افراد تناسب بیشتری داشته باشد، شانس این را که پیام شما به درستی دریافت و تفسیر شود افزایش میدهد. فهرست مطالبسخن ناشرمقدمهسبکهای ارتباطیویژگیهای سبکهای ارتباطیترجیحات ادراکینگرشهای ارتباطیپژوهشا در زمینه ارتباطبه کارگیری اصول ارتباطموانع ارتباطخلاصه

مقاله علمی و پژوهشی" طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه ، سکولاریسم ، تحلیل فرهنگی، تحلیل سیاسی ، تحلیل اجتماعی ، مصونیت هوشمندانه ، اومانیسم ، امپریالیسم و سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

مقاله علمی و پژوهشی" مبانی و اصول تبلیغات سیاسی " مقاله ای است در 37 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مبانی و اصول تبلیغات سیاسی، جنگ روانی ، شست و شوی مغزی ، آثار تبلیغات و ایدئولوژی سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد. مبانی تبلیغات سیاسی+اصول تبلیغات سیاسی+جنگ روانی+شست و شوی مغزی+آثار تبلیغات+ایدئولوژی سیاسی +بانک مقالات+ مقالات مدیریت رسانه + مقالات رسانه ای