جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی شیوه های اقناع

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شیوه های اقناع

مقاله علمی و پژوهشی" شیوه های اقناع " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شیوه های اقناع ، الگوهای رفتاری ، ارزشهای خبری ، هدایت فرهنگی ، هژمونی ، مبالغه گویی ، اقناع ، منفعت و سودجویی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب

مقاله علمی و پژوهشی" بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب ، بازی رایانه ای ، بنیان بازی ، اجزای بازی ، قابلیت بازی ، روانشناسی بازی وارسازی و فناوری متقاعد کننده اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی عدالت زبانی در رسانه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی عدالت زبانی در رسانه

مقاله علمی و پژوهشی" عدالت زبانی در رسانه " مقاله ای است در 21 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به عدالت زبانی در رسانه ، بازنمایی ، تبعیض زبانی ، زبان شناسی انتقادی ، کارکردهای زبان ، کارکردهای رسانه ، فرهنگ جامعه ، تبعیض جنسیتی ، ارتباطات رسانه ای و اقناع رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازتعریف منافع ملی در عصر دیپلماسی رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی بازتعریف منافع ملی در عصر دیپلماسی رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" بازتعریف منافع ملی در عصر دیپلماسی رسانه ای " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بازتعریف منافع ملی در عصر دیپلماسی رسانه ای ، سیاست خارجی ، قدرت نرم ، اقناع ، ابزار دیپلماسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی برجسته سازی و سایت های اینترنتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی برجسته سازی و سایت های اینترنتی

مقاله علمی و پژوهشی" برجسته سازی و سایت های اینترنتی " مقاله ای است در 31 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به برجسته سازی و سایت اینترنتی ،اولویت دهی اخبار ، تاکتیک برجسته سازی، دروازه بانی رسانه ای ، رسانه نوین، شبکه جهانی وب ، افکار عمومی ، اقناع اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدل اقناعی و احتمال موشکافی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مدل اقناعی و احتمال موشکافی

مقاله علمی و پژوهشی" مدل اقناعی و احتمال موشکافی " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدل اقناعی و احتمال موشکافی ، ارتباط اقناعی ، تغییر نگرش ، مسیرهای اقناع و نفوذ اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رهبران متخاصم ، تحلیل گفتمان و نمایش خبری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رهبران متخاصم ، تحلیل گفتمان و نمایش خبری

مقاله علمی و پژوهشی" رهبران متخاصم ، تحلیل گفتمان و نمایش خبری " مقاله ای است در 34 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رهبران متخاصم ، تحلیل گفتمان و نمایش خبری ، اقناع ، بازنمایی ، تحلیل گفتمانی ، ساختار اقناعی و تحلیل گفتمان کاوانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، مهارت سواد رسانه ای و چارچوب سواد رسانه ای  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای ، سازمان رسانه ای و مخاطب رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

مقاله علمی و پژوهشی" خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی ، شهر رسانه ای ، مدیاسیتی ، اقتصاد رسانه ، خوشه صنعتی و خوشه فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها " مقاله ای است در 16  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها، سازمان رسانه ای ، تلویزیون ، صنعت خبر و فیس بوک اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

مقاله علمی و پژوهشی" تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جایگزین ، رسانه های اصلی ، مکتب رسانه شناسی ، مطالعات انتقادی ، رژی دوبری ، مکان نگاری و تاریخ نگر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی

مقاله علمی و پژوهشی" کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی ، سازمان رسانه ای ، برنامه ریزی استراتژیک ، نظارت استراتژیک ، تهدیدات رسانه ملی و فرصت های رسانه ملی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای ، رسانه های محلی ، شبکه های استانی ، سیاست رسانه ای ، منفعت عمومی ، شهروندی فرهنگی ، تنوع رسانه ای و نظام رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها ، دیدگاه ابزار گرایانه، مطبوعات دینی ، محتوای دینی ، انواع مناسک ، ذات گرایی رسانه ای و دیدگاه ذات گرایانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی ، همگرایی رسانه ای ، ارتباطات سیاسی ، شبکه اجتماعی ، نظریه رسانه های جدید ، پارادایم رسانه ای و سیاست رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و اقتصاد مقاومتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی ، سرمایه اجتماعی ، مختصات اقتصاد مقاومتی ، کارکرد رسانه ، اصلاح الگوی مصرف ، رویکرد رسانه و سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی

مقاله علمی و پژوهشی" سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی ، بازار سهام ، سازمان رسانه ، روزنامه نگاری ، نظریه مدیریت رسانه ، اشکال سوگیری رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی بایسته های اجتماعی در سیاستگذاری رسانه ای جمهوری اسلامی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی بایسته های اجتماعی در سیاستگذاری رسانه ای جمهوری اسلامی

مقاله علمی و پژوهشی" بایسته های اجتماعی در سیاستگذاری رسانه ای جمهوری اسلامی " مقاله ای است در 19 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بایسته های اجتماعی در سیاستگذاری رسانه ای جمهوری اسلامی ، سپهر فرهنگی ، سپهر رسانه ای ، شکاف اجتماعی ، رسانه های دیداری ، رسانه های نوشتاری و رسانه های نوشتاری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب هنر بحث و مناظره: راهکارها و عبارات کلیدی در اقناع مخاطب

ادامه مطلب

closeکتاب هنر بحث و مناظره: راهکارها و عبارات کلیدی در اقناع مخاطب

کتاب هنر بحث و مناظره: راهکارها و عبارات کلیدی در اقناع مخاطب نوشتۀ ژرار وینیه، در واقع تلاشی برای آموزش مدیریت کلام در گفتگو، مذاکره، سخنرانی و مناظره است. در بسیاری از موقعیت‌های زندگی روزمره برای تصمیم‌گیری و توافق با دیگران نیاز جدی به ارتباط، گفتگو، سخنرانی، مصاحبه، مذاکره یا حتی مناظره است. در این موقعیت‌ها، لازم می‌آید تا طی روندی خاص و با رعایت آداب و ترتیب منطقی، مجموعه‌ی افکار خود را در معرض قضاوت دیگران قرار دهیم. در مجالس، گردهمایی‌ها، کنفرانس‌های کلاسی، مناقشات سیاسی، گفتگوهای صنفی، جلسات اداری با همکاران، مذاکرات بازرگانی و بسیاری موارد دیگر، روابطی برقرار می‌شود که مستلزم رعایت اصول و آداب کلامی است. البته در برخی از این موارد، فاکتورهای جانبی، از قبیل ظواهر و شخصیت خود فرد، استفاده از نقشه، تصویر و فیلم، سطح فهم مخاطبان و غیره نیز اهمیت شایانی در موفقیت گوینده دارند، اما عناصر کلامی همچنان رکن اصلی فرآیند اقناع مخاطب است. در این راستا، روان‌شناسی، منطق، دستور زبان و صنایع کلامی در کنار همدیگر به شکل‌گیری نظم و سازماندهی مجموعه اندیشه‌ها کمک می‌کند. ژرار وینیه (Gerard Vigner) در کتاب هنر بحث و مناظره: راهکارها و عبارات کلیدی در اقناع مخاطب (Parler et convaincre) با بررسی نمونه‌هایی از گفتگوهای محترمانه‌ی رسمی، مهارت‌های کلامی لازم را برای این کار مشخص نموده، عبارات و کلمات کلیدی را برجسته‌نویسی می‌کند. در پایان هر گفتگو، مذاکره‌ی رسمی یا عامیانه، جلسه‌ی سخنرانی، کنفرانس علمی، یا حتی پس از مطالعه‌ی یک کتاب و خواندن یک مقاله، جزئیات به فراموشی سپرده می‌شوند و آنچه می‌ماند، قضاوت مخاطب با دو کلمه است، قبول یا غیر قابل قبول؟ درست یا غلط؟ این قضاوت تا اندازه‌ی زیادی به میزان موفقیت ما در مهندسی سازمان کلام بستگی دارد. فهرست مطالبمقدمه مترجمبخش 1: سازماندهی کلام1– شیوه‌ی طرح مسئله2– توضیح منظور 13– توضیح منظور 24– شرح و تفضیل5– مثال زدنبخش 2: رفتارهای کلامی1– اظهار نظر2– حق دادن به دیگران3– کوچک شمردن (کم اهمیت جلوه دادن)4– حاشا و انکار5– متقاعد کردن6– اطمینان دادن7– توضیح تفاوت‌ها (فرق گذاشتن)8– طرح احتمالات9– مداخله در بحثبخش 3: مهارت‌های راهبردی1– بحث و مناظره2– تاثیرگذاری، ترغیب و تشویق3– منصرف کردن (تغییر تصمیم مخاطب)