جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert اینستاگرام عکس‌های فتوشاپی را فیلتر می‌کند

ادامه مطلب

closeاینستاگرام عکس‌های فتوشاپی را فیلتر می‌کند

شبکه اجتماعی اینستاگرام با هدف "جلوگیری از انتشار اخبار جعلی"، عکس‌های فتوشاپی به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم خود را فیلتر می‌کند. به گزارش پایگاه اینترنتی «تک رادار»، مسؤولان صحت سنجی اینستاگرام از این پس تصاویری که به طور دیجیتال تغییر داده شده‌اند را با عنوان «اطلاعات غلط» پرچم‌گذاری می‌کنند. عکس‌هایی که با مقاصد هنری فتوشاپ شده‌اند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. وقتی پستی پرچم‌گذاری شود، اینستاگرام با فیلتر کردن آن از هشتگ‌ها و بخش اکسپلور (Explore) پیدا کردن آن را بر روی پلتفرم خود مشکل می‌کند. اگرچه این پست ممکن است همچنان بر روی فید و یا صفحه پروفایل کاربر باقی بماند اما در صورت کلیک بر روی آن با هشداری که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، روبه‌رو خواهید شد. این حرکت جدید در راستای تلاش‌های فیسبوک شرکت مادر اینستاگرام برای مبارزه با اخبار جعلی یا فیک نیوز است. از آن‌جایی که اینستاگرام تعریف دقیقی از آنچه "اطلاعات غلط" تلقی می‌کند، ارائه نداده است، این طبقه‌بندی در مورد هر پست توسط مسؤولان مستقل صحت سنجی انجام می‌شود.

more_vert کتاب اینستاگرام: راهکارها و توصیه‌های کاربردی

ادامه مطلب

closeکتاب اینستاگرام: راهکارها و توصیه‌های کاربردی

کتاب اینستاگرام: راهکارها و توصیه‌های کاربردی نوشته‌ی علی محمد رجبی، با زبانی ساده و با بهره‌گیری از تصویرسازی، مفاهیم مختلف و مهارت‌های کاربردی را به شما آموزش می‌دهد. این کتاب، مراحل اشتراک‌گذاری پست و استوری، نصب و ثبت‌نام، تنظیمات اعلان‌ها، IGTV، هک شدن، افزایش امنیت و روش استفاده بهینه از اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد. خیلی از شما بخش مهمی از زمان روزانه خود را در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی مجازی می‌گذرانید. در این فضا زندگی می‌کنید. شاد و غمگین می‌شوید، به کارهای روزمره خود می‌پردازید و در دنیای سرگرمی و اخبار غوطه‌ور شده و از دریچه صفحات روشن تلفن همراه خود در دنیایی پرهیاهو به گشت و گذار می‌پردازید ولی یک سوال: تا چه میزان مهارت‌های لازم برای این نوع از زندگی را کسب کرده‌اید؟ آیا با امکانات و ابزارهایی که در فضای مجازی در اختیار دارید آشنا هستید؟ آیا فرصت‌ها و تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی مجازی را می‌شناسید؟ آیا از سواد کاربری فضای مجازی، سوادرسانه‌ای و سواد اطلاعاتی لازم برخوردارید؟ فهرست مطالبمقدمهنصب و ثبت نام اینستاگراماشتراک پستاشتراک استوریجستجونظر دهیمدیریت نظردهیارسال پیاممدیریت پیامتنظیمات اعلان‌ها دراینستاگرامهک شدن اینستاگرامافزایش امنیت در اینستاگرامجلوگیری از مزاحمت در اینستاگرامکاهش مزاحمت در اینستاگرام

more_vert کتاب کلید اینستاگرام

ادامه مطلب

closeکتاب کلید اینستاگرام

کتاب کلید اینستاگرام به قلم احسان مظلومی، نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن اینستاگرام را آموزش داده و روش استفاده بهینه از آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توان گفت اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران است. با گسترش اینترنت موبایلی در ایران و با توجه به اینکه اینستاگرام اساساً برای گوشی موبایل طراحی شده، اکثر افرادی که گوشی اندرویدی یا اپل دارند، اپلیکیشن اینستاگرام را هم روی گوشی خود نصب کرده‌اند. با وجود محدودیت‌هایی که دارد، اینستاگرام بهترین ابزار برای حضور در فضای مجازی است. افراد بسیاری از طریق اینستاگرام معروف شده‌اند یا توانسته‌اند کسب و کار موفقی راه بیندازند. بسیاری از افراد مشهور هم از طریق اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط هستند. اینستاگرام برای گوشی‌های اندروید، اپل و ویندوز فون اپلیکیشن‌های جداگانه‌ای طراحی کرده که البته ظاهرشان یکسان است. در کامپیوتر هم می‌توانید با مراجعه به سایت اینستاگرام یا سایت‌های دیگری که بعنوان واسطه عمل می‌کنند، وارد اینستاگرام شوید و از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن در واقع مبتنی بر عکس است و برای اشتراک‌گذاری عکس‌های شما طراحی شده. البته می‌توانید فیلم‌های کوتاهی هم در آن آپلود کنید. ولی مثلاً نمی‌توانید فقط یک یادداشت متنی داشته باشید. به جهت اینکه اندروید پرکاربردترین محیط برای اینستاگرام است، این کتاب شما را ابتدا با نصب برنامه و سپس محیط برنامه در گوشی‌های اندروید آشنا خواهد کرد و سپس همه کاربردهای این اپلیکیشن را بررسی کرده و در نهایت هم با تعدادی از ترفند‌ها و نکته‌های اینستاگرام آشنا می‌شوید. این کتاب برای کسانی است که می‌خواهند از طریق اینترنت با افراد زیادی در ارتباط باشند، افرادی که استعداد یا هنری برای ارائه دارند، یا کالایی برای فروش دارند می‌توانند از طریق اینستاگرام با مخاطبین بسیار زیادی مرتبط شوند. جمع کردن دنبال کننده یا (follower) در اینستاگرام کار سختی نیست. کافی است افراد مورد نظرتان را دنبال کنید تا در اکثر موارد آن‌ها هم شما را دنبال کنند. اگر هم چیزی برای ارائه ندارید می‌توانید اینستاگرام شخصیت‌های محبوبتان را دنبال کنید و از حال و روز آن‌ها با خبر باشید. مثلاً بدانید فلان خواننده کی و کجا کنسرت دارد، فلان هنرپیشه مشغول بازی در چه فیلمی است و... برای بودن در فضای مجازی و اطلاع داشتن از اتفاقات روز (آن‌ها که مورد علاقه شماست) اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهاست. فهرست مطالبپیشگفتارآنچه در این کتاب می‌خوانیماین کتاب برای چه کسانی است؟فصل اول: نصب و آشنائی با محیطنصب اینستاگرام و ثبت نامتائید ایمیلپیدا کردن دوستان در اینستاگرامویرایش پروفایلاولین عکس ماارسال فیلم در اینستاگرامفصل دوم: چطور از اینستاگرام استفاده کنیم؟کارهای اصلیپاسخ به کامنت‌هاحذف کامنت‌ها یا گزارش به اینستاگراممخاطب قرار دادن افراد (Mention کردن)اطلاعیه‌ها (Notifications)ویرایش یا حذف پست‌هااستفاده از هشتگارسال پیام، چت و ایجاد گروه (Direct)فصل سوم: تنظیمات و حساب کاربریصفحه شخصیتنظیماتبخش Settingsفصل چهارم: ترفند‌های اینستاگرامچگونه یک نفر را بلاک کنیم؟چگونه افراد مزاحم را به اینستاگرام گزارش دهیم؟اگر پسورد اینستاگرام را فراموش کردیم چه کنیم؟چطور در اینستاگرام جستجو کنیمابزارهای ویرایش عکس در اینستاگرامابزارهای ویرایش فیلم در اینستاگراماپلیکیشن Layout برای اینستاگراماپلیکیشن Boomerang برای اینستاگراماستفاده از اینستاگرام در کامپیوتردانلود عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرامحذف یا پنهان کردن عکس‌هایی که در آن تگ شده ایمغیر فعال کردن موقتی اکانت اینستاگرامحذف کامل حساب کاربری از اینستاگرامسخن آخر

more_vert تست جدید اینستاگرام؛ دابل استوری در راه است

ادامه مطلب

closeتست جدید اینستاگرام؛ دابل استوری در راه است

استوری‌های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟ استوری‌های اینستاگرام، از آپدیت‌های موفقی بود که بسیاری از کاربران به آن علاقه‌مند شدند. آیا دابل استوری به عنوان آپدیت جدید، کاربران را باز هم شگفت‌زده می‌کند؟ برای برخی از کاربران این آپدیت اعمال شده است. اما اینستاگرام اعلام نکرد که برای کاربران چه منطقه‌ای این تغییر به وجود آمد. به هرحال او ادعا دارد که هر کاری می‌کند تا کاربران تجربه‌ی بهتری از استفاده‌ی این پلت‌فرم داشته باشند. تاکنون نیز اینستاگرام، یکی از موفق‌ترین پلت‌فرم‌های شبکه‌ی اجتماعی، به طرز چشمگیری موفق عمل کردهاست . حالا نگاهی به آمار بیندازیم تا ببینیم استوری چه عملکردی در سال‌های اخیر داشت:  از سالی که استوری به این پلت‌فرم اضافه شد و تا 3 سال بعد طبق این نمودار، آمار استفاده کاربران از استوری‌ دو برابر سال پیش آن است و این رشد بیشتر از رشد استفاده‌ی پست‌های اینستاگرامی است. حال اینستاگرام می‌خواهد به جای خطی بودن نمایشگر استوری‌ها آن را به صورت صفحه کامل نمایش دهد و به این صورت کاربر می‌تواند نگاه اجمالی و سریع‌تری به رویدادهای صفحه‌ خود داشته باشد. به بیانی دیگر، استوری‌ها به علت تجربه‌ی موفق خود به ارکان اصلی‌تری برای اینستاگرام مبدل می‌شوند.  قبل این تغییر صفحه اول اپلیکیشن‌های شما، اولین پست و نمایشی خطی از استوری‌ها بود که بر اساس ترتیب تاریخ آنها را می‌دیدید؛ اما حالا با این آپدیت، شما دیگر نیازی به نگاه کردن همه‌ی استوری‌ها ندارید. فقط کافی است بر صفحه‌هایی که علاقه دارید کلیک کنید چون وسعت دید بیشتری در اختیار دارید. حالا دیگر مدیریت بیشتری در زمان و محتوای آنچه نظاره می‌کنید دارید. منبع: سوشال مدیا تودی

more_vert مقاله عوامل و آثار بزه‌دیدگی اخلاقی کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام

ادامه مطلب

closeمقاله عوامل و آثار بزه‌دیدگی اخلاقی کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام

مقاله علمی و پژوهشی " عوامل و آثار بزه‌دیدگی اخلاقی کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام " مقاله ای است در 18 صفحه و با 13 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث بزه دیدگی اخلاقی، شبکه اجتماعی تلگرام ، شبکه اینستاگرام، کودکان و نوجوانان پرداخته شده است   کودکان و نوجوانان؛ آسیب پذیرترین قشر در شبکه¬های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام هستند؛ شبکه¬های اجتماعی کاربران کم سن را در معرض حجم عظیمی از اطلاعات قرار می‌دهند که بخشی از آن¬ها به دلیل عدم تناسب با رشد سنی و عقلی و میزان دانش کودک می‌تواند آثار زیان باری به همراه داشته باشد. از این رو، ضروری است که مهارت های لازم برای حضور در شبکه-های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به کودکان و والدین آن¬ها آموخته شود و همچنین عوامل و آثار بزه¬دیدگی اخلاقی این قشر آسیب پذیر در شبکه¬های اجتماعی شناسایی شود تا از آسیب¬های احتمالی پیشگیری شود. در این مقاله با روش تحقیق تحلیلی - توصیفی به صورت کتابخانه¬ای از طریق فیش برداری به ارزیابی عوامل و آثار بزه¬دیدگی اخلاقی کودکان و نوجوانان در شبکه¬های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام پرداخته شده است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی هویت آنلاین و اینستاگرام

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی هویت آنلاین و اینستاگرام

مقاله علمی و پژوهشی" هویت آنلاین و اینستاگرام " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به هویت آنلاین و اینستاگرام ، اپلیکیشن ، جوانان ، هویت آفلاین ، تحلیل گافمن ، نظریه هویت گیدنز، نام کاربری و پروفایل کاربران اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert اینستاگرام هم تاریک می‌شود!

ادامه مطلب

closeاینستاگرام هم تاریک می‌شود!

بعد از انتشار جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب موبایلی، اندروید ۱۰ در ماه جاری میلادی و پس از آن iOS13 که از قابلیت حالت تاریک پشتیبانی می‌کنند، بسیاری از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط شرکت‌های تکنولوژی اقدام به ارائه این قابلیت (dark mode) کردند تا کاربران بتوانند مطابق با امکانات جدید موجود در اندروید ۱۰، تمامی اپلیکیشن‌های موردنظر خود را بر روی این حالت قرار داده و سپس از آنها استفاده کنند. اینستاگرام هم تاریک می‌شود! به گزارش ایسنا، اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز قصد دارد قابلیت حالت تاریک (dark mode) را به پلتفرم خود بیفزاید چراکه در جدیدترین نسخه بتا و آزمایشی خود، این قابلیت را اضافه کرده است. حالت تاریک در اپلیکیشن‌های مختلف نظیر اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا در اماکن و فضاهای تاریک و با نور کم نیز به راحتی از گوشی خود استفاده کنند و نور سفید نمایشگر و پس زمینه صفحه نمایش گوشی، چشم آنها را آزرده خاطر نکند. طی چند ماه اخیر که شاهد عرضه حالت تاریک (Dark Mode ) برای سرویس و نرم‌افزارهای موبایلی مختلف نظیر یوتیوب، اندروید مسیجز و واتس‌اپ بوده ایم، حالا نوبت به اینستاگرام رسیده و این پلت‌فرم محبوب قرار است در آینده‌ای نزدیک امکان مذکور را در اختیار کاربرانش قرار دهد. همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی‌اند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.

more_vert روایت فارس از فیلترینگ بی‌اثر تلگرام

ادامه مطلب

closeروایت فارس از فیلترینگ بی‌اثر تلگرام

 آمار استفاده کاربران فارسی شبکه های اجتماعی نشان می دهد تلگرام، پراستفاده‌ترین و توئیتر کم‌استفاده‌ترین شبکه اجتماعی بین ایرانی هاست. روزنامه خراسان ۳۰ آذر در مطلبی با درج این عنوان که باوجود فیلترینگ، پیام‌رسان تلگرام ۴۹میلیون کاربر دارد، نوشت: خبرگزاری فارس در گزارشی به آمار استفاده کاربران فارسی تلگرام، اینستاگرام و توئیتر پرداخت که توسط مرکز پژوهشی بتا احصا شده و بر اساس آن تلگرام، اینستاگرام و توئیتربه ترتیب بین مردم محبوب تر و پراستفاده تر هستند. در این گزارش آمده، تلگرام با ۴۰۰ میلیون کاربر در جهان بیش از ۴۹ میلیون کاربر و بیش از دو میلیون کانال ایرانی دارد که در طول سال بیش از ۵۰۰ میلیون پست منتشر می کنند. این تعداد پست در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد نمایش به خود اختصاص می دهد که نشانگر آن است که هنوز تلگرام به عنوان پیام رسان در زمینه های مختلف برای کاربران ایرانی کاربرد دارد. اینستاگرام در رتبه دوم و توئیتر در رتبه سوم همچنین بررسی ها نشان می دهد، در اینستاگرام بیش از ۴۷ میلیون کاربر فارسی زبان در حال فعالیت هستند که در طول یک سال بیش از یک میلیارد محتوا تولید می‌ کنند. این بستر در جهان بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. بررسی مرکز پژوهشی بتا نشان می دهد که توئیتر با حدود ۳۶۰ میلیون دنبال کننده در ایران بیش از دو میلیون کاربر دارد. این آمار نشان می دهد کاربران ایرانی توئیتر در طول یک سال در حدود ۵۰۰ میلیون توئیت منتشر می کنند که از این تعداد ۲۰۰ میلیون ریتوئیت انجام می شود.  

more_vert ترفندهای جالب اینستاگرام که از آن‌ها بی‌خبر هستید

ادامه مطلب

closeترفندهای جالب اینستاگرام که از آن‌ها بی‌خبر هستید

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان است که کاربران بسیاری در ایران دارد. اگرچه به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی امکانات خیلی ویژه‌ای برای کاربرانش تدارک ندیده اما واقعیت متفاوت است. شبکه‌های اجتماعی اعتبار و اهمیت بسیار ویژه‌ای در زندگی روزمره مردم پیدا کرده‌اند و این اهمیت به مرور زمان بیشتر از قبل شده است. یکی از محبوب‌ترین بسترهای اجتماعی در فضای مجازی، اینستاگرام لقب می‌گیرد که همین حالا میلیاردها کاربر در سطح جهان دارد. این شبکه اجتماعی در ایران هم محبوب است و بسیاری از کاربران ایرانی عضو اینستاگرام حتی بیشتر از یک یا دو حساب کاربری در بستر آن ایجاد کرده‌اند. در نگاه نخست به نظر می‌رسد اینستاگرام قابلیت‌های ویژه‌ای ندارد اما این‌گونه نیست. این شبکه اجتماعی که رقبای گردن‌کلفتی مانند تیک تاک را در برابر خود می‌بیند، مجموعه خاصی از قابلیت‌های نسبتا پنهان را تدارک دیده که دانستن آن‌ها به هر کاربری کمک می‌کند تا تجربه متفاوت‌تری از اینستاگرام داشته باشد. در ادامه با تعدادی از ترفندهای جالب اینستاگرام که از آن‌ها بی‌خبر هستید، آشنا می‌شوید. استفاده از فونت‌های گوناگون در بخش بیوگرافی اینستاگرام احتمالا شما هم در اینستاگردی‌هایتان متوجه شده‌اید که گروهی از کاربران از فونت‌های خاص و متفاوتی در بخش بیوگرافی حساب کاربری خود استفاده کرده‌اند. در ابتدا به نظر می‌رسد خیلی ویژه است اما اصلا اینطور نیست. برای اینکه از یک فونت خاص در بخش بیوگرافی حساب اینستاگرام خود استفاده کنید تنها لازم است که وارد این سایت شود. حالا می‌توانید متنی که برای بیوگرافی پروفایل آماده کرده‌اید را بنویسید. سپس فونت مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با انتخاب همه کلمات از آن رونوشت بگیرید. سپس متن را درون تنظیمات ویرایش بخش بیوگرافی حساب اینستاگرام خود وارد کنید و دکمه دخیره را لمس کنید. تغییر محتوای صفحه اکسپلور صفحه اکسپلور در اینستاگرام تلاش می‌کند با توجه به سلیقه‌ای که از کاربر دارد، محتوای مورد نیاز او را تامین کند. اما این صفحه معمولا شناخت درستی از سلایق کاربران پیدا نمی‌کند و معمولا با نمایش محتوایی که توسط دنبال‌کنندگان یک کاربر پسندیده‌شده، دریایی از محتوای بی‌فایده را در برابر کاربران قرار می‌دهد. برای آن‌که محتوای صفحه اکسپلور خود را تغییر دهید، ترفند جالبی وجود دارد که می‌توانید از آن یاری بگیرید. ابتدا وارد صفحه اکسپلور شده و سپس یکی از پست‌هایی که چندان مورد پسندتان نیست را گشوده و گزینه تنظیمات در سمت راست پست را لمس کنید. حالا با انتخاب گزینه Not Interested می‌توانید به اینستاگرام ثابت کنید که علاقه‌ای به آن نوع از پست‌ها ندارید. با انجام این تنظیم روی بیشتر تصاویری که در صفحه اکسپلور به آن‌ها علاقه‌ای ندارید، می‌توانید این صفحه متفاوت اینستاگرام را با توجه به سلایق خود دگرگون کنید. نوشتن متن رنگارنگ در استوری اینستاگرام برای اینکار ابتدا باید نوشته‌ای در بخش استوری اینستاگرام آماده و سپس همه حروف آن را انتخاب کنید. حالا باید وارد تنظیمات انتخاب رنگ شده و ابتدا انگشت شصت چپ خود را روی متن قرار دهید و در ادامه انگشت شصت راست خود را روی بخش تنظیمات رنگ آماده کنید. پس از آن‌که رنگ آغازین را از سمت راست تصویر انتخاب کردید، هر دو انگشت خود را از دو طرف به‌صورت کاملا همزمان به سمت مخالف هدایت کنید. حالا متن شما رنگارنگ شده است. مدیریت بخش کامنت‌ها دیدگاه‌ها و نظراتی که افراد زیر پست‌های اینستاگرام وارد می‌کنند در بسیاری از موارد باعث ایجاد سوتفاهم‌های تاریخی می‌شود. برای آن‌که چنین مشکلی نداشته باشید، می‌توانید بخش کامنت‌ها را مدیریت کنید. ابتدا وارد بخش کامنت یکی از پست‌های صفحه خود شوید و سپس بخش تنظیمات را در بخش بالای صفحه سمت راست لمس کنید. در این مرحله دو گزینه وجود دارد. یکی از آن‌ها گزینه Turn of Commenting است که عملا اجازه ثبت نظر توسط کاربران را نمی‌دهد و همه دیدگاه‌ها را محدود می‌کند. گزینه دوم Choose Words to Hide است که اجازه می‌دهد تعدادی از کلمات را محدود کرده تا کاربری از آن‌ها در کامنت خود استفاده نکند. در این بخش همچنین قابلیتی وجود دارد که می‌توانید محدودیت درج دیدگاه را برای کاربران مشخصی وضع کنید. مدت زمان استفاده‌تان از اینستاگرام را کشف کنید اینستاگرام شبکه اجتماعی بسیار محبوبی است و به همین دلیل بسیاری از کاربران بخش عظیمی از وقت خود را در آن سپری می‌کنند. با این حال اگر احساس می‌کنید با حضور بیش از حد در اینستاگرام وقت خود را هدر می‌دهید، می‌توانید آن را مدیریت کنید. ابتدا باید بفهمید که چه مقدار از روز را به اینستاگرام اختصاص می‌دهید. برای اینکار ابتدا وارد صفحه اصلی پروفایل خود شده و سپس نمایه تنظیمات بالا سمت راست را انتخاب کنید. از این بخش می‌توانید گزینه Your Activity را لمس کرده و به دریایی از اطلاعات مورد نیاز وارد شوید. در این صفحه میزان استفاده روزانه شما از حساب کاربری اینستاگرامتان ثبت شده است. می‌توانید میزان حضورتان در اینستاگرام را به نسبت روزهای مختلف هفته بررسی کنید. اگر می‌خواهید اعتیاد به اینستاگرام را کاهش دهید، از گزینه Set Reminder یاری بگیرید. در این بخش می‌توانید میزان حداکثری استفاده از اینستاگرام را مشخص کنید. برای مثال اگر می‌خواهید روزانه تنها ۱۰ دقیقه از اینستاگرام استفاده کنید، تنظیمات را روی ۱۰ دقیقه ذخیره کنید. اگر میانگین فعالیت روزانه شما در اینستاگرام از ۱۰ دقیقه عبور کرد، این شبکه اجتماعی به شما هشدار می‌دهد که وقت خود را بیشتر از این هدر ندهید!

more_vert چه کسانی اینستاگرام ما را نگاه می‌کنند؟

ادامه مطلب

closeچه کسانی اینستاگرام ما را نگاه می‌کنند؟

همه ما کنجکاویم بدانیم که چه کسانی به محتوای اینستاگرام ما نگاه می‌کنند، برنامه‌های مختلفی هم در این زمینه وجود دارند، اما آیا واقعاً این راه‌ها جواب می‌دهند؟ اینستاگرام روش خاصی برای دیدن افرادی که در پروفایل (نمایه) شما بوده‌اند ندارد، زیرا این امکان با حریم خصوصی در تضاد است. اگر بدانید که دیگران می‌توانند ببینند که شما عکس‌ها و محتواهای به اشتراک گذاشتۀ آن‌ها را می‌بینید آیا باز هم حاضرید به پروفایل‌های دیگران بروید و محتواهایشان را ببینید؟ به نظر می‌رسد پاسخ منفی باشد. به همین خاطر هیچ سیستم ردیابی درون برنامه وجود ندارد که به ما بگوید چه کسانی از پروفایل ما بازدید می‌کنند. بنابراین برای اینکه کنجکاویمان را ارضا کنیم چه باید بکنیم؟ برنامه‌های واسطه چقدر مفید هستند؟ برنامه‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند که بطوری دقیق به شما خواهند گفت که چه کسانی اخیراً در پروفایل شما بوده‌اند. واقعیت این است که این برنامه‌ها جعلی هستند. اما این بدان معنا نیست که همل برنامه‌های معرفی شده در این باره دروغ می گویند. یکی از برنامه های مورد علاقه کاربران در این مورد Followmeter است که که برای آیفون و اندروید در دسترس است. این برنامه افرادی که از پروفایل شما بازدید کرده‌اند را نمی‌گوید اما در این مورد سرنخ‌هایی می‌دهد. برای مثال افرادی که اخیراً شما را دنبال نکرده‌اند یا افرادی که دیگر شما را دنبال نمی‌کنند را از لیست دنبال‌کنندهایتان بررسی می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد. البته این داده‌ها را به صورت دستی نیز می‌توان به دست آورد. حساب‌های اینستاگرام خود را تغییر کاربری دهید اگر می خواهید به هر طریقی اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید کارهایی انجام دهید. حساب‌هایی که برای کسب‌وکار است اطلاعات بیشتری به کاربران می‌دهد. مثلاً نمایی کلی در مورد تعداد حساب‌های موجود، تعاملات محتوا و اینکه چه تعداد ممکن است پست‌های شما را ذخیره کرده باشند. با کلیک بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه می‌توان حساب خود را به حساب مربوط به کسب و کار تغییر داد؛ سپس روی تنظیمات ضربه بزنید (باید از برنامۀ ایسنتاگرام استفاده کنید و نسخۀ وب این امکانات را ندارد). پس از ورود به سیستم روی حساب کاربری ضربه بزنید و به پایین بخش پیوندهای آبی بروید که روی آن عبارت «تغییر حساب کاربری به حساب کسب و کار» و یا «تغییر حساب سازنده» نوشته شده است. شاید نتوانید دقیقاً ببینید چه کسی شما را مشاهده کرده است، اما حداقل می‌توانید از این طریق کمی اطلاعات بیشتری کسب کنید. استوری های اینستاگرام البته، کاربران همیشه قادر به دیدن کسانی که استوری اینستاگرام خود را مشاهده می‌کنند، بوده‌اند. در طول ۲۴ ساعتی که استوری شما به پایان رسیده است، می توانید بر روی نماد گوشه پایین سمت چپ استوری خود کلیک کنید، اینجا لیستی از افرادی که آن را دیده‌اند نمایش داده می‌شود. شایعاتی وجود دارند درباره اینکه این لیست به ترتیب افرادی است که بیشتر به محتوای موجود در حساب کاربری شما سر می‌زنند و بیشتر از دیگران لایک و کامنت می‌گذارند. اما واقعیت این است که این یک شایعه است و راه مستقیمی برای فهمیدن دقیق اینکه چه کسانی از صفحه ما بازدید می‌کنند وجود ندارد.

more_vert کتاب پولینستاگرام: افزایش شدید درآمد با روش‌هایی کم هزینه از طریق اینستاگرام

ادامه مطلب

closeکتاب پولینستاگرام: افزایش شدید درآمد با روش‌هایی کم هزینه از طریق اینستاگرام

کتاب پولینستاگرام: افزایش شدید درآمد با روش‌هایی کم هزینه از طریق اینستاگرام به قلم امید جهانداری، بر اساس تحلیل رفتار مخاطب ایرانی، به شما نحوه رفتار درست برای کسب درآمد از اینستاگرام را آموزش می‌دهد. برای موفقیت در کسب‌وکار امروز، استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیگر یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است. اینستاگرام به عنوان پرطرفدارترین شبکه‌ اجتماعی در ایران، بستری مناسب، قدرتمند و پر از فرصت‌های پول‌ساز برای کسب‌وکارها است. اما برای کسب درآمد از اینستاگرام تنها حضور در آن کافی نیست، بلکه نحوه رفتار مناسب در آن است که به رشد کسب‌وکار ما کمک می‌کند. شما در اینستاگرام می‌توانید با هزینه‌هایی بسیار کم نسبت به تبلیغات رایج، درآمد بسیار زیادی را به‌ دست آورید؛ اما اگر مهارت رفتار درست در آن را نیاموخته باشید، به همان اندازه که می‌تواند موثر باشد، آسیب‌رسان نیز می‌شود. امید جهانداری پژوهشگر، نویسنده و مدرس مهارت‌های کسب و کارهای نو است. او خالق کتاب اثربخش پول نو و موسس گروه ارزش‌آفرینی ایرانیان است. وی اعتقاد دارد که همه ما باید تلاش کنیم تا دنیا را بهتر از آن‌چه تحویل گرفته‌ایم، تحویل دهیم. در بخشی از کتاب پولینستاگرام می‌خوانیم: بارها مشاهده کرده‌ام که افراد یا حتی شرکت‌های بسیار بزرگ، لینکی را در بیو صفحه خود قرار داده‌اند؛ زمانی که بر روی آن کلیک کرده‌ام با تنها چیزی که روبرو شده‌ام یک صفحه خوش‌آمد گویی از وب‌سایتی ناآماده بوده است. فکر می‌کنم - البته مطمئنم - دیگر دوران اینکه تنها با داشتن یک دامین با نام اختصاصی خود، از سایر افراد متفاوت باشی، گذشته است. امروزه اگر آدرس وب‌سایت‌تان را درجایی قرار می‌دهید، حتما از فعال‌ بودن آن اطمینان داشته باشید. برخلاف اینکه همیشه از اینترنت و فضای وب به‌عنوان فضای مجازی نام برده می‌شود، حضور پررنگ شما در فضای وب بخشی از هویت واقعی شما است. بوده‌اند افرادی که خود را درزمینهٔ کاری‌شان حرفه‌ای معرفی کرده‌اند و بارها به من پیشنهاد‌های همکاری داده‌اند؛ اما فقط به دلیل نداشتن هویت در وب، از همکاری با آن‌ها صرف‌ نظر کرده‌ام. اینستاگرام مانند کافی‌شاپ است و وب‌سایت شما مانند دفتر کار دائمی است. فرض کنید که من را در یک کافی‌شاپ ببینید، کلی حرف‌های خوب بزنیم، در پایان من با افتخار آدرس دفترم را نیز به شما بدهم و از شما بخواهم که به من سر بزنید. فردای آن روز شما به سراغ دفتر من بیایید؛ اما در عین ناباوری در آدرسی که داده‌ام تنها با یک ساختمان مواجه شوید که فقط یک اسکلت تیرآهنی دارد و یک تابلو که بالای آن نصب شده است. شما در این حالت چگونه درباره من و حرف‌هایم قضاوت می‌کنید و به من اعتماد می‌کنید. بهترین حالت این است که اگر هنوز دفتر کاری نداریم، صادقانه موضوع را اعلام کنیم و بگوییم که فعلا همدیگر را در همین کافی‌شاپ خواهیم دید و درباره همکاری‌هایمان بحث خواهیم کرد. فهرست مطالب صفحه آنلاین کتابحرف اولفصل اول: مدل ذهنیبازاریابی با اینستاگرامداستان از چه قرار است؟بهترین روش مارکتینگمدل پول نوعلت این اتفاقتوهم کمک خوبنداشتن ساختار دریافتشرط اجرایی پول نوتمرین عملیدلیل خرید مشتریمغز انسان در زمان خریدمدل وم‌ممعرفی در عملطراحی معرفی درستروش‌های گفتن منفعتکم‌ترین هزینهبیشترین اثرگذاریبهترین شیوه در عصر حاضرکانال‌های بازاریابی محتوابهترین کانال برای بازاریابی محتواروش موردبحث این کتابچرا اینستاگرام؟تمرین عملیفصل دوم: ساختار محتواساخت صفحه تجاریتصویر پروفایلنام صفحه و پروفایلمتن بیوگرافیانواع فرمت پست‌هاعکسویدیوصوتمتنمتن به‌صورت مستقلانواع محتوای تولیدیاستراتژی فروش در اینستاگراممحتوای کمکمحتوای اعتماد سازمحتوای دعوت به اقداماستراتژی مرگفصل سوم: ابزارها و رفتارهااستوری یا پست ثابت؟کامنتپاسخگویی به کامنت‌های اعتراضی و اسپمکلید طلایی کامنت‌های اعتراضیهشتگ‌هاهشتگ خصوصیهشتگ عمومیهشتگ غیرخطیهشتگ‌های موجخطر هشتگنکته کلیدی در استفاده از هشتگ‌هاجذب فالوورپیام مناسبمخاطب مناسبتعداد مخاطبراه‌های جذب مخاطبجذب ارگانیکتبلیغات در اینستاگرامخرید فالوور و رباتفالو موقت آری یا نهنحوه استفاده از رباتایده‌هایی برای تولید محتوا و انتشار پستایده‌های استوریهایلایت استوریلایو یا پخش زندهاستراتژی لایواستراتژی منظماستراتژی نامنظممحتوای لایوتلویزیون اینستاگرام IGTVساعت انتشارچند توصیه برای استفاده بهتر از اینستاگرامفصل چهارم: توصیه‌هایی برای کسب‌وکارهافیزیکی و اینترنتیاستفاده از اینستاگرام در کسب‌وکارهای فیزیکیاستفاده از اینستاگرام در کسب‌وکارهای اینترنتیجشنواره‌ها و کمپیناستراتژی تخفیف‌گذاریخطر اولخطر دومچند نکته درباره تخفیف اثربخشبازاریابی تأثیر و همکاری‌های مشترکچند راه‌کار برای افزایش فوری فروشحرف آخرارتباط با نویسنده

more_vert کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

ادامه مطلب

closeکتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام

کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام نوشته‌ی حمید جعفری، ضمن پرداختن به امکانات و فضای کار در اینستاگرام، روش‌های مختلف و نوین بازاریابی در این شبکه‌ی اجتماعی قدرتمند را ارائه و در هر قسمت ایده‌های متعددی پیشنهاد می‌کند. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً در اینستاگرام یکی از موضوعات داغ در کشورهای مختلف است. اینستاگرام به سرعت در حال پیشرفت می‌باشد و این طور که از امکانات جدید آن مشخص است؛ فعالیت‌های تجاری جزیی از سیاست‌ها و اهداف مالکان آن به شمار می‌رود. اکنون گوی و میدان در اینستاگرام مهیا است و هر کسب و کاری که در این عرصه وارد نشود از میدان به در خواهد شد. امروزه اگر کسی از اهمیت علم بازاریابی و قدرت اینترنت و شبکه‌های مجازی در کسب و کار خبر ندارد؛ مطمئنا فردی بی‌سواد است. کسب و کارهایی که همچنان به روش‌های سنتی تکیه کرده‌اند و از معجزه‌ی فضای مجازی غافلند، بدون شک محکوم به شکست هستند. کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام (Explosive Marketing On Instagram)، حاصل تجربه و تحقیق نویسنده در باب برندسازی، بازاریابی و فروش قدرتمند در شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام است. اکنون که اینستاگرام در حال تبدیل شدن به بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی در سراسر جهان است؛ توجه به آن شرط تعقل و دورنگری می‌باشد. مطالعه‌ی دقیق این اثر و بهره‌گیری از تک تک نکات آن، علاوه بر گسترش کسب و کارتان، موجبات کارآفرینی در کشور را نیز فراهم می‌آورد. دنیای مجازی، واقعیتی انکارناپذیر است که با سرعتی سرسام آور به سوی رشد و تکامل پیش می‌رود و ایمان نداشتن به آن، عقوبت دردناکی جز عقب ماندگی در بر ندارد. تا چند سال پیش چه کسی فکر می‌کرد اینترنت و شبکه‌های اجتماعی تا این اندازه در زندگی مردم تأثیرگذار و حتی حیاتی باشد؟ و امروز چه کسی می‌داند که تا چند سال آینده اوضاع به چه صورتی خواهد شد؟ شبکه‌های اجتماعی، مانند هر ابداع و اختراع دیگری برای پاسخ به نیازهای بشر به وجود آمده‌اند. در چند دهه‌ی گذشته و با بیشتر شدن مشغله‌های روزمره، نیاز به ارتباط بین افراد جامعه بیش از پیش احساس شد. نیاز دیگر، امکان بیشتر دیده شدن افراد و به اشتراک گذاشتن نظرها، فکرها، اخبار و حتی لحظه‌ لحظه زندگی افراد با همدیگر است. بر اساس این نیازها شبکه‌های اجتماعی مختلفی شکل گرفت که هر یک مزایا و معایب خاص خود را داشت. یاهو مسنجر، ارکات، فیس‌بوک، لینکدین، گوگل‌پلاس، فیس‌نما، توییتر، یوتیوب، آپارات، وایبر، واتس‌آپ، تانگو، تلگرام و در آخر اینستاگرام از جمله معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی بودند که برخی آمدند و رفتند و برخی همچنان در میدان رقابت باقی مانده‌اند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در بخشی از کتاب بازاریابی انفجاری در اینستاگرام می‌خوانیم: هشتگ یکی از بهترین امکانات اینستاگرام است که در انتشار پست‌های خود مخصوصاً پست‌های تجاری حتما باید از آن استفاده کنیم. هشتگ اولین بار توسط توییتر استفاده شد و بعد به شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل پلاس و ... وارد شد. در ابتدا فهمیدیم که ایده اصلی اینستاگرام انتشار و اشتراک‌گذاری عکس‌ و ویدئو است. وقتی در اینستاگرام یک عکس یا ویدئو منتشر می‌کنیم؛ اینستاگرام از محتوا یا موضوع آن باخبر نمی‌شود و عکس یا ویدئوی ما در جستجوی دیگران نشان داده نمی‌شود. اهمیت هشتگ همین‌جا مشخص می‌شود. وقتی یک عکس یا ویدئو منتشر می‌کنیم بهتر است برای آن یک زیرنویس اضافه کنیم و درباره آن توضیح دهیم. قدم بعدی این است که در توضیحات آن، کلمات کلیدی مربوط به موضوع آن را مشخص کنیم. با این کار موضوع یا موضوعات پست خود را به اینستاگرام معرفی می‌کنیم و هر کسی با جستجوی این موضوعات به راحتی پست ما را پیدا می‌کند. برای نوشتن هشتگ باید ابتدا علامت # را تایپ کنیم و سپس کلمه یا عبارت کلیدی مرتبط با موضوع پست مورد نظر را بنویسیم. اگر هشتگی که ایجاد می‌کنیم شامل چند کلمه به هم پیوسته یا یک عبارت باشد؛ باید کلمات را با آندرلاین یا زیرخط (_) از هم جدا کنیم. بعد از ساخت یک هشتگ، کلمه یا عبارت مورد نظر به رنگ آبی درمی‌آید و اینستاگرام موضوع پست ما را می‌فهمد. با لمس یک هشتگ می‌توانیم تمام پست‌هایی را که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند مشاهده کنیم. همچنین اینستاگرام هشتگ‌های مرتبط را نیز به ما معرفی می‌کند. طبق آمار اینستاگرام، با استفاده از هشتگ، حداقل 12 درصد پست ما بیشتر دیده می‌شود. برای استفاده از هشتگ باید به این نکته نیز توجه کنیم که برای دیده شدن پست ما، لازم است حساب کاربری ما عمومی باشد وگرنه، فقط فالوئرهای ما می‌توانند پست‌های ما را ببینند. فهرست مطالب مقدمهمقدمه ناشرفصل اول: اینستاگرام چیست؟شبکه‌های افسانه‌ایراه حلی برای تنبل‌ها!از کجا شروع شد؟اژدها وارد می‌شود!جایی برای پیرمردها نیستفصل دوم: شروع کار با اینستاگرامبه سادگی آب خوردنیک پروفایل ایده‌آلاول ایمنی، بعد کار!بلاک کردنگزارش دادنپیدا کردن دوستاندعوت از دوستانمعرفی دوستان به همدیگرفعالیت دوستان خود را ببینیممصرف کمتر حجم اینترنتانتشار اولین پستمخاطب قرار دادنویرایش پست‌های منتشر شدهاستفاده از هشتگنمایش عکس‌ها با کیفیت بهترپیام خصوصیانتشار یک داستان روزانهپخش زندهاعلاناتتنظیم اعلاناتتنظیم اعلانات خارجیجستجوپاک کردن تاریخچه جستجوخارج شدن از حساب کاربری خودغیرفعال کردن حساب کاربریحذف حساب کاربریمحدودیت‌های اینستاگراماصطلاحات رایجفصل سوم: ابزارهای اینستاگرامیابزارهای جستجوی عکسابزارهای ویرایش عکسابزارهای تغییر اندازه عکسابزارهای تولید عکس‌نوشتهابزارهای چینش عکسابزارهای ساخت لوگوابزارهای تولید و ویرایش ویدئوابزارهای دانلود عکس از اینستاگرامابزارهای مدیریت پست‌هاابزارهای تحلیل پروفایلنسخه‌های غیر رسمیاستفاده از امکانات اپلیکیشن اینستاگرام در کامپیوترفصل چهارم: ساختن یک حساب کاربری تجاریابزاری برای حرفه‌ای هاچگونه یک حساب کاربری تجاری بسازیمامکانات حساب کاربری تجاریفصل پنجم: استراتژی‌های بازاریابی در اینستاگرامساخت یک حساب کاربری تجارییک دو راهی مهمانتخاب یک نام کاربری حرفه ایطراحی یک عکس پروفایل فوق العادهتوضیحات پروفایلایده‌های مختلف برای تولید پستطراحی عکس هاعکس نوشتهسوار بر موج هشتگ هابازی سازیپیشنهاد فوق العادهبرندسازیخوش آمدگوییپشتیبانی از محصولاتنظرسنجیبازاریابی انتظاریافتن شریک انتفاعیبازاریابی محبوبیتبازاریابی انگیزشیتبلیغات بیرونیکمی فعال تر!برخورد مناسب با مخاطباناهرم آمارفوت و فن‌های پست گذارییک پروفایل چشم نوازبازی در زمین دیگران!حرف آخر

more_vert فیلترهای چهره؛ عامل تشدید افسردگی بین دختران جوان

ادامه مطلب

closeفیلترهای چهره؛ عامل تشدید افسردگی بین دختران جوان

نتایج یک مطالعه جدید از تشدید علائم افسردگی میان دختران جوانی که بر روی سلفی‌های خود از فیلترهای چهره استفاده می‌کنند، حکایت دارد. به گزارش پایگاه اینترنتی «سای‌پُست»، تیمی از محققان دانشگاه مری واشنگتن آمریکا که به بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر تجربیات افراد علاقمند بودند در مورد چگونگی ارتباط خود ابزار پنداری (self-objectification) با الگوهای رفتاری افراد در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام که پلتفرم آن بر به اشتراک گذاری تصاویر بصری مبتنی است، مطالعه کردند. پژوهشگران در این راستا تحقیقی را بر روی ۱۶۴ دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های آمریکا انجام دادند که در آن دستکاری عکس‌ها، تعداد میانگین سلفی‌های گرفته شده، نظارت بر بدن و علائم افسردگی در بین شرکت‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفت. بسیاری از دختران معمولا سعی می‌کنند ظاهر و بدن خود را از دید بیننده ببینند، چیزی که از آن با عنوان نظارت بر بدن یا body surveillance یاد می‌شود. اکثر این دانشجویان گزارش دادند که پیش از به اشتراک گذاری یک سلفی بر روی صفحه اینستاگرام خود، ۲ تا ۵ عکس می‌گیرند و ۵ درصد این دختران به گرفتن بیش از ۲۰ عکس پیش از این کار اعتراف کردند. یافته‌های این پژوهش نشان داد دخترانی که پیش از ارسال یک عکس تعداد زیادی سلفی می‌گیرند، سطح نظارت بر بدن بالاتری داشته و علائم افسردگی بیشتری دارند. به علاوه، خانم‌هایی که این اخلاق را دارند بیش از سایرین احتمال دارد تا از فیلترهای چهره در اینستاگرام استفاده کنند. محققان در این پژوهش همچنین به وجود ارتباط میان استفاده از فیلترهای چهره و بروز علائم افسردگی در بین این دختران پی بردند. استفاده از این فیلترها در واقع یک شمشیر دو لبه برای دختران جوان است؛ آن‌ها از طرفی می‌خواهند بهترین تصویر ممکن را از خود در شبکه های اجتماعی نمایش دهند اما از طرف دیگر این کار باعث می‌شود تا احساس بدتری در مورد خود داشته باشند. این به آن علت است که تصور می‌کنند در ارائه تصویر خود در فضای آنلاین فریبکاری کرده و صادق نبوده‌اند. پژوهشگران دست اندرکار در این پژوهش در پایان معتقدند اولین سلفی که می‌گیرید، بهترین سلفی‌تان است. این تحقیق در مجله Sex Roles منتشر شده است.

more_vert کتاب نابغه اینستاگرام شو

ادامه مطلب

closeکتاب نابغه اینستاگرام شو

کتاب نابغه اینستاگرام شو نوشته‌ی علی اسلامی، یکی از بهترین راه حل‌ها و به روزترین دستورالعمل‌ها برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی با سرمایه‌ای نزدیک به صفر را ارائه می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب در مدت زمان محدودی به یک فوق ستاره فروش و شهرت در اینستاگرام تبدیل می‌شوید. راه‌های قدیمی تجارت و کار، دیگر جوابگو نیست. دنیا تغییر کرده و شما هم باید با آن تغییر کنید. اکنون زمان ایجاد تغییر برای شما فرا رسیده است. این فرصت شما برای تبدیل شدن به بخشی از تجارت جدید و گرفتن آینده در دستان خودتان است. اگر می‌خواهید پولدار شوید باید حرکت کنید. به شغل جدید یا آدرس جدید نیاز دارید. کتاب نابغه اینستاگرام شو تنها برای کسانی نوشته شده که دریافته‌اند اکنون زمان آن است که به شیوه‌ی متفاوتی عمل کنند. اگر فقط به دنبال چنین چیزی هستید بسیار راحت‌تر و با صرف وقت کمتر می‌توانید آن را بیاموزید. این کتاب برای کسانی است که هدفی بزرگ در ذهن خود دارند، و به دنبال رسیدن به رویاهایشان هستند. رؤیای ثروتمند شدن، رؤیای معروف شدن، رؤیای کمک کردن به سرزمین مادری و ... . اگر به دنبال پیدا کردن آزادی و استقلال مالی از طریق اینترنت می‌گردید، کتاب نابغه اینستاگرام شو می‌تواند راهنمای خوبی برای موفقیت شما باشد. راهبردها و نکات موجود در این کتاب اگر چه مختص اینستاگرام نوشته شده‌اند اما در اصل نکاتی بنیادین هستند که در کسب و کارهای اینترنتی و حتی غیر اینترنتی نیز کاربرد دارند. مهم نیست چه مهارتی دارید این کتاب روش منحصر به فردی برای ایجاد کسب و کار پر درآمد به شما پیشنهاد می‌دهد. وقت آن رسیده تا همین الان یک آغاز شگفتانه داشته باشید. در این کتاب خواهید آموخت که چطور از اینستاگرام پله‌ای برای پیشرفت بسازید. هیچ قرص، کپسول و یا فرمول پیچیده‌ای در کار نیست. کافیست کتاب را به دقت تا آخر بخوانید و آن را در عمل مرحله به مرحله اجرا کنید تا به راحتی به جایگاهی که دوست دارید برسید. جملات برگزیده‌ی کتاب نابغه اینستاگرام شو: - دانستن کافی نیست باید عمل کنیم، آرزو کافی نیست باید انجام دهیم. (لئوناردو داوینچی)- فراموش نکن اگر در زندگی چیزی را می‌خواهی که هیچوقت نداشته‌ای، باید کاری را انجام دهی که هیچوقت انجام ندادی. (پائولو کوئیلو)- نقشه راه موفقیت ابتدا در ذهنتان ببینید، سپس با چشمانتان ببینید و بعد با جسمتان خلق کنید. (یاگیومیونوری)- شغلی را انتخاب کن که عاشقش هستی، در این صورت تا ابد مجبور نیستی یک روز هم کار کنی. (کنفسیوس)- اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور نداشته باشد، به زودی ورشکسته خواهید شد. (بیل گیتس) در بخشی از کتاب نابغه اینستاگرام شو می‌خوانیم: استوری یک بخش بسیار جذاب جداگانه برای ارسال عکس و ویدیو است، تصاویر بارگذاری شده در استوری به‌ صورت اسلایدهای چند ثانیه‌ای و پشت سر هم نمایش داده می‌شوند، عمر آن‌ها تنها 24 ساعت است و بعد از آن به‌ طور خودکار حذف خواهند شد. اما کاربرد آن چیست؟ چرا با وجود بخش اصلی پست‌ها، باید چنین قابلیتی نیز اضافه شود؟ برای یک عده، استوری یک بخش جداگانه برای ارسال پست‌های به اصطلاح «دم دستی» است. مواردی که شاید آنچنان مهم نباشند که به‌ صورت مستقل در پیج منتشر شوند. (برای مثال خوشحالی از برد تیم محبوبشان در یک مسابقه فوتبال). اما برای عده‌ای استوری بخشی است که خاطرات گذری خود را برای اشتراک‌گذاری با فالوورها منتشر ‌کنند (برای مثال عکس‌های یک سفر یا یک مهمانی). در هر صورت آنچه مهم است محبوبیت بالای این ویژگی است به‌ طوری که کمتر کاربر فعالی را می‌توان پیدا کرد که در اکانت خود از استوری بهره نبرد. درج استوری: برای درج استوری کافی است به صفحه خانه بروید و در بالای صفحه (که شامل استوری افرادی است که فالو کرده‌اید) روی پروفایل اول که متعلق به شما است و یک علامت کوچک «+» کنار آن قرار گرفته لمس کنید تا به صفحه‌ی دوربین منتقل شوید. در این بخش می‌توانید با ثبت عکس یا ویدیوهای 15 ثانیه‌ای، پست جدید خود را در استوری قرار دهید. اگر می‌خواهید به جای ثبت عکس با دوربین، از عکس‌های موجود در گالری استفاده کنید، کافی است صفحه‌ی دوربین را به سمت بالا بکشید تا تصاویر گالری در نواری باریک به نمایش گذاشته شوند. فهرست مطالب پیشگفتارفصل اول - اینستاگرام و مدیرانشبنیان‌گذاراننسخه‌های اینستاگرامخرید باورنکردنی فیسبوک!درسی از موفقیت زاکربرگتغییر برای کمالتغییر لوگو، ریسک بزرگزاکربرگ نابغه را بشناسید6 نصیحت از مارک زاکربرگفصل دوم - اینستا باز شوچهار بخش اصلی برنامهمنوی تنظیماتتغییر اطلاعات پروفایل (عکس، آی‌دی، ایمیل و... )پست کردن عکس، آلبوم عکس و ویدیوحذف یا ویرایش پست‌ها بعد از ارسالتگ و منشن چیست؟ارسال پیام خصوصی توسطمعرفی استوریلایو ویدیو (پخش زنده ویدیو)ذخیره پست‌های محبوب در یک آرشیو شخصیتبدیل اکانت عادی به اکانت تجاری و فواید آنفالو کردن هشتگهایلایت کردن استوریآگاه شدن از پست‌های جدید یک پیجفراموشی رمز عبورفصل سوم - آماده پرواز شویدبدون استراتژی نفس هم نکشید!کاربران هدف خود را تعیین کنیدرقیبانتان را زیر ذره‌بین بگیرید!کپشن چیست؟شخصیت تجاری ایده‌آل خلق کنیدجزئیات حرف آخر را می‌زنندپروفایل با شکوهمحتوا پادشاه است!کپشن (انگاره)توضیحی برای تازه واردها12 نکته‌ی طلایی برای خلق کپشن‌های بی‌نظیرایده‌هایی برای کپشن نویسیهشتگ، شمشیر شوالیهانتخاب هشتگ متناسب با برند5 نکته برای یافتن هشتگ‌های مناسبتعداد هشتگ‌ها مهم هستندهشتگ برندنحوه استفاده از هشتگ برندهشتگ را قورت بدههشتگ‌های محبوبفصل چهارم - فالوور جمع کنیداکسپلور اینستاگراممعرفی اکسپلور اینستاگرام6 نکته برای حضور در اکسپلور اینستاگرامفصل پنجم - در اینستاگرام خاص شویدانواع چینش در پروفایلچگونه عکس‌های حرفه‌ای بگیریمعکس خوب با گوشی هوشمنداستوریمعرفی استوریاضافه کردن لینک، لوکیشن و هشتگ به استوریایده‌هایی برای درخشش در استوریآنالیز استوری‌سخن آخر از اینستاگرامفصل ششم - روانشناسی فروش5 ویژگی بارز یک شخصیت قوی در فروشاصل لبه‌ی پیروزیموانع فروشترس از شکستترس از نه شنیدنپل اعتمادبا هیجان بفروشیددروغ ممنوعسخن آخر

more_vert معرفی 10 اپلیکیشن برتر جهان با بیشترین میزان دانلود

ادامه مطلب

closeمعرفی 10 اپلیکیشن برتر جهان با بیشترین میزان دانلود

 آمار و گزارش های منتشر شده در وبسایت gsmarena نشان می دهد که اپلیکیشن ویدئو محور تیک تاک که در یکی دو سال اخیر محبوبیت فراوانی در کشورهای مختلف پیدا کرده است، توانسته نظر و توجه کاربران هر دو پلتفرم گوشی های اندرویدی و آی او اس را در 3 ماهه نخست سال 2020 میلادی به سمت و سوی خود جلب کند و با سبقت از تمامی اپلیکیشن های فیسبوکی نظیر پیام رسان واتس آپ، شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام و همچنین پیام رسان فیسبوک مسنجر توانسته رتبه نخست فهرست رده بندی اپلیکیشن های محبوب با بیشترین میزان دانلود را در جهان به نام خود به ثبت برساند. طبق این رده بندی واتس‌اپ با یک پله صعود در رتبه دوم، شبکه اجتماعی فیسبوک با یک پله سقوط در رتبه سوم، اینستاگرام با یک پله صعود در رتبه چهارم و پیام رسان فیسبوک مسنجر نیز با یک پله سقوط در رتبه پنجم این جدول قرار گرفته اند. اپلیکیشن های لایکی (Likee)، اسنپ چت، شر ایت (ShareIt)، نتفلیکس و اسپاتیفای نیز به ترتیب در جایگاه های ششم تا دهم این فهرست رده بندی قرار گرفته اند.  با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا یا بیماری کووید -19، بسیاری از کشورهای مختلف جهان با وضع و اعمال قوانین و مقررات جدیدی، محدودیت های سخت گیرانه‌ای برای تردد و رفت و آمد شهروندان در سطح شهرها و کشورها اجرا کردند و وزارت بهداشت و نهادهای درمانی از تمامی شهروندان در کشورهای جهان درخواست کرده‌اند که به هیچ عنوان از منزل خود خارج نشوند و حتی کار و فعالیت های شغلی خود را نیز به صورت دورکاری از طریق رایانه های شخصی و از منزل خود انجام دهند. با تعطیلی مدارس و دانشگاهها، موزه و سینما و کنسرت و تمامی اماکن عمومی در شهرهای مختلف جهان، بدیهی است که سرگرمی افرادی که مجبورند برای مدت طولانی در منزل بمانند، اینترنت و اپلیکیشن و برنامه های آنلاینی است که می توانند با بهره مندی و استفاده از آن بر روی گوشی هوشمند، رایانه و تلویزیون، اوقات فراغت خود را در مدت زمان اوج بحران گسترش ویروس کرونا سپری کنند. همین امر موجب افزایش ناگهانی دانلود و استفاده از اپلیکیشن های موبایلی در هر دو پلتفرم گوگل پلی استور و اپ استور اپل شده است.

more_vert کتاب اندر حکایات مخ‌زنی (ویژه خانم‌ها)

ادامه مطلب

closeکتاب اندر حکایات مخ‌زنی (ویژه خانم‌ها)

کتاب اندر حکایات مخ‌زنی (ویژه خانم‌ها) به قلم سایه مهری و فاطمه نیک سیرت، روش‌های کاربردی و ساده‌ای برای جذب مرد مورد علاقه‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر عاشق پسری شده‌اید و نمی‌دانید که باید چگونه مخ پسر را بزنید این کتاب روش‌های مخ‌زنی پسران را به شما معرفی خواهد کرد. در بخشی از کتاب اندر حکایات مخ‌زنی (ویژه خانم‌ها) می‌خوانیم: دقت کنید احساسات و لحن بیان شما در چت تلگرام و دایرکت اینستاگرام، با ایموجی و شکلک و گیف به طرف مقابل منتقل می‌شود. پس برای مخ زدن در چت به درستی از این عناصر استفاده کنید. به خصوص زمانی که طرف مقابل پیام جالبی فرستاده و منتظر واکنش شماست، حتما از گیف یا ایموجی مناسب در پاسخ استفاده کنید. همیشه چند گیف جدید و بامزه داشته باشید تا از آن برای هیجان‌انگیزتر شدن و جالب شدن مکالمه چتی استفاده کنید. از فیلترهای اسنپ چت و برنامه‌های دیگر نیز برای ارسال تصاویر بامزه از واکنش خودتان به موضوع می‌توانید استفاده کنید. صداقت داشته باشید درست است که در فضای مجازی هستید و درست است که هدف شما مخ زنی و جلب نظر طرف مقابل است اما این موضوع دلیل موجهی برای دروغگویی نیست. دروغ گفتن و اصطلاحاً “خالی بستن” زیاد در چت و فضای مجازی علاوه بر اینکه کار اخلاقی و انسانی نیست، ممکن است اگر رابطه شما ادامه پیدا کند برایتان مشکل ساز شود و اعتماد طرف مقابل را به طور کامل از بین ببرد. فهرست مطالبچجوری مخ بزنیمچگونه مخ پسر فامیل را بزنیمظاهر جذاب داشته باشیداعتماد به نفس داشته باشیدنگاه همراه با لبخنداز او درخواست کمک کنیدتعریف و تمجید کنیدخوش اخلاق باشیددر فضای مجازی آمار بگیریدعلایق او را بشناسیدورزشکار باشیداز اتفاقات خوب و هیجان انگیز صحبت کنید.زیاد به طرف مقابل اختیار ندهیدروش مخ زدن پسر زدن در چت تلگرام و اینستاگرامشوخ طبع و با نمک باشیدابهام و کنجکاوی ایجاد کنیداز شکلک، ایموجی و گیف مناسب استفاده کنیدصداقت داشته باشیددرمورد مسائل متفرقه صحبت کنیدبا ادب و با کلاس باشیدتصور باهم بودن ایجاد کنید

more_vert ایده های استارت آپ چگونه به ذهن خطور می کند؟

ادامه مطلب

closeایده های استارت آپ چگونه به ذهن خطور می کند؟

همه ایده های استارت آپ در واقع از یک نیاز شروع می شوند که به آن پاسخ مناسبی داده نشده است و یا راه حل های موجود، آن طور که بازار یا جامعه توقع داشته نیاز را برطرف نمی نکرده و یا اینکه راه حل های نیاز یا مشکل به راحتی در دسترس نیستند. ایده های استارت آپ ممکن است از یک نمونه خارجی که در کشور ما وجود ندارد نشأت بگیرد و ما تصمیم بگیریم آن سازو کار را در کشور خودمان نیز ایجاد کنیم . مانند فروشگاه آنلاین دیجی کالا که ایده آن از نمونه خارجی فروشگاه آنلاین آمازون گرفته شده است ( که بیشتر استارت آپ ها در ایران به این گونه می باشند ) و یا اینکه به صورت یک جرقه در ذهن افراد زده شده و با پیگیری به مرحله ظهور رسیده است. مانند سامانه سوخت رسانی آنلاین پیدو که یکی از بهترین خدمات ارائه شده درعصر حاضراست.در واقع ما برای خلق ایده های استارت آپ از هر فرصتی می توانیم استفاده می کنیم. آیا همه ایده های استارت آپ ها سرانجام به موفقیت می رسند؟در واقع پاسخ رک و راست به این سوال خیر می باشد. در عصر حاضر ایده های استارت آپ بسیار زیادی وجود دارند که در همان ابتدای کار مردود شده و یا پس از گذشت زمان و پرداخت هزینه زیادی با شکست مواجه می شوند. در لحظه ای که شما شروع به معرفی ایده های استارت آپ خود می کنید ممکن است با واکنش خندیدن یا مسخره کردن از جانب دیگر افراد مواجه بشوید اما این ها مهم نیستند. مهم این است که شما مدت زمانی را صرف فکر کردن و برنامه ریزی همه جانبه و آزمودن فرضیات خود برای ایده های استارت آپ تان کنید تا احتمال شکست کاهش پیدا کنید.این را هم بدانید که اگر شما با ترسی که از شکست دارید این ایده را عملی نکنید، سرانجام افرادی شجاع تر از شما پیدا می شوند و این ایده های استارت آپ را به کار گرفته و آن را می پرورانند. آن روز شما چه حالی دارید؟! آیا ایده های استارت آپ موفق دنیا که در ابتدا بسیار خنده دار به نظر می رسیدند را می شناسید؟فیسبوکایده فیسبوک در ابتدا فقط یک شبکه اجتماعی ساده بود که تنها کاربردش برای به اشتراک گذاشتن مطالب در میان دانشجویان درس خوان دانشگاه هاروارد در نظر گرفته شده بود اما با گذر زمان دیگر افراد تمایل زیادی برای عضو شدن در فیسبوک برای ارتباط با یکدیگر در سراسر جهان از خود نشان دادند و این گونه بود که فیسبوک تبدیل به یکی از ایده های استارت آپ موفق دنیا شد. آمازوندر ابتدا قرار بود فقط یک فروشگاه آنلاین ساده برای فروش کتاب هایی باشد که ارسال را هم پس از چند روز انجام می دهد، خیلی مسخره به نظر میرسید که افرادی حاضر باشند با توجه به وضعیت آنلاین کارهای اعتباری، باز هم اعتماد کنند و کتاب بخرند! خنده دار تر این بود که حاضر بودند آن را پس از چند روز دریافت کنند! اما همین آمازون گسترش پیدا کرد و تبدیل به یک فروشگاه آنلاین که همه چیز می فروشد، شد و در زمره ایده های استارت آپ موفق دنیا به شمار می رود. اینستاگرامیکی دیگر از ایده های استارت آپ موفق است که در ابتدا قرار بود یه اپلیکیشن ساده باشد و افراد در آن جا بتوانند عکس یا فیلم خود را به اشتراک بگذارند. اما همه این کارها را در فیسبوک هم می تونستیم انجام بدیم! بنابراین اینستاگرام با یک نوآوری کوچک به ما قابلیت ادیت عکس ها و استفاده از انواع فیلترهارو هم داد و همین تغییر جزئی باعث موفقیت آن شد. البته بعدها ویژگی های اینستاگرام گسترش پیدا کرد و قابلیت های بیشتری مثل استوری، لایو ، آلبوم عکس ها و … رو دراختیار کاربران قرار داد که موجب برتری آن به دیگر شبکه های اجتماعی می شد. این ها تنها نمونه های اندکی از ایده های استارت آپ رایج دنیا هستند که در ابتدا با هدف کوچکی شروع شدند اما با تلاش مستمر به موفقیت های بزرگی رسیدند.

more_vert کتاب راهبرد نوین سودآوری

ادامه مطلب

closeکتاب راهبرد نوین سودآوری

کتاب راهبرد نوین سودآوری نوشته‌ی امیرحسین فردی ترکمانی، ساختار اقتصاد را به زبانی ساده و عمومی برای شما تشریح کرده است تا شما بتوانید با ارایه نوعی دیدگاه به اقتصاد و نظام اقتصادی حاکم بر جهان درک کامل‌تری از این موضوع داشته باشید. بخشی از مطالب عنوان شده در این کتاب تالیفی است که از تجربه معامله‌گری و مشاوره‌هایی که به سرمایه گذاران توسط نویسنده داده شده جان گرفته است. در بخش‌های دیگر نیز آموزه‌های استاد و پدر معنوی او، این نوشته را به جنبه‌های روان شناختی در معامله‌گری گره زده است. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که منابع طبیعی گسترده‌ای دارد. به دلیل ذات مصرف‌گرای انسان و توسعه تولیدکنندگان و منحصر به فرد شدن برندها لازم است که عموم مردم برای بهره‌مندی از این منابع گسترده از طریق بازارهای مالی سهم خود را برداشت کنند، در غیر این صورت بهانه‌ای برای اعتراض از ناعادلانه بودن نظام اقتصادی مورد قبول نیست. امروزه سیستم‌ها و گسترش ارتباطات این مشارکت را آنقدر سهل کرده است که در هر نقطه‌ای از دنیا این امکان وجود دارد که هر کسی در سهیم شدن در ثروتی که هستی در اختیار بشر قرار داده، شرکت کند. بی آنکه لطمه‌ای به کار و خدمتی که ارایه می‌دهد، وارد شود. فعالیت در بازارهای مالی با روش ارائه شده در این کتاب، از گشت زدن در شبکه‌های اجتماعی کمتر زمان می‌برد. در بخشی از کتاب راهبرد نوین سودآوری می‌خوانیم: در تغییری که در یکی دو دهه اخیر در زندگی بشر شاهد بوده‌ایم، زندگی از نظر تامین آسوده شده اما همچنان سخت جلو می‌رود و تولیدات به سمت انحصار کمپانی‌ها حرکت می‌کنند. یعنی حتی اگر کسی بخواهد محصول جدیدی را ارائه بدهد بهتر آن است که آن را از طریق کمپانی‌های شناخته شده ارائه دهد. دنیای امروز طوری است که بشر بیشتر به شناخت خود متمرکز است و برای تأمین نیازهایش کمتر به سراغ برندهای نوپا می‌رود و "برند‌ها " مدینه فاضله‌ی رقابت انسانی شده‌اند. به عبارتی دیگر پایان دوره برندسازی نزدیک شده است. برای مثال قبل‌تر از شبکه اینستاگرام، شبکه‌های دیگری حتی جالب‌تر و کاربردی‌تر از آن حضور داشتند، اما چطور این شبکه آنقدر موفق شد؟ تقریبا همه‌ی برنامه‌نویسان به دنبال این بودند که همه ابعاد کار را خودشان انجام دهند و کل سیستم برای خودشان باشد و برند خودشان را ارائه دهند اما نویسندگان اینستاگرام به دنبال رشد و توسعه بودند نه ارضای مالکیت. از همین جهت برنامه نوشته شده را بردند پیش جناب زاکربرگ خالق فیسبوک، از توان و تجربه وی در زمینه ارائه اپلیکیشن کمک گرفتند و در ازای آن درصدی از مالکیت اینستاگرام را به او دادند و موفق شدند! حال آنکه برنامه‌های دیگر در مالکیت همان صاحبان گمنام‌شان است و بازدهی ندارد، چرا که آن‌ها می‌ خواستند پیروزی از صفر تا صد در مالکیت خودشان باشد و این مسئله باعث شد بازدهی آن‌ها به شدت کاهش یابد. فهرست مطالبدرباره‌ی نویسندهمقدمهفصل یکم: دیدگاهمقدمهنقش بقا و امنیتدوره رکود چگونه می‌تواند یک فرصت باشد؟مدل باغ میوهفصل دوم: مهارت‌هامقدمهنتیجه‌ی یک پژوهش!!! کنش و واکنش ما و معامله گری بر یکدیگر!چقدر، چطور و چرا این میزان باید سرمایه گذاری کنم؟پانزی اسکیممدل اتوبوسی پانزی اسکیمفصل سوم: پیوند دیدگاه و مهارتمقدمهگام‌ها و مهارت سازیفصل چهارم: فضای بازارمقدمهتاریخچهبرخی از بازار‌های مالی و نحوه‌ی عملکرد آن‌هامکانیزم‌های معامله در بازارهای مالیسخن آخرپیوست و منابع

more_vert مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها

مقاله علمی و پژوهشی" شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها ، شبکه مجازی ، رسانه اجتماعی ، نرم افزار اجتماعی ، رسانه نوین ، فیس بوک ، اینستاگرام ، گوگل پلاس ، توییتر و تلگرام اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین ، کاربران ایرانی ، برندسازی ، اینستاگرام ، رسانه های اجتماعی ، برندینگ شخصی ، نظریه نشانه شناسی ، نظریه هویت و نظریه تمایز اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.