جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی

مقاله علمی و پژوهشی" ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی " مقاله ای است در 12 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتقاء سواد رسانه ای و جامعه مدنی ، نهادهای مدنی ، تعریف سواد رسانه ای ، اصول سواد رسانه ای ، ویژگی جامعه مدنی و فرهنگ گفتگو اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، مهارت سواد رسانه ای و چارچوب سواد رسانه ای  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور ، انبوه دانش ، شکاف آگاهی ، شکاف دیجیتال ، سواد اطلاعاتی ، شایستگی دیجیتال و عناصر سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و میزان رضایتمندی از اخبار شبکه سراسری و ماهواره

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و میزان رضایتمندی از اخبار شبکه سراسری و ماهواره

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و میزان رضایتمندی از اخبار شبکه سراسری و ماهواره " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و میزان رضایتمندی از اخبار شبکه سراسری و ماهواره ، سواد رسانه ای ، ابعاد سواد رسانه ای و اشباع رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای ، سازمان رسانه ای و مخاطب رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و ارتقاء سطح تولیدات خبری ، خبرنگاران ، دبیر خبر و مولفه های سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و نظام آموزش و پرورش

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و نظام آموزش و پرورش

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و نظام آموزش و پرورش " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و نظام آموزش و پرورش ، آموزش بازاندیشانه ، حلقه کندوکاو و آموزش سواد رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی

مقاله علمی و پژوهشی" چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی " مقاله ای است در 33 صفحه با 15 عنوان فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی ، سواد رسانه ای ، سواد مخاطب ، اجزای سواد رسانه ای ، اصول سواد رسانه ای ، ابعاد سواد رسانه ای و فهم انتقادی مطرح شده است   محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی ، فناوری ارتباطات ، فناوری اطلاعات ، عصر ارتباطات ، سنجش سواد اطلاعاتی ، مفهوم سواد اطلاعاتی، استاندار سواد اطلاعاتی و مهارت سواد اطلاعاتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و توسعه انسانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و توسعه انسانی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و توسعه انسانی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و توسعه انسانی ، جامعه اطلاعاتی ، سند تحول توسعه ، صدا و سیما ، شاخص توسعه انسانی و آموزش و پرورش اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی ، شبکه اجتماعی ، رسانه های جمعی ، نظریه شکاف و نظریه آگاهی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای ، تفکر انتقادی ، جنگ نرم ، مصرف گرایی ، مدیریت بدن و اوقات فراغت اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه های اجتماعی و پیام رسان تلگرام

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه های اجتماعی و پیام رسان تلگرام

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه های اجتماعی و پیام رسان تلگرام " مقاله ای است در 27 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه های اجتماعی و پیام رسان تلگرام و دانش انتقادی  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای ، نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای ، نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای ، نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای ، نظام تربیتی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یونسکو اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره ، کنترل والدین ، تکنولوژی نوین ارتباطی ، ارزشهای اجتماعی و فرزندپروری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21

ادامه مطلب

closeکتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21

کتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21 اثر ماریو جیرالدو جیرالدو، سواد رسانه‌ای را به عنوان ابزاری آموزشی در عصر حاضر به معلمان معرفی می‌کند. ماریو جیرالدو جیرالدو (Maryori Giraldo Giraldo) نویسندۀ کتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21 (The influence of media literacy on second language learning of 21st century students)، معتقد است که تأکید بر سواد رسانه‌ای در نظام جدید آموزشی و بکارگیری آن در کلاس درس به عنوان روشی تقویت‌کننده برای دانش آموزان، منجر به درک عمیق مفاهیم و مداخلۀ آن‌ها در فرایند یادگیری می‌شود. از آنجایی که عموم افراد در جامعه، همزمان با پیشرفت تکنولوژی، در راستای افزایش سطح دانش و آگاهی و به روز نمودن اطلاعات خود، وارد فضای مجازی شده‌اند و به محتوای مورد نظر دسترسی دارند، باید یاد بگیرند و از سواد کافی برخوردار باشند تا از تأثیرپذیری منفی از رسانه‌های نوین و آسیب‌پذیری‌های نوپدید فضای مجازی در امان بوده و به عنوان فردی با سواد در فضای مجازی و دارای علم درست در استفاده از فضای وب، به کسب دانش بپردازند. مخاطب باید بتواند با حضور در فضای مجازی، با آگاهی کامل، پیام‌های رسانه‌ای که از طریق رسانه‌های اجتماعی مانند شبکه‌های اجتماعی، تلگرام، یوتیوب و... دریافت می‌کند را پردازش کرده به دانش موجود در هر رسانه‌ای دست پیدا کند. لذا در تعریف مهارت‌ها و توانایی‌های ضروری کاربران برای حضور در فضای مجازی، به مفهوم جدید "سواد رسانه‌ای" دست پیدا کردیم. در قرن حاضر، تکنولوژی مبتنی بر توسعه‌ی عملی، زمینه‌ی اقدامات پژوهشی برای دانشگاه‌ها بوده و به نحوی گسترده راه‌کارهای عملی خود را در حوزه‌های تخصصی جستجو کرده و این امر به مرور جامعه و ساختارهای سازمانی و صنایع را تحت تأثیر قرار داده است. تکنولوژی رسانه‌ای، به منزله یکی از مهم‌ترین عوامل تغییر، چنان با زندگی مردم در جوامع مختلف عجین شده است که بی‌توجهی به آن چالشی را در جامعه مبتنی بر کارآفرینی و فناوری و ابعاد مختلف آن ایجاد خواهد کرد. فضای مجازی نیز، به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ بشر در عرصه‌ی تکنولوژی رسانه‌ای، تأثیری شگرف بر زندگی بشر در جوامع پیشرفته و کشورهای در حال توسعه داشته است. در بخشی از کتاب رسانه و یادگیری در مدارس قرن 21 می‌خوانیم: وارد شدن سواد رسانه‌ای در مهارت‌های ارتباطی، سبب به وجود آمدن زمینه‌ای برای دانش آموزان جهت تهیه متن‌ها از طریق مدل‌های رسانه‌ای می‌شود. دانش آموزان می‌توانند از مدلی استفاده کنند و از سبک زبان و لهجه‌ای تقلید کنند که آن‌ها را به تمرین‌ها و مهارت‌های ارتباطات واقعی نزدیک‌تر کند. همچنین با استفاده از متن‌های یکسان برای دانش آموزان و از طریق رویکردهای مختلف، تفاسیر مختلف را پیدا کرده، بحث و گفتگو در مورد زبان دوم را به وجود می‌آورد و درک بهتری از آنچه متن واقعاً معنی می‌دهد، درمی یابند. خواندن و دوباره خواندن متن‌ها امکان شکل گیری یک محتوای اجتماعی را فراهم می‌سازد و امکان تفسیر و برداشت‌های مختلف از متن مورد بحث را فراهم می‌کند که منجر به درک بیشتر می‌شود. فهرست مطالبمقدمهچکیدهابزارها و روش‌هاسواد رسانه‌ای چیستچگونه می‌توانیم از سواد رسانه‌ای داخل کلاس‌ها استفاده کنیمگرایش اول: استفاده از سواد رسانه برای آموزگاران بدون مهارتروند 2: استفاده از سواد رسانه داخل کلاس جهت تولید محتوا توسط دانش آموزچگونه سواد رسانه می‌تواند فرصت یادگیری زبان دوم را فراهم کندتجربه آموزشی من با استفاده از تمرین‌های سواد رسانه در کلاس درسدرجه یکمنابع

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و اقتصاد مقاومتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی ، سرمایه اجتماعی ، مختصات اقتصاد مقاومتی ، کارکرد رسانه ، اصلاح الگوی مصرف ، رویکرد رسانه و سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه

مقاله علمی و پژوهشی" طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه ، سکولاریسم ، تحلیل فرهنگی، تحلیل سیاسی ، تحلیل اجتماعی ، مصونیت هوشمندانه ، اومانیسم ، امپریالیسم و سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اخبار جعلی و مهارت های مقابله با آن

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اخبار جعلی و مهارت های مقابله با آن

مقاله علمی و پژوهشی" اخبار جعلی و مهارت های مقابله با آن " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اخبار جعلی و مهارت های مقابله با آن ، اطلاعات جعلی ، جنگ روانی ، تئوری توطئه ، سواد رسانه ای، فرانسیس فوکویاما ، اهداف جنگ روانی ، راهبرد جنگ روانی ، شیوه جنگ روانی ، آینده اخبار جعلی و هرم اخبار جعلی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی دوفضایی شدن نظام حکمرانی و دولت همراه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی دوفضایی شدن نظام حکمرانی و دولت همراه

مقاله علمی و پژوهشی" دوفضایی شدن نظام حکمرانی و دولت همراه " مقاله ای است در 38 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به دوفضایی شدن نظام حکمرانی و دولت همراه ، پذیرش دولت همراه ، دولت الکترونیکی ، مفهوم دولت همراه ، مدل دولت همراه ، مزایای دولت همراه ، چالش دولت همراه ، شکاف دیجیتالی ، سواد رسانه ای ، حریم خصوصی ، امنیت فناوری و شبکه ارزش اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.