جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای ، هویت ، مقاومت ، مخاطبان پراکنده و اقتدار مصرف کننده اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert تبدیل دسته ای فایل های PDF با نرم افزار Lucion FileConvert Professional

ادامه مطلب

closeتبدیل دسته ای فایل های PDF با نرم افزار Lucion FileConvert Professional

تبدیل دسته ای فایل های PDF با Lucion FileConvert Professional 6.5.0.2245 تبدیل دسته ای پی دی اف نرم افزار FileConvert ابزاری قدرتمند جهت تبدیل دسته ای PDF فایل های موجود، اسکن های مشابه، فکس ها و اسناد Word داخل پی دی اف قابل جستجو محصول شرکت Lucion Technologies می باشد. مشاهده فایل های وارد شده، مشاهده اسکنر شبکه یا فکس، سازمان دهی فایل های دریافتی، تبدیل فایل های موجود به پی دی اف، استفاده از اسکنر شبکه، ذخیره سازی خودکار فایل های جداگانه، دارای برنامه ی زمان بندی از ویژگی های این نرم افزار می باشد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Lucion FileConvert Professional:- قابلیت تبدیل دسته ای پی دی اف- تبدیل فایل های موجود به پی دی اف- مشاهده فایل های وارد شده- استفاده از اسکنر شبکه- ذخیره سازی خودکار فایل های جداگانه- استفاده از ویزارد ساده برای نصب- قابلیت تبدیل به فرمت های دیگر- تبدیل و استخراج فایل ها- مشاهده اسکنر شبکه یا فکس- امکان الویت بندی کارها- پشتیبانی از OCR- جستجوی مستقیم فایل برای تبدیل

more_vert کتاب کلید پارتیشن بندی

ادامه مطلب

closeکتاب کلید پارتیشن بندی

کتاب کلید پارتیشن بندی به قلم انور پوراحمد، شما را با روش صحیح پارتیشن‌بندی به وسیله‌ی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به نام Acronis Disk Director Suite آشنا می‌کند. پارتیشن به معنی قسمت‌بندی و جدا کردن است. در حوزه‌ی کامپیوتر این عمل به معنای جدا کردن و تقسیم کردن فضای هارددیسک محسوب می‌شود. طی عمل پارتیشن‌بندی دیسک سخت (Hard Disk) را به چند قسمت جداگانه تقسیم‌بندی می‌کنند، مهم‌ترین فایده این کار دسته‌بندی اطلاعات است که باعث می‌شود سرعت دسترسی به اطلاعات روی دیسک سخت سریع‌تر و آسان‌تر شود. برای مثال فردی را در نظر بگیرید که در قسمت بایگانی اداره‌ای مشغول به کار است، فرض کنید این فرد بدون مرتب کردن و دسته‌بندی پرونده‌ها، آن‌ها را در قفسه‌های بایگانی قرار دهد. حال اگر به یکی از پرونده‌ها نیاز داشته باشد باید کل قفسه‌ها و پرونده‌ها را زیر و رو کند تا آن را بیابد. اگر این فرد پرونده‌ها را بر اساس یک الگو دسته‌بندی کند و در قفسه‌ها قرار دهد، برای پیدا کردن یکی از آن‌ها سریعا آن را پیدا خواهد کرد و پرونده‌های دیگر هم به هم نمی‌ریزد. در مورد کامپیوتر نیز دقیقا همین موضوع صادق است. با پارتیشن‌بندی دقیق می‌توانید کلیه فایل‌ها و مدارک (از قبیل عکس‌ها، موزیک، فیلم، مدارک متنی، نرم‌افزارها و...) را به دقت دسته‌بندی کنید و هر وقت که به آن‌ها احتیاج داشتید، آن‌ها را به صورت منظم در اختیار داشته باشید. مشکل اصلی کلیه کاربران کامپیوتر عدم پارتیشن‌بندی صحیح است، این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که هنگام خرید کامپیوتر یا توسط فرد دیگری پارتیشن‌بندی صورت می‌گیرد، یا خودشان بدون داشتن اطلاعات کافی، به پارتیشن‌بندی سیستم خود می‌پردازند. نرم‌افزارهای بسیار زیادی برای پارتیشن بندی و مدیریت هارددیسک وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند. دلیل استفاده از نرم‌افزار Acronis Disk Director Suite در این کتاب مقبولیت، سادگی، دقت، سرعت و پشتیبانی از کلیه فایل سیستم‌ها می‌باشد. آنچه در کتاب کلید پارتیشن بندی می‌آموزید: - ادغام پارتیشن‌ها در یکدیگر- تبدیل یک پوشه به پارتیشن- بازیافت پارتیشن حذف شده- بوت کردن کامپیوتر با ACRONIS- تقسیم یک پارتیشن به چند پارتیشن- پارتیشن‌بندی هارد بدون از دست دادن اطلاعات فهرست مطالبپیشگفتارفصل اول - نصب نرم‌افزارفصل دوم - عملکردهای اصلی Acronis Disk Director Suiteفصل سوم - بررسی امکانات جنبی Acronis Disk Director Suiteفصل چهارم - بررسی نرم‌افزارهای جانبی Acronis Disk Director Suite-۔فصل پنجم - ضمیمه

more_vert لباسهایت را دسته بندی کن

ادامه مطلب

closeلباسهایت را دسته بندی کن

فعالیت آموزشی آنچه برای انجام این فعالیت لازم است:لباس‌های داخل کمد یا کشوی لباس   ارسال مطلب توسط فاطمه رضازاده

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان ، سریال ماهواره ، شبکه جم ، سریال حریم سلطان و سریال کوزی گونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مقابله با بحران زلزله و اطلاع رسانی برای آمادگی شهروندان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مقابله با بحران زلزله و اطلاع رسانی برای آمادگی شهروندان

مقاله علمی و پژوهشی" مقابله با بحران زلزله و اطلاع رسانی برای آمادگی شهروندان " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مقابله با بحران زلزله و اطلاع رسانی برای آمادگی شهروندان ، ارتباطات ، برنامه ریزی ارتباطات ، زلزله تهران و دسته بندی مخاطبان اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات گرافیکی و جذب مخاطبان ، روابط عمومی ، ارتباط تصویری ، گرافیک محیطی ، نظریه اشاعه ، نظریه نوآوری ، نظریه میشل فوکو و وسایل ارتباط جمعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert نرم افزار مدیریت عکس Corel AfterShot Pro

ادامه مطلب

closeنرم افزار مدیریت عکس Corel AfterShot Pro

 نرم افزار مدیریت عکس - Corel AfterShot Pro v3.5.0.350 x64 نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتال Corel AfterShot Pro یک راه حل نرم افزاری سریع و انعطاف پذیر برای مدیریت عکس های دیجیتالی شماست که امکانات مدیریتی و پردازشی پیشرفته ای را نیز در اختیار شما قرار می دهد و شما با استفاده از آن می توانید با دسته بندی تصاویر به سازماندهی عکس های خود در قالب پوشه یا کاتالوگ های مجزا بپردازید. ابزار جستجوی قدرتمندی که در Corel AfterShot Pro قرار دارد به شما کمک می کند تا هنگام جستجو میان عکس ها، با استفاده از اعمال فیلترهای خاص مانند تنظیمات دوربین، کلمه، تگ و ... سرعت جستجوی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. این نرم افزار امکاناتی مانند ابزارهای قابل تنظیم ویرایش غیرمخرب، تولید آلبوم به عنوان خروجی، پیش نمایش خروجی، پشتیبانی از RAW، پردازش دسته ای قدرتمند، ابزارهای جامع متا دیتا و فرآیند های مرتبه‌ای را در اختیار تمامی افراد ازجمله عکاسان حرفه ای قرار می‌دهد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel AfterShot Pro:- پشتیبانی از RAW- مدیریت عکس ها به صورت کاملاً انعطاف پذیر- ابزارهای ویرایشی قدرتمند- افزایش کیفیت تصاویر- ایجاد خروجی برای استفاده در وب سایت- امکان ساخت البوم- دارای الگوهای طرح بندی استاندارد- پردازش دسته ای تصاویر

more_vert نرم افزار مدیریت عکس Corel AfterShot Pro

ادامه مطلب

closeنرم افزار مدیریت عکس Corel AfterShot Pro

نرم افزار مدیریت عکس - Corel AfterShot Pro v3.5.0.350 x64 نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتال Corel AfterShot Pro یک راه حل نرم افزاری سریع و انعطاف پذیر برای مدیریت عکس های دیجیتالی شماست که امکانات مدیریتی و پردازشی پیشرفته ای را نیز در اختیار شما قرار می دهد و شما با استفاده از آن می توانید با دسته بندی تصاویر به سازماندهی عکس های خود در قالب پوشه یا کاتالوگ های مجزا بپردازید. ابزار جستجوی قدرتمندی که در Corel AfterShot Pro قرار دارد به شما کمک می کند تا هنگام جستجو میان عکس ها، با استفاده از اعمال فیلترهای خاص مانند تنظیمات دوربین، کلمه، تگ و ... سرعت جستجوی خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. این نرم افزار امکاناتی مانند ابزارهای قابل تنظیم ویرایش غیرمخرب، تولید آلبوم به عنوان خروجی، پیش نمایش خروجی، پشتیبانی از RAW، پردازش دسته ای قدرتمند، ابزارهای جامع متا دیتا و فرآیند های مرتبه‌ای را در اختیار تمامی افراد ازجمله عکاسان حرفه ای قرار می‌دهد. قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel AfterShot Pro:- پشتیبانی از RAW- مدیریت عکس ها به صورت کاملاً انعطاف پذیر- ابزارهای ویرایشی قدرتمند- افزایش کیفیت تصاویر- ایجاد خروجی برای استفاده در وب سایت- امکان ساخت البوم- دارای الگوهای طرح بندی استاندارد- پردازش دسته ای تصاویر

more_vert دانلود مقاله علمی و پژوهشی اعجاز عقلی قرآن کریم

ادامه مطلب

closeدانلود مقاله علمی و پژوهشی اعجاز عقلی قرآن کریم

مقاله علمی و پژوهشی سیر تطور دیدگاه های دانشمندان مسلمان دربارۀ مخاطبان اعجاز عقلی قرآن کریم مقاله ای است که در 23 صفحه و با 116 عنوان فهرست منابع منتشر شده است . در این مقاله موضوعات جاحظ؛ سیر تطور؛ عقل؛ مخاطبان اعجاز عقلی قرآن؛ معجزۀ حسی؛ معجزۀ عقلی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است

more_vert کتاب آموزش گام به گام تجارت الکترونیک

ادامه مطلب

closeکتاب آموزش گام به گام تجارت الکترونیک

شاید شما هم خبرهای جنجالی اخیر را شنیده باشید که در آن‌ها صحبت از این موضوع می‌شود که چگونه افرادی معمولی –درست همانند شما- صدها هزاران و یا میلیون‌ها دلار درآمد اضافی را علاوه بر درآمد ثابت خودشان از راه‌اندازی بیزینس آنلاین که آن هم غالباً از خانه اداره می‌شود بدست می‌آورند. حالا شما هم می‌خواهید دست به کار بشوید! بسیار خوب اگر به فکر کالای محشری افتاده‌اید تا آن را بفروش برسانید این کتاب به شما کمک می‌کند تا سریع کارتان را شروع کنید و کمترین هزینۀ ممکن را در ابتدای کارتان سرمایه کنید. گذشته از این مطلب دارا بودن هیچگونه تجربۀ قبلی بیزینس ضروری نیست. و لازم نیست که از برنامه‌ریزی کامپیوتر سر در بیاورید که البته این مورد را مدیون تعداد زیادی از e-commerce turnkey solutions (سرویس‌های خدمات‌دهندۀ تجارت الکترونیک) هستید که در دسترس فروشندگان آنلاین قرار دارند. اطلاعاتی که در کتاب حاضر نوشته شده است به شما کمک می‌کند تا تقریباً هر نوع محصولی را سریع به فروش برسانید و از این راه سود کسب کنید و بعلاوه کمک‌تان می‌کند تا مخاطبان هدف خودتان را به درستی شناسایی کنید و سپس با بهره‌گیری از روش‌های بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی که مؤثر باشند و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی صورت بدهند به مخاطبان دسترسی پیدا کنید. فهرست مطالبفصل 1: انتخاب محصول برای فروشفصل 2: شناخت مخاطبان هدففصل 3: ابزارهای لازم برای شروع فروش آنلاینفصل 4: آماده‌سازی وب‌سایت، عناصر و اقلام لازمفصل 5: مقدمه‌ای بر سایت‌های سرویس‌دهی تجارت الکترونیک یا E-CommerceTurnkey Solutionsفصل 6: همه‌ چیز در مورد ترنکی سولوشن‌ها (Turnkey Solution)فصل 7: اصول اساسی طراحی وب‌سایتفصل 8: آخرین گزینه‌های پرداخت آنلاینفصل 9: تبلیغ، ترویج و بازاریابی بیزینس آنلاینفصل 10: بازاریابی و رتبه‌بندی در موتورهای جستجوفصل 11: مدیریت سفارشات و عملیات‌های روزانۀ بیزینسفصل 12: یادگیری از سایر اپراتورهای بیزینس الکترونیک

more_vert کتاب قدرت کلام

ادامه مطلب

closeکتاب قدرت کلام

کتاب قدرت کلام نوشته‌ی رمضان صادقی مقدم، شیوه‌ها و تکنیک‌های مهارت و تقویت فنون بیان و سخنرانی را به شما می‌آموزد. هر فردی دوست دارد آن‌قدر خوب و با اعتماد به نفس حرف بزند که مردم به حرف‌هایش گوش کنند و او را جدی بگیرند. فن بیان یکی از کلیدهای موفقیت بسیاری از افراد می‌باشد؛ طوری که برخی با همین فن به راحتی به اهدافشان دست می‌یابند. هدف از خوب صحبت کردن، دروغ گفتن نیست یا اینکه کلمات را به گونه‌ای پیچیده کنید تا طرف مقابل دچار اشتباه شود. فن بیان با زرنگ بودن فرق می‌کند. شما می‌توانید در عین حال که فرد خوبی هستید خوب هم حرف بزنید. فن بیان در ساده‌ترین مفهوم به معنای توانایی حرف زدن است. توانایی شما در صحبت کردن هر چه زیادتر باشد یعنی فن بیان‌تان بهتر است. برای بهره‌مندی از فن بیان باید توانایی این را داشته باشید که خوب، با اعتماد به نفس و واضح صحبت کنید. با مطالعه و تمرین مطالب این کتاب به موفقیت در فن بیان دست خواهید یافت است. ارائه‌ی مطلب و سخنرانی از جمله مهارت‌های مهمی هستند که نقش مهمی در موفقیت شغلی و تحصیلی شما خواهند داشت. هر چند گاهی اوقات عنوان این دو مهارت به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما در واقع مهارت ارائه‌ی مطلب، بحثی بزرگ‌تر و گسترده‌تر است و مهارت سخنرانی یکی از زیر مجموعه‌های آن محسوب می‌شود. شنونده‌ی خوبی برای دیگران بودن، فقط برای هضم و جذب دانسته‌ها، کلمات، مفاهیم و سبک رفتاری آن‌ها مفید نخواهد بود. عادت به شنونده بودن و دریافت دائمی اطلاعات از طرف مقابل سبب می‌شود که احساس طرف مقابل نسبت به روند ارائه‌ی مطلب را بهتر درک کنید و در صورت نیاز، مسیر بحث را متناسب با شرایط، آهسته‌تر و سریع‌تر کرده و یا به کلی تغییر دهید. در بخشی از کتاب قدرت کلام می‌خوانیم: یکی از متداول‌ترین ترس‌هایی که تاکنون شناخته شده ترس حین صحبت در جمع یا در مقابل گروهی از افراد است. یکی از نگرانی‌های عمدۀ هر فرد ترس از سخن گفتن در حضور جمع است. بسیاری از مردم به راحتی با هم گفتگو می‌کنند اما هنگامی که برای سخنرانی فرا خوانده می‌شوند دچار ترس و واهمه می‌گردند. برخی از افراد همین که به صحبت کردن در جمع فکر می‌کنند، دچار اضطراب و ناآرامی شده و هنگامی که در مقام عمل شروع به سخنرانی می‌کنند، خشکشان می‌زند، تپش قلبشان شدیدتر میشود، دستانشان شروع به لرزش می‌کند و به صورتی گسسته و لکنت‌وار شروع به صحبت می‌نمایند. اگر شما از ایستادن روی بلندی و صحبت کردن برای جمع می‌ترسید، بدانید که تنها نیستید. سال 1973 در جامعۀ آمریکا تحقیق جالب توجهی در زمینه موارد ترس به عمل آمد و از 2500 نفر آمریکایی خواسته شد که هر کدام فهرستی از عمده‌ترین زمینه‌های ترس خود را بنویسند. در پایان کار آنچه محققان را بسیار متعجب ساخت میزان 41 درصدی پاسخگویان بود که همگی بزرگترین مورد ترس خود را سخنرانی در برابر گروهی از مردم می‌دانستند. تا حدی که بسیاری از آن‌ها قبول چنین کاری را سرنوشتی هولناک‌تر از مرگ تلقی می‌کردند. منظور از یک جمع، 500 سهامدار عصبانی در جلسات آخر سال نیست، بلکه می‌تواند از چند فروشنده، کارمند و یا چند دوست در جشن تولد نیز تشکیل شود. فهرست مطالبمقدمهفن بیان چیست؟7 شیوه صحبت کردن که باعث می‌شود باهوش‌تر به نظر بیاییدمهارت ارائه مطلب و سخنرانی (نقشه راه درس)شناخت بهتر استرس سخنرانی و صحبت در مقابل جمعبرای تقویت فن بیان روی کدام مهارت‌ها وقت بگذاریم؟انتخاب سرعت مناسب برای بیان کلمه‌ها و جمله‌هاشناخت بهتر استرس سخنرانی و صحبت در مقابل جمعگام اول در غلبه بر استرس هنگام سخنرانیتکنیک‌های سخنرانی در جمعقبل از سخنرانی چه احساسی دارید؟مفهوم و انواع مخاطبمخاطب به مثابه یک بازاررویکرد "فرهنگ سلیقه"تفاوت در عرصه‌های استفاده از رسانه (عمومی و خصوصی)رویکرد خرده فرهنگ هارویکرد "شیوه زندگی"رویکرد "قومیت"رویکرد"جنسیت"مخاطب" هواخواه"تعریف مخاطب بر اساس کانال یا محتواسه مدل سیاست‌های ارتباطیتقسیم‌بندی مخاطبان بر مبنای تمایز متقابل بین گرایش و هدفطبقه‌بندی مخاطبان براساس کنترل مخزن اطلاعات و کنترل وقت و موضوعمخاطب سرسختتقسیم‌بندی مخاطب بر مبنای درآمدروابط مخاطب و رسانهاستفاده اجتماعی از رسانه‌هاتعریف مخاطب؛ مخاطب شناسی و رسانهتعریف مخاطبتعریف مخاطب از مخاطبدسته بندی مخاطبانانواع مخاطبانپایدارى مخاطبچالش‌هاى جدیدمخاطب شناسیرسانه چیست؟روزنامه هامجلاترادیوسینماتلویزیونماهوارهاینترنتکارکرد رسانه‌هامخاطب سنجیبا چند جمله طرف مقابلتان را جذب کنیدنتیجه‌گیریفهرست منابع

more_vert نرم افزار دسته پلی استیشن 4 برای بازی‌های کامپیوتر DS4Windows

ادامه مطلب

closeنرم افزار دسته پلی استیشن 4 برای بازی‌های کامپیوتر DS4Windows

نرم افزار دسته پلی استیشن 4 برای بازی‌های کامپیوتر DS4Windows 2.0.2 x86/x64 DS4Windows 2.0.2 x86/x64 نام یک ابزار رایگان و کابردی مخصوص افرادی است که می‌خواهند دسته پلی استیشن 4 خود را به دسته بازی کامپیوتر تبدیل کنند. همانطور که می‌دانید، دسته بازی پی‌اس 4 (PS4) که تحت عنوان دوآل شوک 4 (DualShock 4) همراه با این کنسول انقلابی عرضه شد، دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است که هیچ‌یک از دیگر دسته‌ها و کنترلرهای بازی موجود در بازار، امکاناتی در حد و اندازه آن را ندارند. این موضوع سبب می‌شود که بسیاری از کاربران کامپیوتر هم به این فکر بیوفتند که از این دسته‌ها، برای تجربه بازی‌های کامپیوتری خود استفاده کنند. به کمک نرم افزار رایگان و جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، این انتظار دور از ذهن نخواهد بود! رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد ممکن ساده و زیبا طراحی شده تا علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای بتوانند ضمن ارتباط دسته بازی پلی استیشن 4 خود با سیستم، سریعا به بخش کانفیگ و تنظیمات آن هدایت شوند. شما می‌توانید برای هر دسته، چندین پروفایل مختلف را آماده کرده و پیش از اجرای بازی، با انتخاب پروفایل (تنظیمات) مورد نظر، از تجربه بازی با تنظیمات دلخواه خود لذت ببرید.   ویژگی های نرم افزار DS4Windows : – دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا – امکان برقراری سریع و آسان ارتباط دسته با سیستم به صورت بی‌سیم – قابلیت اعمال تنظیمات مختلف به ازای هر دسته – قابلیت انتخاب خودکار پروفایل‌ها به ازای هر بازی

more_vert نرم افزار طراحی آلبوم عکس های زیبا Flash Slideshow Maker

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی آلبوم عکس های زیبا Flash Slideshow Maker

نرم افزار طراحی آلبوم عکس های زیبا با Flash Slideshow Maker 4.77 خالق آلبوم فلش که به شما اجازه ساخت تصاویر اسلاید شو متحرک با فایل های SWF را می دهد از زمانی که عکس و تصویر وارد زندگی بشر شده همواره انسان به فکر نگهداری و دسته بندی تصاویر و عکس ها بوده که با اختراع دوربین عکاسی و بعد از آن با گذشت مدت کوتاهی آلبوم ها جهت نگهداری و دسته بندی عکس ها وارد زندگی انسان ها شدند. پس از ورود دوربین های دیجیتال آلبوم ها کارایی قبلی را از دست داده و حافظه ها و Memory ها جای آلبوم ها را گرفتند در این زمان لزوم دسته بندی و نگهداری نرم افزاری تصاویر محسوس تر شد بطوری که شرکت های مختلفی شروع به تولید نرم افزار هایی جهت ساخت آلبوم های دیجیتالی شدند که یکی از همین شرکت ها نرم افزار با نام Flash Slide Show Maker تولید نمود. این نرم افزار آلبوم هایی با فرمت فایل های فلش تولید می کند بطوری که روی اکثر سیستم ها قابل مشاهد هستند و با کاربری بسیار راحت، محیط زیبا و متفاوتی جهت خلق آلبوم ها می باشد. از دیگر ویژگی خاص کلید های کنترلی جهت مرور راحت ت ر آلبوم توسط کاربر می باشد. همچنین ویژگی خاص امکان گذاشتن آلبوم های ایجاد شده بروی وب سایت می باشد به طوری که اکنون بعضی از طراحان وب قسمت گالری تصاویر وب سایت شان را با کمک همین نرم افزار ایجاد می کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Slideshow Maker:- استفاده بسیار آسان با استفاده از ابزار کاملا گرافیگی- ساخت آلبوم های عکس با فرمت محبوب Swf- قابلیت کپی بر روی CD و DVD توسط نرم افزار- قرار دادن کلید های کنترلی بر روی آلبوم ها- امکان قرار دادن پیش نمایش از تصاویر به صورت کوچک بر روی آلبوم- دارای قالب های مختلف برای نمای ظاهری آلبوم ها- امکان قرار دادن افکت های تصویری مختلف در هنگام تغییر تصاویر- پشتیبانی از زبان XML و بکار گیری آن در آلبوم های منتشر شده در وب- امکان ساخت آلبوم های فول اسکرین

more_vert کتاب آموزش ساخت اپلیکیشن دو به دو در اندروید استودیو

ادامه مطلب

closeکتاب آموزش ساخت اپلیکیشن دو به دو در اندروید استودیو

کتاب آموزش ساخت اپلیکیشن دو به دو در اندروید استودیو نوشتۀ محمود خاوریان، شامل دو فصل است. در فصل اول، روش ایجاد صفحه انتخاب دسته‌بندی تصاویر آموزش داده شده و فصل دوم به طور کامل به صفحه اصلی بازی اختصاص دارد؛ جایی که در آن، رابط کاربری بازی را ایجاد کرده و منطق بازی را کدنویسی می‌کنیم. در این اپلیکیشن، با کامپوننت GridView برای نمایش آیتم‌های دسته‌بندی تصاویر در قالب شبکه‌ای و جدولی آشنا می‌شوید و یک کلاس آداپتر سفارشی برای پر کردن آن ایجاد می‌کنید. دکمه‌هایی که در صفحه بازی به کار گرفته می‌شوند، ImageButton می‌باشند. دسته‌بندی تصاویر در قالب پوشه‌های مجزا در پوشه assets پروژه قرار گرفته و در کدنویسی، با روش دسترسی به آن‌ها آشنا خواهید شد. بسیاری از شما با اپلیکیشن "دو به دو" آشنا می‌باشید. حالا ممکن است سازندگان آن را با نام دیگری منتشر کرده باشند یا شما با نام دیگری آن را بشناسید. در این اپلیکیشن، چند تصویر به صورت زوج و به طور پراکنده در ساختاری شبکه‌ای (جدولی) قرار می‌گیرند و در ابتدا در حالت پنهان شده می‌باشند. با کلیک کردن روی هر دکمه، یکی از تصاویر، نمایش داده شده و با کلیک کردن روی دکمه بعد، تصویر مربوط به آن دکمه نیز نمایش داده می‌شود. در صورتی که هر دو تصویر نمایش داده شده یکسان باشند، یعنی کاربر به درستی جای یک زوج از چند زوج تصویر را پیدا کرده است. با موفقیت در پیدا کردن تصاویر مشابه، آن دو تصویر پس از اجرا شدن انیمیشنی ساده روی آن‌ها به صورت ثابت نمایش داده می‌شوند. در صورتی که تصویر دو دکمه فشار داده شده مشابه هم نباشند، پس از مدت زمان کوتاهی هر دو تصویر مجدداً پنهان می‌شوند. حال کاربر باید دکمه‌های دیگر را تست کند. با حدس اشتباه دو دکمه و نمایش دو تصویر مربوطه به مدت کوتاه، کاربر باید جای دو تصویر به نمایش درآمده را به خاطر بسپارد تا در حدس‌های بعد بتواند از آن‌ها استفاده کند. در صورتی که مکان تمام زوج تصاویر مشابه پیدا شود، بازی تمام شده و بازیکن برنده است. در این اپلیکیشن تعداد زیادی تصویر را می‌توان انتخاب کرد و در دسته بندی‌های مختلف قرار داد، برای مثال، تصاویر طبیعت، خودرو، شخصیت‌های سینمایی، گل، وسایل خانگی، پرچم کشورها و... برای آشنایی با پخش صدا در اپلیکیشن، دو نوع صدای مختلف در این اپلیکیشن پخش می‌شود. یکی از آن‌ها صدای کوتاهی است که هنگام مشابه بودن تصویر دو دکمه انتخاب شده پخش می‌شود. صدای دوم هم هنگامی که بازیکن تمام تصاویر مشابه را پیدا کند، پخش خواهد شد. برای ایجاد فهرست یا لیستی از انواع دسته بندی‌های مختلف تصویر، کامپوننت‌های زیادی مانند ListView، RecyclerView و... وجود دارد. در این اپلیکیشن از کامپوننت GridView استفاده شده است که آیتم‌ها را در قالب جدول کنار هم قرار می‌دهد. پس از انتخاب کردن هر آیتم که یکی از دسته بندی‌های تصاویر می‌باشد، Activity جدیدی ایجاد شده و در آن، پس از ایجاد یک لیست از نام تصاویر، 16 کامپوننت ImageButton در قالب چهار ردیف و در هر ردیف، چهار ستون قرار می‌گیرند. فعلاً قرار نیست تصویری از دسته بندی انتخاب شده برای دکمه‌ها نشان داده شود، بنابراین یک تصویر ساده در نظر گرفته شده که روی تمام ImageButton‌ها نمایش داده می‌شود. در ادامه، 8 تصویر دسته بندی انتخاب شده از پوشه assets دریافت شده و در لیست ایجاد شده قرار می‌گیرند. این کار برای هر تصویر دو بار انجام می‌شود تا در نهایت، 16 تصویر داشته باشیم. سپس توسط یک حلقه تکرار هرکدام از تصاویر به یکی از ImageButton‌ها نسبت داده می‌شوند. یک Listener کلیک شدن نیز برای هر ImageButton اضافه می‌شود تا به کلیک شدن‌ها گوش دهد. بیشتر کار اپلیکیشن در این متد Listener انجام می‌شود؛ جایی که در آن، تعداد کلیک‌ها بررسی شده و در صورتی که اولین کلیک کاربر باشد، تصویر دکمه کلیک شده نمایش داده می‌شود. شمارش کلیک‌ها توسط یک متغیر عددی انجام می‌شود. در صورتی که کاربر برای دومین بار است که کلیک می‌کند، تصویر دکمه دوم نیز نمایش داده شده و مشابهت یا عدم مشابهت تصویر دو دکمه کلیک شده از طریق نام تصویر بررسی می‌شود. اگر دو تصویر، مشابه باشند، هر دو تصویر به صورت ثابت نمایش داده می‌شوند. دکمه‌های مربوطه نیز غیرفعال می‌شوند تا دیگر کاربر نتواند روی آن‌ها کلیک کند. همزمان با نمایش دو تصویر، صدایی پخش شده و انیمیشنی ساده روی تصاویر اعمال می‌شود. برای اینکه بعداً این دکمه‌ها با دکمه‌های دیگر اشتباه گرفته نشوند، هر دو دکمه در یک لیست دیگر قرار می‌گیرند. بررسی پایان یافتن بازی (پیدا شدن تمام تصاویر) نیز در ادامه انجام می‌شود. حال اگر تصویر دو دکمه کلیک شده مشابه نباشند، ابتدا تمام دکمه‌ها غیرفعال می‌شوند تا کاربر نتواند به کلیک کردن خود ادامه دهد و منطق بازی دچار مشکل شود. پس از وقفه‌ای کوتاه (1 ثانیه) تمام دکمه‌های غیرفعال شده (غیر از دکمه‌هایی که تصویر آن‌ها توسط کاربر پیدا شده بودند) مجدداً فعال می‌شوند. پس از بررسی مشابهت یا عدم مشابهت تصویر دکمه‌ها نیز متغیری که برای شمارش تعداد کلیک‌ها در نظر گرفته شده بود، صفر می‌شود تا زوج کلیک بعدی را شمارش کند. فهرست مطالبمقدمهفصل اول: ایجاد لیست دسته‌بندی‌های تصاویرتوضیح بازیایجاد اپلیکیشنطراحی رابط کاربری صفحه دسته بندی‌های تصاویرایجاد کلاس آداپتر و کلاس تعریف کننده داده‌های آیتم هاایجاد رابط کاربری حاوی آیتم‌های دسته بندی تصاویرایجاد اشیائی از کلاس تعریف کننده آیتم‌های دسته‌بندی تصاویر و مقداردهی آن‌هاپیاده سازی متد اداره کننده کلیک شدن روی آیتم‌های دسته‌بندی تصاویرفصل دوم: طراحی و کدنویسی صفحه اصلی بازیطراحی رابط کاربری صفحه اصلی بازیاضافه کردن تصاویر دو به دو به پروژهشروع کدنویسی صفحه اصلی بازیارجاع به دکمه‌ها و تنظیم گوش دهنده رویداد کلیک شدن برای آن‌هاایجاد متد ()showImageایجاد متدهای ()disableButtons و ()enableButtonsاجرای انیمیشن هنگام یافتن تصاویر مشابهپخش شدن صداهای بازی

more_vert نرم افزار طراحی آلبوم عکس های زیبا Flash Slideshow Maker

ادامه مطلب

closeنرم افزار طراحی آلبوم عکس های زیبا Flash Slideshow Maker

نرم افزار طراحی آلبوم عکس های زیبا با Flash Slideshow Maker 4.77 خالق آلبوم فلش که به شما اجازه ساخت تصاویر اسلاید شو متحرک با فایل های SWF را می دهد از زمانی که عکس و تصویر وارد زندگی بشر شده همواره انسان به فکر نگهداری و دسته بندی تصاویر و عکس ها بوده که با اختراع دوربین عکاسی و بعد از آن با گذشت مدت کوتاهی آلبوم ها جهت نگهداری و دسته بندی عکس ها وارد زندگی انسان ها شدند. پس از ورود دوربین های دیجیتال آلبوم ها کارایی قبلی را از دست داده و حافظه ها و Memory ها جای آلبوم ها را گرفتند در این زمان لزوم دسته بندی و نگهداری نرم افزاری تصاویر محسوس تر شد بطوری که شرکت های مختلفی شروع به تولید نرم افزار هایی جهت ساخت آلبوم های دیجیتالی شدند که یکی از همین شرکت ها نرم افزار با نام Flash Slide Show Maker تولید نمود. این نرم افزار آلبوم هایی با فرمت فایل های فلش تولید می کند بطوری که روی اکثر سیستم ها قابل مشاهد هستند و با کاربری بسیار راحت، محیط زیبا و متفاوتی جهت خلق آلبوم ها می باشد. از دیگر ویژگی خاص کلید های کنترلی جهت مرور راحت ت ر آلبوم توسط کاربر می باشد. همچنین ویژگی خاص امکان گذاشتن آلبوم های ایجاد شده بروی وب سایت می باشد به طوری که اکنون بعضی از طراحان وب قسمت گالری تصاویر وب سایت شان را با کمک همین نرم افزار ایجاد می کنند. قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Slideshow Maker:- استفاده بسیار آسان با استفاده از ابزار کاملا گرافیگی- ساخت آلبوم های عکس با فرمت محبوب Swf- قابلیت کپی بر روی CD و DVD توسط نرم افزار- قرار دادن کلید های کنترلی بر روی آلبوم ها- امکان قرار دادن پیش نمایش از تصاویر به صورت کوچک بر روی آلبوم- دارای قالب های مختلف برای نمای ظاهری آلبوم ها- امکان قرار دادن افکت های تصویری مختلف در هنگام تغییر تصاویر- پشتیبانی از زبان XML و بکار گیری آن در آلبوم های منتشر شده در وب- امکان ساخت آلبوم های فول اسکرین- و ...

more_vert کتاب 30 روش نامناسب برای خودکشی سخنرانان

ادامه مطلب

closeکتاب 30 روش نامناسب برای خودکشی سخنرانان

طی تجربیات محمد پیام بهرام‌ پور در زمینۀ سخنرانی، 30 اشتباه وجود دارد که سخنرانان به سادگی خود را گرفتار آن می‌کنند و به بیانی بهتر خودکشی می‌کنند! با مطالعه کتاب 30 روش نامناسب برای خودکشی سخنرانان هر فردی به سادگی متوجه این اشتباهات مهلک خواهد شد. کتاب 30 روش نامناسب برای خودکشی سخنرانان به گونه‌ای نوشته شده که هم برای سخنرانان با تجربه مفید باشد و هم برای کسانی که برای اولین بار قصد دارند یک سخنرانی ارائه بدهند.شما با مطالعه این کتاب با اصلی‌ترین اشتباهات سخنرانان آشنا می‌شوید و از همین رو هیچگاه مرتکب این اشتباهات نخواهید شد و از همین رو سخنرانی شما متفاوت‌تر و برتر از سایرین خواهد بود.- تقریباً‌ اکثر سخنرانان نمی‌دانند که چگونه شوخی‌های خود را پیش از سخنرانی تست کنند تا حین سخنرانی با مشکل بی‌مزه بودن مواجه نشوند.- کمتر سخنرانی می‌داند که چگونه باید مخاطبان خود را در حین سخنرانی مورد خطاب قرار دهد و به همین دلیل در بسیاری از موارد باعث رنجش مخاطبان خواهد شد.- تنها سخنران بسیار حرفه‌ای هستند که می‌دانند چه زمانی باید در حین سخنرانی عذرخواهی کرد و چه زمانی این کار قاتل سخنرانی شما خواهد بود... یکی از ایده‌های کتاببرای مثال یکی از ایده‌های این کتاب این است که اگر فکر می‌کنید حین سخنرانی دهان شما خشک می‌شود، نباید قبل از سخنرانی به مقدار زیادی آب بخورید! حقیقت این است که هرچقدر هم که آب بخورید، خشکی دهان شما رفع نخواهد شد بلکه فقط شما سنگین‌تر خواهید شد. راهکار این است که لحظاتی قبل از سخنرانیتان، مقداری نمک یا لیمو ترش بخورید! دیگر خیالتان راحت! خشکی دهان شما به مقدار قابل توجهی رفع خواهد شد!همین تشنگی و خشک شدن دهان برای یکی از دوستانم باعث مشکل عجیبی شد! او قبل از سخنرانی خود مقدار بسیار زیادی آب خورده بود اما حین سخنرانی نه تنها خشکی دهان او برطرف نشده بود، بلکه باعث شده بود که او بسیار سنگین بشود و البته از ابتدای سخنرانی نیاز به سرویس بهداشتی داشته باشد این شد که وی مجبور شد در وسط سخنرانی خود، سخنرانی را قطع کند و به سرویس بهداشتی رجوع کند! مطمئناً این بدترین اتفاق برای یک سخنران خواهد بود.چنین موضوع ساده‌ و پیش پا افتاده‌ای به سادگی و با مقداری نمک یا لیمو ترش به سادگی قابل حل بود... محمد پیام بهرام پور کیست؟- نویسنده 5 عنوان کتاب- برنده چهاردهمین دوره جایزه کتاب فصل- کسب عنوان جوان‌ترین پدیده علمی انقلاب اسلامی ایران- مربی سخنرانی مدیران دولتی و سخنرانان- مدرس دوره‌های آموزش سخنرانی در برخی از دانشگاه‌ها از جمله تربیت معلم (خوارزمی)- اجرای بیش از 200 سخنرانی موفق در 4 سال اخیر- عضو شورای سردبیری ماهنامه بین المللی آسمان شب فهرست مطالبفصل اول: پیش از سخنرانی1. تمرین کم و نامناسب2. عدم شناخت فرهنگی مخاطبان3. شوخی‌های تست نشده!4. روش انتقال نامناسب5. استفاده از واژگان بیگانه6. استفاده واژگان تخصصیِ غیر ضروری7. تند صحبت کردن، به هر دلیلی!8. عذرخواهی در ابتدای کلام9. روخوانی از متن سخنرانی10. حفظ کردن متن سخنرانیفصل دوم؛ حین سخنرانی11. خودتان محور سخنرانی باشید...12. استفاده از لحن یکسان صدا13. مدیریت زمانِ مدیریت نشده!14. استفاده نکردن از داستان15. ارائه همه مطالب در یک سخنرانی16. نشستن و ایستادن پشت تریبون17. نحوه صحیح ارائه اعداد و ارقام18. عدم استفاده از زبان بدن19. رفتار نامناسب با اختلال گران سخنرانی20. آشنا نبودن با واکنش‌های مخاطبان21. نداشتن تماس چشمی مناسب22. نحوه خطاب کردن مخاطبانفصل سوم؛ انتهای سخنرانی23. پایان بدون انرژی24. پاسخ ندادن به سوالات25. عذرخواهی بی مورد و تعارفات بی‌جا26. جمع‌بندی نکردن در انتها27. ترک کردن سریع صحنه سخنرانیفصل چهارم: اشتباهات تکنولوژیک!28. اصول آموزشی در پاورپوینتجمله نویسی نکنیدقانون 6 در 6 را رعایت کنید!29. اجزای بی مورد در پاورپوینت30. یک سخنران یا یک گرافیست؟ترکیب بندیرنگ‌بندیزیباسازی تصاویر31. چگونه با کله بخوریم روی سن؟!

more_vert کتاب الفبای روابط عمومی، کتابی برای ارتباطات بهتر سازمانی

ادامه مطلب

closeکتاب الفبای روابط عمومی، کتابی برای ارتباطات بهتر سازمانی

کتاب الفبای روابط عمومی که به کوشش امیر ترقی‌نژاد به رشته تحریر درآمده است، اهمیت و نقش روابط عمومی در بهبود روابط سازمانی و کاری را گوشزد کرده و مسیر پیشرفت سازمانی را در گرو روابط عمومی مطلوب و مؤثر عنوان کرده‌است. این کتاب در سال 1398 در قطع رقعی و با قیمت 15 هزار تومان توسط انتشارات یادداشت نو در 9 فصل و 80 صفحه چاپ و منتشر شده و سعی نویسنده بر آن بوده تا وظایف و برنامه‌های روابط عمومی و فعالیت‌هایی که شامل انتشارات، تبلیغات، خبرنویسی و فعالیت‌هایی اینترنتی که روابط عمومی‌ها بر عهده دارند را تبیین کند. ترقی نژاد در این کتاب نوشته است، یکی از بزرگترین تفاوت‌های روابط عمومی و تبلیغات در برنامه‌ریزی است به طوری که روابط عمومی برای بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کند اما تبلیغات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌دنبال نتیجه‌است و البته این ریسک کار را بالا می‌برد. روابط عمومی با صبر وحوصله و اختصاص زمان به مشتری برای فکر کردن و نیز همین زمان برای شرکت در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری و ارائه خدمات بهتر سعی در دائمی کردن مشتریان و مخاطبان شرکت دارد. ارائه چهره واقعی و شفاف شرکت به مشتریان، از وظایف مهم روابط عمومی است و اگر این درک بوجود آید که مشتریان صاحبان اصلی شرکت هستند و بدون وجود آنها شرکت وسوددهی معنی نخواهد داشت درمی‌یابیم که باید به روابط عمومی حرفه‌ای به دیده یک عنصر و یک لازمه در هر سازمانی نگریسته شود. مدیران عامل و مدیران رده‌های بالا زمان کافی برای رسیدگی به سیل اطلاعاتی که هر روزه به سازمان‌ها سرازیر می‌شوند را ندارند و البته تمام این اطلاعات نیز به کار آنها نمی‌آید در این زمینه دسته بندی این اطلاعات، به روز آوری و شناخت ارتباط آنها با سمت‌های متفاوت مدیران نه تنها به صرفه‌جویی در زمان آنها کمک فراوانی می‌کند بلکه باعث جلوگیری از پراکندگی و سردر گمی واحدهای مختلف سازمان می‌شود. این کاتالیزور تصمیم گیری در سازمان تا حد زیادی به مشتریان نیز کمک می‌کند. و آنها هم می‌دانند برای مطالبات خود به کجا مراجعه نمایند. در بخش های دیگری از این کتاب نوشته شده است، بازگو کردن واقعیت‌های سازمان‌ها برای مشتریان و حد این شفاف سازی دغدغه اصلی روابط عمومی‌ها است چرا که آنجا که پای بازگو کردن اسرار سازمان در میان است میان حقوق مشتری و اسرار سازمان باید به بهترین نحو توازن برقرار کرد. ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی سازمان یا شرکت و نیز مطرح کردن نام یا برند در بین این همه سازمان و شرکت که روزانه به تعداد آنها افزوده می‌شود، کاری است که تنها یک روابط عمومی حرفه‌ای و آگاه از عهده آن برمی‌آید.

more_vert کتاب حرف بزن تا برنده شوی

ادامه مطلب

closeکتاب حرف بزن تا برنده شوی

برایان تریسی در کتاب حرف بزن تا برنده شوی، مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که چگونه شهامت، اعتماد به نفس و کارایی‌تان را افزایش دهید برای این که در هر شرایطی در سخنرانی موفق باشید. توانایی شما در صحبت کردن با مخاطبان برای موفقیت‌تان ضروری است. خوب صحبت کردن هم ممکن است احترام و توجه دیگران را به دنبال داشته باشد، به ارزش شما در جمع می‌افزاید و توجه افرادی را که می‌توانند به شما کمک و دریچه‌هایی به روی‌تان باز کنند، جلب می‌کند. توانایی خوب صحبت کردن، به دیگران ثابت می‌کند که شما با استعدادتر و باهوش‌تر از کسانی هستید که نمی‌توانند به خوبی شما صحبت کنند. ارزشمندترین دارایی شما ذهن‌تان است. یکی از گرانبهاترین مهارت‌های شما توانایی خوب فکر کردن و بیان واضح منظورتان است. این مهارت بیش از هر مهارت دیگری به کسب منافع بیشتر و پیشرفت شما کمک می‌کند. به علاوه، تنها راه نشان دادن تسلط به یک موضوع، ابراز واضح افکار و ایده‌ها به صورت شفاهی و کتبی است. وقتی شما خوب صحبت می‌کنید مردم می‌گویند: "او می‌داند درباره چه چیزی صحبت می‌کند." برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید. خوب صحبت کردن در جمع در تمام مراحل زندگی به شما کمک می‌کند؛ اما یادگیری خوب صحبت کردن با مخاطبان دلیل مهم‌تری دارد. روان‌شناسان می‌گویند سطح اعتماد به نفس، یا این که "چقدر خود را دوست بداریم "، کیفیت زندگی درونی و بیرونی را تا حد زیادی تعیین می‌کند. هرچه بهتر و ترغیب کننده‌تر صحبت کنید، خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت. هرچه خودتان را بیشتر دوست بدارید در روابط‌تان با دیگران، خوش‌بین‌تر و خوش رفتارتر و در تمام کارهایی که انجام می‌دهید سالم‌تر و خوشحال‌تر خواهید بود. جملات برگزیده کتاب حرف بزن تا برنده شوی (Speak To Win): - اگر با تمام وجود کاری را انجام دهید موفق می شوید، رقابت بسیار محدود است!- بزرگ‌ترین دشمن ما، ترس و تردید خودمان است.- ارزش واقعی انسان، با توجه به اهدافی که دنبال می‌کند، سنجیده می‌شود.- اگر ماهرانه و قاطعانه، با اعتماد به نفس و ایمان فکر کنید، زندگی امن‌تر و سرشاراز عمل، تجربه و موفقیت می‌شود.- یکی از بزرگ‌ترین لذت‌ها این است که انسان بداند می‌تواند کاری را به خوبی انجام بدهد. در بخشی از کتاب حرف بزن تا برنده شوی می‌خوانیم: سخنرانان حرفه‌ای داستان‌هایی درباره نکات مهم و تفکر برانگیز تعریف می‌کنند و سپس اجازه می‌دهند داستان در ذهن مخاطبان نفوذ کند. آن‌ها به مخاطبان اجازه می‌دهند نکته مورد نظر را تجزیه و تحلیل کنند، سپس به مخاطبان زمان می‌دهند و هنگامی به چهره آن‌ها نگاه می‌کنند که مشخص شود شنوندگان منظور سخنران را متوجه شده‌اند. فهرست مطالبمقدمهحرف بزن تا برنده شویچگونه در هر موقعیتی با قدرت ظاهر شویمبر ترس‌تان غلبه و توانایی هایتان را تقویت کنیددریچه‌ها به سوی شما باز می‌شونداعتماد به نفستان را افزایش دهیدتصویر ذهنی‌تان را بهتر کنیدتوانایی خوب صحبت کردن، اکتسابی استاز منطقه آرامش خارج شویدچهار ویژگی لازم برای خوب صحبت کردنتنها محدودیت، شما هستیدفصل اول: هنر صحبت کردن و فن بلاغتسه رکن ترغیب کردنسه قسمت پیام شمابه نحوه برقراری ارتباط توجه کنیدساختار ساده سخنرانی‌های کوتاهشما وظیفه‌ای دارید که باید انجام بدهیدسا ختار پیچیده برای سخنرانی‌های طولانی ترصحبت کردن با قدرت و حضور ذهناز بقیه یاد بگیریدجمع بندیفصل دوم: برنامه‌ریزی و آمادگی، تسهیل شده استدر شروع سخنرانی، ویژگی‌های مخاطبان را در نظر بگیریدکارتان را انجام بدهید، به ویژگی‌های مخاطبان بسنده نکنیداتفاقاتی را که در تجارت آن‌ها رخ می‌دهد در نظر بگیریداوضاع محلی را در نظر بگیریدباید بدانید به تازگی چه کسی برای آن‌ها سخنرانی کرده استبه اقتضای دغدغه‌های مخاطبان صحبت کنیددر ابتدای سخنرانی، هدف را در نظر بگیریدروش برف پاک کنروش دایره هامقدمه و نتیجه گیری را به دقت طراحی کنیدطراحی قسمت تصویری سخنرانیتکنیک عصای جادوییاز تکنیک‌های حافظه استفاده کنیدسخنرانی را با استفاده از یک واژه طراحی کنیدنکات مهم را روی کارت‌های شاخص بنویسیددر شروع کار برای گروه‌های کوچک سخنرانی کنیدقدم بزنید و صحبت کنیدگوگل اطلاعاتی است که نیاز داریدبه دنبال افراد مهم باشیدجمع‌بندیفصل سوم: اعتماد به نفس وتسلط ذهنیترس، اکتسابی استچگونه اعتماد به نفس و قابلیت را افزایش دهیمعمل کنیدکسانی که در دقیقه آخر، اعتماد به نفس به دست می‌آورندبرای به دست آوردن آرامش چند تمرین تنفسی انجام بدهیدجمع بندیفصل چهارم: در رویارویی با همه مخاطبان، قوی باشیدمعرفی شماپس از معرفییک فهرست بلند بالا از روش‌هایی برای شروع سخنرانیجمع‌بندیفصل پنجم: تسلط بر سخنرانی در گروه‌های کوچکجلسات گروه‌های کوچک مهم هستندانواع جلسهاز قبل آماده شویدترغیب دیگراناز انتقاد یا بدبینی بپرهیزیداز موانع برقراری ارتباط دوری کنیدجمع‌بندیفصل ششم: تسلط در جلسات و مذاکرات در گروه‌های کوچکبا شرکت کنندگان جلسه آشنا شویدآشنایی با ترس‌های مرسوممذاکره در زمینه معاملات بزرگسخنرانی در مقابل مذاکره؛ اصول، یکسان هستندروش‌های متفاوتدر سخنرانی علاوه بر صدا از تصویر هم کمک بگیریدداشتن اطلاعات از سوءتفاهم جلوگیری میکندجمع بندیفصل هفتم: تسلط به تریبونهرچه سخنرانی کوتاه‌تر باشد، کار دشوارتر می‌شودهشت بخش اصلی هر سخنرانیهفت رکن ضروری هر سخنرانیبا فردی که شما را معرفی میکند ملاقات کنیدوقت نمایش!از قانون سه عبارت استفاده کنیدجمع‌بندی و پایانسخنرانی در موقعیت‌های خاصجمع‌بندیفصل هشتم: تسلط صوتی؛ تکنیک‌های قوی صداسرعت‌تان را کم کنیدداشتن انرژی، ضروری استصدای خود را ضبط و به آن گوش کنیدسخنرانی کردن در جمع شباهتی به مکالمات عادی نداردبرای این که موفق شوید افراط کنیدمکث کردن برای کسب قدرتآهنگ صداجنبه جسمی صدا وگلوجمع‌بندیفصل نهم: ترفندهای تجارت؛ تکنیک‌های سخنرانان برترسخنرانان پردرآمدسخنرانان متخصصدو ویژگی سخنرانان برترطراح جلسه را راضی کنیدبا سخنرانان دیگر ملاقات کنیدمخاطبان را مشارکت بدهیداز تمام روش‌های سخنرانی استفاده کنیدجمع‌بندیفصل دهم: کنترل محیطبا دروغ‌هایی که به شما می‌گویند آشنا شویدنحوه رویارویی با دروغ‌هایی که به شما می‌گویندقبل از شروع سخنرانی همه‌چیز را بررسی کنیداستفاده از وسایل صحنهجمع‌بندیفصل یازدهم: سخنرانی را با موفقیت تمام کنید؛ مخاطبان را مشتاق رها کنیدپایان سخنرانی را کلمه به کلمه طراحی کنیدقدرت خوب سخنرانی کردنجمع بندیفصل دوازدهم: سخنرانی‌های ترغیب کننده تجاریترغیب کردن بسیار مهم استترس‌تان را کاهش و تاثیرگذاریتان را افزایش بدهیدهمه‌چیز، اعتبار را تحت تاثیر قرار می‌دهدهفت قدم تا معامله مؤثرچهار ویژگی مشتریان خوبخریداران چه چیزی دوست دارند؟از روش " پزشک فروش " استفاده کنیدبه پایان بردن معامله، هنری است که می‌توانید آن را بیاموزیدباید بدانید چگونه برای خرید تصمیم میگیرندصحبت کردن مثل یک فروشنده حرفه‌ایجمع بندی

more_vert نرم افزار دانلود و ذخیره فایل های تصویری فلش Flash Favorite

ادامه مطلب

closeنرم افزار دانلود و ذخیره فایل های تصویری فلش Flash Favorite

نرم افزار دانلود و ذخیره فایل های تصویری فلش با Flash Favorite 1.8.1 دانلود و ذخیره فایل های فلش (SWF, FLV) در صفحات وب امروزه آسان ترین راه برای تبلیغات و نمایش بهینه و ساخت کلیپ ها و همچنین بازیهای کوچک و در عین حال جذاب و فیلم های کوچک و بامزه ی اینترنتی استفاده از فایلهای فلش می باشد چون با کمترین حجم می توانند بهترین و زیباترین طرح ها را ارائه کنند. ولی شما به عنوان یک کاربر عادی اگر از یکی از این تبلیغات اینترنتی و یا کلیپ های زیبا و بازی های کوچک و مهیج و بامزه خوشتان آید چه می کنید؟ شرکت ماکرومدیا فایل های فلش را به گونه ای طراحی کرده که با راست کلیک روی آن بتوانید امکاناتی چون Zoom و یا تغییر کیفیت فایل را داشته باشید! پس برای این کار حتماً باید از یک نرم افزار کمکی استفاده کنید.Flash Favorite نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر و فایل تصویری فلش با فرمت های SWF و FLV را بر روی کامپیوتر خود ذخیره سازی نمایند و سپس در هنگام نیاز با کمک ابزارهای این نرم افزار این فایل ها را مشاهده کنند. در این نرم افزار می توان فلش های ذخیره شده را به صورت دسته بندی شده منظم نمود. به عنوان مثال بازی ها را در یک بخش، کلیپ های تصویری را در قسمتی جداگانه، انیمیشن ها را در بخشی مجزا و ... را به طرق مختلف سازماندهی نمود. قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Favorite:- ذخیره سازی آسان فایل های فلش SWF و FLV- ذخیره ی بازی های فلش- امکان دسته بندی فایل های فلش ذخیره شده- حجم بسیار کم- قابل اجرا در نسخه های مختلف ویندوز- و ...