جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های جمعی و انقلاب آیینی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های جمعی و انقلاب آیینی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های جمعی و انقلاب آیینی " مقاله ای است در 29 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جمعی و انقلاب آیینی ،ارتباطات آئینی ، معناسازی رسانه ای ، حشو ، استعاره ، اسطوره ، انقلاب اسلامی ، رسانه ها اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی رسانه های جمعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی رسانه های جمعی

مقاله علمی و پژوهشی" نشانه شناسی رسانه های جمعی " مقاله ای است در 26  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نشانه شناسی رسانه های جمعی ، مدلول ، دلالت ثانویه ، همنشینی ، جانشینی ، انواع نشانه ، دال و مدلول اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های جمعی ، جامعه دانایی و رویکرد مدیریتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های جمعی ، جامعه دانایی و رویکرد مدیریتی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های جمعی ، جامعه دانایی و رویکرد مدیریتی " مقاله ای است در 18  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جمعی ، جامعه دانایی، فرهنگ رسانه ، فرهنگ ارتباطات رسانه، مدیریت منظومه ای و رویکرد مدیریتی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تحلیل محتوای رسانه با رویکرد پژوهشی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تحلیل محتوای رسانه با رویکرد پژوهشی

مقاله علمی و پژوهشی" تحلیل محتوای رسانه با رویکرد پژوهشی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تحلیل محتوای رسانه با رویکرد پژوهشی ، تحلیل محتوای کمی ، تحلیل محتوای کیفی ، ارتباطات ، قدرت رسانه ، کدگذاری رایانه ای ، کدگذاری دستی ، رسانه های بازرگانی و رسانه های جمعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازنمایی های رسانه ای در جهان نابرابر

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی بازنمایی های رسانه ای در جهان نابرابر

مقاله علمی و پژوهشی" بازنمایی های رسانه ای در جهان نابرابر " مقاله ای است در 18  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بازنمایی های رسانه ای در جهان نابرابر ، تحلیل محتوا ، رسانه های جمعی ،گفتمان و ایدئولوژی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی امنیت نرم و چهره ژانوسی رسانه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی امنیت نرم و چهره ژانوسی رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" امنیت نرم و چهره ژانوسی رسانه ها " مقاله ای است در 33 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به امنیت نرم و چهره ژانوسی رسانه ها ، قدرت نرم ، جنگ نرم ، سرمایه اجتماعی ، حساسیت سیاسی ، رسانه های جمعی و ثبات سیاسی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ، پیشگیری از جرم و مجازات های جایگزین

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ، پیشگیری از جرم و مجازات های جایگزین

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ، پیشگیری از جرم و مجازات های جایگزین " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ، پیشگیری از جرم و مجازات های جایگزین ، رسانه های جمعی ، پیشگیری ، ظریه کاشت ، قانون شناسی ، کنترل اجتماعی و مجازات نقدی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه و تبیین هنجارهای توسعه عدالت زبانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه و تبیین هنجارهای توسعه عدالت زبانی

  مقاله علمی و پژوهشی" رسانه و تبیین هنجارهای توسعه عدالت زبانی " مقاله ای است در 30 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه و تبیین هنجارهای توسعه عدالت زبانی ، رسانه های جمعی ، قرآن کریم ، سلطه زبانی ، گفتمان رسانه ای و انواع گفتار اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی ، شبکه اجتماعی ، رسانه های جمعی ، نظریه شکاف و نظریه آگاهی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان

مقاله علمی و پژوهشی" نقش رسانه و سقف شیشه ای در ارتقاء جایگاه زنان " مقاله ای است که در18 صفحه و با 19 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش رسانه ، سقف شیشه ای،تلویزیون، رسانه های جمعی و ارتقاء جایگاه زنان اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی

مقاله علمی و پژوهشی" کودکان و تبلیغات بازرگانی " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کودکان و تبلیغات بازرگانی ، رسانه های جمعی ، والدین ، قوانین تبلیغات بازرگانی و مصرف رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ملی و الگوی حکمرانی پایداری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ملی و الگوی حکمرانی پایداری

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ملی و الگوی حکمرانی پایداری " مقاله ای است در 16  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ملی و الگوی حکمرانی پایداری ، نظریات حکمرانی ، حکمرانی خوب ، حکمرانی پایداری و رسانه های جمعی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب «اقتصاد رسانه» در راه بازار نشر

ادامه مطلب

closeکتاب «اقتصاد رسانه» در راه بازار نشر

 کتاب «اقتصاد رسانه» به زودی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر و وارد بازار کتاب می‌شود. کتاب اقتصاد رسانه نوشته استوارت کانینگهام، تری فلو و آدام سویفت دیدگاه‌ها و موضوعات بنیادین اقتصاد رسانه را طرح می‌کند و به باور مترجمان آن، بینشی برای خواننده فراهم می‌نماید که از طریق آن بتواند منطق اقتصادی رویدادها و تصمیمات مختلف در صنعت رسانه را درک کند و جهان‌بینی و فلسفۀ نهفته در لایه‌های زیرین نظریات اندیشمندان رسانه، ارتباطات و فرهنگ را دریابد. کتاب در یک مقدمه و چهار فصل ارائه می‌شود که هر فصل یک جریان فکری در اقتصاد، و به تبع آن، اقتصاد رسانه را بیان می‌کند. فصل اول جریان اصلی اقتصاد را برای خوانندۀ ناآشنا به اقتصاد جریان اصلی شرح می‌دهد. به شکل ساده، این جریان رسانه را به‌عنوان پدیده‌ای اقتصادی می‌نگرد و تمرکز خود را بر مفاهیمی مثل درآمدهای تبلیغاتی، حاشیۀ سود، سهم از بازار، رقابت و موارد مشابه قرار می‌دهد. فصل دوم کتاب به اقتصاد سیاسی انتقادی رسانه پرداخته است که در سمت مقابل جریان اصلی قرار دارد و رسانه را علاوه‌بر اقتصادی بودن، پدیده‌ای به‌شدت سیاسی و فرهنگی می‌داند که ابزاری برای استعمار مردم، تحمیق توده‌ها و اِعمال سلطۀ صاحبان قدرت است. این دیدگاه که به‌شدت از سنت‌های سیاسی چپ و کمونیستی نشئت گرفته است، دیدگاهی انتقادی به صنعت رسانه دارد و معتقد است که فعالیت پژوهشی در رسانه در عین علمی بودن، فعالیتی سیاسی است و پژوهشگر رسانه نمی‌تواند ارزش‌زدایی شده باشد و باید دیدگاه‌های ارزشی خود را در پژوهش دخیل کند. فصل سوم به اقتصاد نهادی اختصاص دارد و فصل چهارم، که به‌گفتۀ خود پروفسور کانینگهام، دلیل اصلی این کتاب است به اقتصاد تکاملی رسانه می‌پردازد. این فصل با محوریت فناوری‌های دیجیتال در صنعت رسانه به مباحثی همچون تخریب خلاق، چرخه‌های نوآوری، همگرایی رسانه‌ای و فرصت‌های نوظهور کسب‌وکار در صنعت رسانه و موضوعات مشابه می‌پردازد و چالش‌های نوظهوری همچون حضور شرکت‌های فناوری اطلاعات به‌عنوان بازیگران جدید صنعت رسانه، بازارهای غیررسمی، محتوای کاربرساخته، دستبرد به مالکیت معنوی، کاربران به‌عنوان تولیدکنندگان محتوا را مطرح می‌کند. در نهایت، فصل پنجم شامل دو موردکاوی مهم در زمینۀ تلویزیون و رسانه‌های جمعی است. یکی از این دو موردکاوی دربارۀ رسانه‌های عام‌المنفعه است و دیگری دربارۀ زیست‌بوم در حال تغییر تلویزیون. به استناد این کتاب، این دو موردکاوی در حقیقت نقشۀ راه پژوهش در رسانه را ترسیم می‌کنند و تغییرات در بازارها و خط‌مشی‌گذاری دربارۀ رسانه‌های جمعی و به‌ویژه تلویزیون را به شیوه‌ای بینش‌افزا و الهام‌بخش مورد بحث قرار می‌دهند. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات قرار است به‌زودی اقتصاد رسانه را با ترجمه داتیس خواجه‌ئیان، سیاوش صلواتیان و کامیار نیستانی منتشر کند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، مهارت سواد رسانه ای و چارچوب سواد رسانه ای  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اخبار حوادث و مطبوعات فارسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اخبار حوادث و مطبوعات فارسی

مقاله علمی و پژوهشی" اخبار حوادث و مطبوعات فارسی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اخبار حوادث و مطبوعات فارسی ، وظایف اجتماعی ، رسانه جمعی و صفحه حوادث اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد روزنامه ها و ابعاد توسعه کارآفرینانه ، رسانه های جمعی ، کارآفرینی و کسب و کار نوین اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای ، سازمان رسانه ای و مخاطب رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

مقاله علمی و پژوهشی" خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی ، شهر رسانه ای ، مدیاسیتی ، اقتصاد رسانه ، خوشه صنعتی و خوشه فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها " مقاله ای است در 16  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها، سازمان رسانه ای ، تلویزیون ، صنعت خبر و فیس بوک اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

مقاله علمی و پژوهشی" تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جایگزین ، رسانه های اصلی ، مکتب رسانه شناسی ، مطالعات انتقادی ، رژی دوبری ، مکان نگاری و تاریخ نگر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.