جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی شیوه های نوین پردازش مطلب در نشریات

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی شیوه های نوین پردازش مطلب در نشریات

مقاله علمی و پژوهشی" شیوه های نوین پردازش مطلب در نشریات " مقاله ای است در 37  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شیوه های نوین پردازش مطلب در نشریات ، فرهنگ شفاهی ، پردازش نوین ، پردازش تصویری ، پردازش شفاهی ، مطلب نوشتاری ، برجسته سازی ، عوامل ساختاری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین اطلاعات و ارتباط و رسانه های مجازی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین اطلاعات و ارتباط و رسانه های مجازی

مقاله علمی و پژوهشی" فناوری های نوین اطلاعات و ارتباط و رسانه های مجازی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فناوری های نوین اطلاعات و ارتباط و رسانه های مجازی، ابزار نوین اطلاعاتی ، ابزار نوین ارتباطی ، آموزش عالی و اعضای هیئت علمی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert شیوه‌نامه نحوه تأسیس مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد

ادامه مطلب

closeشیوه‌نامه نحوه تأسیس مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای شیوه نامه نحوه تأسیس و راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی دانشگاه را ابلاغ کرد. به گزارش روز یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی طی بخشنامه ای «شیوه نامه نحوه تأسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد. وی در این بخشنامه تأکید کرد: با عنایت به لزوم نقش آفرینی فعال دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه مهارت آموزی، تحقق دانشگاه کارآفرین و بسترسازی برای اشتغال دانش بنیان در کشور، «شیوه نامه نحوه تأسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی» برای اجرا ابلاغ می شود. «شیوه نامه نحوه تأسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی» با اهدافی از جمله تنظیم رابطه متقابل تحصیل با اشتغال با تأکید بر ارتقای مهارت های عمومی، حرفه ای و فناوری پایه، افزایش سطح کارآمادگی افراد جهت ورود به بازار کار و اشتغال، شناخت کسب و کارهای نوین و گسترش دانش های مهارتی مورد نیاز آن، توسعه و تقویت کاربرد فناوری های نوین در حوزه های مهارتی و ... ابلاغ شده است. رعایت اقتضائات آداب و فرهنگ اسلامی ـ ایرانی، وفاداری مهارت ورزان به اصول و احکام کسب و کار اسلامی، حاکمیت تفکر خلاق، علمی و پژوهش محور، بهره مندی از روشهای نوآورانه و حل مسأله، توجه به نیازها و ویژگی های جنسیتی مهارت آموزان، التزام به ویژگی ها و نیازهای استان ها و مناطق مبتنی بر آمایش سرزمینی، کاربست دانش تخصصی برای اصول منافع اقتصادی و اجتماعی و صیانت از مصالح و منافع ملی اصول و رویکردهای «شیوه نامه نحوه تأسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی» است. این شیوه نامه شامل موضوعاتی از جمله تعاریف، اصول و رویکردها، زمینه فعالیت، نحوه اعطای مجوز تأسیس مدرسه عالی مهارتی، مراحل درخواست و صدور مجوز تأسیس مدارس عالی مهارتی، مدل های تأسیس و راه اندازی مدارس عالی، ارکان مدارس عالی مهارتی، شورای تخصصی مدارس عالی مهارتی، رئیس مدرسه عالی، نظام مالی مدارس، تشکیلات و منابع انسانی مدرسه عالی مهارتی است.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره ، کنترل والدین ، تکنولوژی نوین ارتباطی ، ارزشهای اجتماعی و فرزندپروری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های نوین و زندگی روزمره

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های نوین و زندگی روزمره

  مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های نوین و زندگی روزمره " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های نوین و زندگی روزمره، فناوری اطلاعاتی، فناوری ارتباطی، رسانه نوین ، تلفن همراه ، موبایل ، هویت و سبک زندگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و توانمندسازی سیاسی شهروندان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و توانمندسازی سیاسی شهروندان

مقاله علمی و پژوهشی" فناوری های نوین و توانمندسازی سیاسی شهروندان" مقاله ای است که در18 صفحه و با 26 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فناوری های نوین، توانمندسازی سیاسی شهروندان، توسعه سیاسی ، نظریه داده بنیاد و فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب مهارت‌های زندگی نوین 1

ادامه مطلب

closeکتاب مهارت‌های زندگی نوین 1

در کتاب مهارت‌های زندگی نوین 1، تالیف محمدعلی اقلامی، در بردارنده مجموعه‌ای از مهارت‌های زندگی مدرن ویژه نوجوانان است. مهارت‌های اداره زندگی و یا زندگی کردن، بسته به نوع شخصیت، فرهنگ و اعتقادات ما متنوع‌اند ولی در تمامی فرهنگ‌ها و آیین‌ها بهترین روش اجرای یک زندگی را مهارت‌ها و هنر زندگی کردن می‌گویند. در کتاب مهارت‌های زندگی نوین، به تعدادی از مهمترین مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های یک زندگی در قالب داستان‌ها و نمونه‌ها خواهیم پرداخت. نقش حکایات آموزنده با توجه به روایات و همچنین تاریخ گذشتگان، نقشی بی‌بدیل در ارتقاء سبک زندگی ایرانی - اسلامی است و همچنین اهمیت ویژه‌ای در بالابردن مهارت‌های زندگی ما دارد. فهرست مطالبفصل اول: پرورش افکارفصل دوم: حکایت‌های آموزندهفصل سوم: دانستنی‌هافصل چهارم: موفقیت

more_vert کتاب "اصفهان، مدارس نوین و مفاخر آن" روشنگر تاریخ فرهنگ این شهر

ادامه مطلب

closeکتاب "اصفهان، مدارس نوین و مفاخر آن" روشنگر تاریخ فرهنگ این شهر

 کتاب "اصفهان، مدارس نوین و مفاخر آن" نوشته اسفندیار معتمدی به معرفی شماری از مدارس نوین اصفهان و دانشمندان و بزرگانی که در این صحنه خدمت می‌کردند، اختصاص دارد. تاریخچه‌ مدارس نوین ایران، به تأسیس مدرسه‌ی دارالفنون در سال 1268 هجری قمری باز می‌گردد و مدارس نوین از اواخر سده‌ی سیزدهم هجری اندک‌اندک کار خویش را در اصفهان آغاز کرد. سنگ‌بنای این مدارس را میرزا علی‌خان سرتیپ معروف به ناظم العلوم نهاد. فعالیت مدارس نوین در اصفهان با فراز و نشیب‌های بسیار همراه بود، چنان که برخی هیات‌های تبلیغی و تبشیری غربی مدارسی در راستای اهداف خاص استعماری و دینی در این شهر تاسیس کردند. از این رو کتاب می‌تواند روشنگر بخشی از تاریخ فرهنگ اصفهان در چند دهه‌ اخیر باشد. در فصل نخست کتاب ضمن معرفی مدارس نوین اصفهان از مدارسی چون مدرسه‌ همایونی، باقریه، علیه، گلبهار، ادب، و بهشت آیین نام برده می‌شود. فصل دوم به معرفی معلمان نامدار اصفهان و تبیین نقش فرهیختگان اصفهان در فرهنگ کشور اختصاص دارد، از برجسته‌ترین چهره‌های علمی و فرهنگی اصفهان می‌توان به میرزاتقی‌خان کاشانی، استاد جلال‌الدین همایی، دکتر غلام‌حسین مصاحب، ملاعلی محمد اصفهانی، نجم الدوله‌ اصفهانی و خاندان مهدوی اشاره کرد. نویسنده در فصل پایانی کتاب به معرفی و ذکر خاطراتی از معلمان خویش در طول دوران تحصیل می‌پردازد. از بنیان‌گذاران مدارس اصفهان می‌توان از حاج میرزا باقرخان نائینی، مشیرالملک، سید علی‌نقی سرتیپ، آسید خلیل، حاج میرزا یحیی بیدآبادی و میرزا عبدالحسین خوش‌نویس قدسی نام برد. نویسنده ایجاد نخستین مدارس به سبک اروپایی در اصفهان را به دست ارامنه‌ جلفا در کلیسای وانک می‌داند. کتاب "اصفهان، مدارس نوین و مفاخر آن" تالیف اسفندیار معتمدی سال 86 با شمارگان یکهزار نسخه و در 312 صفحه توسط نشر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به چاپ رسید.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی حضور علم در رسانه های نوین

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی حضور علم در رسانه های نوین

مقاله علمی و پژوهشی" حضور علم در رسانه های نوین " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به حضور علم در رسانه های نوین ، ارتباطات ، رسانه ، اینترنت ، پایگاه اینترنتی ، پایگاه خبری ، وب نوشت و شبکه های اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین

ادامه مطلب

closeکتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین

کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین، توسط زهرا سعدی، به رشته تحریر در آمده است. این شیوه‌ها می‌توانند منجر به افزایش توانایی برای مقابله با استرس‌های روزانه زندگی، تطابق و سازگاری بهتر و زندگی شادتر و سالم‌تر در کودکان و نوجوانان گردد. امروزه هیچ پدر و مادری وجود ندارد که در زمینه رفتار با کودک خود با مشکل مواجه نشده باشند. تربیت فرزندان وظیفه دشواری است که تقریباً در تمام طول عمر ادامه دارد. چون دنیای کودکان با دنیای بزرگسالان بسیار متفاوت است و بسیاری از افراد جامعه ما از روش‌های آموزشی و تربیتی مدرن، در ‌رابطه با آموزش کودکان اطلاعات چندانی ندارند. بی‌شک همه ما دوست داریم که پدر و مادر شایسته‌ای باشیم. متأسفانه اکثر والدین بدون آموزش و آمادگی لازم در مسیر تربیت فرزندان گام می‌نهند و معمولاً از طریق آزمون و خطا، دانش و مهارت‌های فرزند‌ پروری را کسب می‌کنند. ما اعتقاد داریم که هر پدر و مادری حق دارد ارزش‌ها، مهارت‌ها و رفتارهای مطلوب مورد نظرش را در فرزندش تقویت کند و با روشی که صحیح می‌داند با رفتارهای نامطلوب کودکش مقابله کند؛ چرا‌ که ریشه بسیاری از مشکلات رفتاری و اختلالات روحی و روانی در بزرگسالی، در دوران کودکی یافت می‌شود. همانطور که روشن است علاوه بر عوامل ارثی و ژنتیکی، عوامل محیطی نیز در شکل‌گیری شخصیت انسان تأثیر دارد. بنابراین محیطی که کودک در آن رشد می‌کند و نحوه رفتار والدین در نوع رفتار و روح و روان او تاثیر می‌گذارد و ریشه بسیاری از بیماری‌های روحی مثل افسردگی‌، اضطراب و وسواس در دوران کودکی افراد است. می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی، کودکان و نوجوانان را جهت مقابله و سازگاری با تنش‌ها و مشکلات آسیب‌زننده به زندگی توانمند نمود. برای داشتن یک جامعه سالم باید علاوه بر سلامت جسم، به سلامت روان هم توجه نمود و این وظیفه مهم، در درجه اول، بر عهده پدران و مادران یک جامعه سالم است تا در نتیجه‌اش نسلی سالم را نیز پرورش دهند. شما با مطالعه کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین، متوجه می‌شوید که بیشتر گرفتاری‌های کودکان، بدون مصرف دارو هم قابل حل است. والدین نیز ممکن است در مسیر تربیت فرزندان دچار اشتباه شوند و ممکن است به کودک صدمات جسمی و روانی غیر قابل جبرانی بزنیم. اگر فرزند شما رفتارهای نامطلوبی دارد که قادر به کنترل آن نیستید، اگر روابط خانوادگی شما به گونه‌ای است که رنجتان می‌دهد و اگر از والد بودنتان احساس رضایت ندارید و لذت نمی‌برید، کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین را با دقت مطالعه کنید تا جواب تمامی سوال‌های خود را بیابید. فهرست مطالبپیشگفتار مؤلفمهارت توجه کردنروش‌های تشویق کودک (پاداش دادن)مهارت نادیده گرفتنروش صحیح دستور دادن به کودکاستفاده درست از محروم‌سازی موقت (تنبیه‌کردن)بعضی از نکات مهم در ارتباط با تربیت فرزندیک روز از زندگی من با کودکمیازده روش ساده و موثر برای تربیت و پرورش کودکی شادکودکان آن‌گونه زندگی می‌کنند که آموخته‌اند

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سفارتخانه های مجازی و دیپلماسی نوین

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سفارتخانه های مجازی و دیپلماسی نوین

مقاله علمی و پژوهشی" سفارتخانه های مجازی و دیپلماسی نوین " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سفارتخانه های مجازی و دیپلماسی نوین ، منافع ملی ، دیپلماسی دیجیتال ، سفارت مجازی ، دیپلماسی عمومی ، اهداف سفارت مجازی و کارکرد سفارت مجازی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، مدیریت رسانه ، صنعت تبلیغات ، آگهی تبلیغاتی ، آگهی تلویزیونی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند نوین رسانه ای و سایبر دیپلماسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند نوین رسانه ای و سایبر دیپلماسی

مقاله علمی و پژوهشی" محیط هوشمند نوین رسانه ای و سایبر دیپلماسی  " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به محیط هوشمند نوین رسانه ای و سایبر دیپلماسی ، منطق سایبر دیپلماسی، حقوق سایبر دیپلماسی، منافع سایبر دیپلماسی و چالش مونوپولی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی فناوری های نوین و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی

مقاله علمی و پژوهشی" فناوری های نوین و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی " مقاله ای است در 18  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به فناوری های نوین، مزیت رقابتی ، خبرگزاری ایرنا و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب خاطره نویسی و جایگاه آن در تاریخ‌نگاری عصر قاجار

ادامه مطلب

closeکتاب خاطره نویسی و جایگاه آن در تاریخ‌نگاری عصر قاجار

کتاب خاطره نویسی و جایگاه آن در تاریخ‌نگاری عصر قاجار، به تالیف سمیه عباسی، به بررسی نحوه‌ی شکل‌گیری و توسعه خاطره‌نگاری و مشخص کردن جایگاه آن‌ها در تاریخ نگاری دوره‌ی قاجار می‌پردازد. هدف و موضوع مورد پژوهش در کتاب خاطره نویسی، با توجه به آنکه هدف و کار اساسی بر روی متن کتاب‌های خاطرات مربوط به دوره‌ی قاجار بوده و در گردآوری اطلاعات و تحلیل داده‌های مورد کاربرد از روش توصیفی تحلیلی (روش اصلی در تحقیقات تاریخی) استفاده شده است. برخوردها و آشنایی‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای قدرتمند غربی تاثیرات مهمی بر جامعه‌ی ایران عصر قاجاری نهاد. آشنایی با شیوه‌های نوین تاریخ‌نویسی و دگرگونی روش‌های تاریخ‌نگاری ایرانی، یکی از مهمترین دستاوردهای این پدیده بوده است. خاطره‌نگاری نوین -با تیکه و آگاهی از من فردی و هویت جمعی- از گونه‌های مربوط به این حوزه است که از اواسط عصر ناصری تحت تاثیر مستقیم افکار و مظاهر اروپایی تشکیل و به موازات عمر این سلسله، به خصوص با وقوع انقلاب مشروطه توسعه و تحولی عظیم یافت. جنگ‌های ایران و روس که چشم و گوش برخی ایرانیان ترقی‌خواه را به دنیای جدید گشود، زمینه‌های نخستین ِاخذ دستاوردهای فکری و مادی تمدن جدید اروپایی در ایران را موجب شد. آشنایی با تاریخ‌نگاری نوین و انواع آن از دستاوردهای جدید فکری غرب بود که از اواسط عصر ناصری مورد توجه قرار گرفت. این آشنایی با شیوه‌های نوین و انتقاد بر سنت تاریخ‌نویسی کهن ایرانی محصول تحول ذهنی و تحول در جهان‌بینی و افق فکر ایرانی در نسبت با باورها و عقاید سنتی و ریشه‌دار حاکم بر نظام فکری ایرانیان بود. شکل‌گیری خاطره‌نویسی و وقایع‌نگاری روزانه -با تکیه‌بر من فردی و جمعی (آگاهی ملی)- به‌عنوان گونه‌های جدید در تاریخ‌نگاری به‌صورت مخفی و غیر رسمی در انتقاد به شیوه‌ی مرسوم در ثبت وقایع که نوعی تاریخ‌نویسی آشکار و فرمایشی بود، را باید در این راستا قلمداد کرد. در تحلیل تاریخی خاطرات از دو منظر کمی و کیفی می‌توان به ارائه داده‌ها پرداخت و بیان کرد که سیر کمی خاطرات از جهش خاص و در کل از روند صعودی برخوردار بوده است. وجود 51 خاطره در دوره‌ی قبل از مشروطه از 41 خاطره نگار و به ثبت رسیدن 72 خاطره از 72 خاطره‌نگار در دوره‌ی مشروطه تا سقوط قاجار از مطالب قابلبیان در این حوزه است؛ اما از منظر کیفی یا هما‌ن ارائه‌ی داده‌های تاریخی بکر از منظر سیاسی و اجتماعی اوج آن را باید در خاطرات دوره‌ی مشروطه قلمداد کرد. در تقسیم‌بندی خاطرات بر اساس پایگاه طبقاتی خاطره‌نگاران نیز باید اذعان کرد که بیشترین خاطره نوشته‌ها مربوط به طبقه‌ی مسلط است. که از مجموع 14 خاطره‌نگار، 32 نفر متعلق به این گروه است که 21 نفر آن‌ها در دوره‌ی اول جای می‌گیرند و از منظر ارزش‌گذاری خاطرات بر اساس شاخصه‌های موجود در تاریخ‌نگاری، بیشترین امتیاز را نیز باید به خاطره‌نگاران همین طبقه مسلط داد و برتری این مورد را من باب خاطرات این طبقه قائل بود. فهرست مطالب سپاسگزاریپیشگفتارفصل اول: کلیات و مبانی پژوهشفصل دوم: کلیات و مبانی خاطره‌نویسیفصل سوم: بررسی و تحلیل تاریخی خاطرات دوره‌ی قاجارفصل چهارم: بررسی جایگاه خاطرات در تاریخ‌نگاری دوره‌ی قاجارکلام آخرفهرست منابعکتب فارسیمقالات فارسیسراچه‌های فارسیمنابع انگلیسی

more_vert مقاله علمی و پژوهشی بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب

مقاله علمی و پژوهشی" بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب ، بازی رایانه ای ، بنیان بازی ، اجزای بازی ، قابلیت بازی ، روانشناسی بازی وارسازی و فناوری متقاعد کننده اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله بررسی روش معناشناسی صفات خبری در کتاب التوحید ابن خزیمه، استدلال‌ها، تحلیل‌ها و نقد آنها

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی روش معناشناسی صفات خبری در کتاب التوحید ابن خزیمه، استدلال‌ها، تحلیل‌ها و نقد آنها

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی روش معناشناسی صفات خبری در کتاب التوحید ابن خزیمه، استدلال‌ها، تحلیل‌ها و نقد آنها" مقاله ای است در 26 صفحه و با 60 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد اندیشه نوین دینی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  ابن‌خزیمه، تشبیه، معناشناسی، صفات خبری، کتاب التوحید.پرداخته شده است چکیده مقاله دانشمندان مسلمان، در معناشناسی صفات خبری روش‌هایی از قبیل؛ تاویل، تشبیه، توقف و اثبات بلا کیف را مطرح کرده‌اند. ابن‌خزیمه فقیه و محدث بزرگ اهل سنت در کتاب التوحید، با استنادبه آیات و روایات به معنا‌‌شناسی صفات خبری پرداخته است. سؤال این است که روش معناشناسی، استدلال‌ و تحلیل‌های او چیست و با چه نقدهایی مواجه است؟ فرضیه ما این است که روش وی، بر پایه اصالت معنای ظاهری الفاظ بنا شده و استدلال‌های او ناسازگاری درونی دارد. با مطالعه و کاوش در کتاب ابن‌ خزیمه و پردازش به شیوه توصیفی ـ تحلیلی، این نتایج حاصل شد. ابن خزیمه با تکیه بر ظواهر الفاظ خدایی، انسان‌گونه به تصویر کشیده است. شیوه او با آیات، روایات و دلیل عقلی متعارض بوده و استد‌لال‌ و تحلیل‌ او ناشی از انگاره‌هایی غیرقابل توجیه می‌باشد. روش ابن‌خزیمه، مستمسک رهبران سلفی همچون ابن‌تیمیه و مستند گروه‌های وهابی قرار گرفته و روشن نمودن ناکارآمدی آن، می‌تواند در دفاع از توحید ناب، تاثیرگذار و مفید باشد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی" محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه ، سند چشم انداز ، تکنولوژی هوشمند ، سند راهبردی توسعه ، فرهنگ سازی رسانه و پویایی اجتماعی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد اطلاعاتی راهکار نوین در روابط عمومی ، فناوری ارتباطات ، فناوری اطلاعات ، عصر ارتباطات ، سنجش سواد اطلاعاتی ، مفهوم سواد اطلاعاتی، استاندار سواد اطلاعاتی و مهارت سواد اطلاعاتی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین

مقاله علمی و پژوهشی" حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین ، جامعه کنترلی ، اینترنت ، تاریخ اسلامی ، تاریخ ایرانی و پان اپتیکن مطرح شده است   محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.