جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی گونه شناسی نوآوری های رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی گونه شناسی نوآوری های رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" گونه شناسی نوآوری های رسانه ای " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به گونه شناسی نوآوری های رسانه ای ، سیاستگذاری نوآوری ، سیاستگذاری رسانه ای ، نوآوری محصول ، نوآوری فرایند ، ویژگی نوآوری رسانه ، نوآوری پنهان ، نوآوری پایه ، گرایش فناورانه ، نوآوری کسب و کار و طبیعت نوآوری نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه ، مدیریت رسانه ، سازمان رسانه ای ، مفهوم نوآوری ، چیستی نوآوری ، نظریه شومپیتر ، درجه های نوآوری ، نوآوری تدریجی ، نوآوری چشمگیر ، نوآوری بنیادی ، مطالعه تید و مطالعه ولبردا اشاره  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب ده گونه نوآوری

ادامه مطلب

closeکتاب ده گونه نوآوری

کتاب ده گونه نوآوری اثر لری کیلی، رایان پیکل،برایان کوئین و هلن والترز است که توسط بابک وطن دوست, رضا قنبرزاده میاندهی و سینا فخارمنش ترجمه و از سوی انتشارات آریاناقلم منتشر شده است عنوان انگلیسی کتاب Ten Types of Innovation: The Discipline of Building Breakthroughs Life است بررسی موضوع کتاب نویسندگان کتاب، نوآوری را محدود به محصول یا خدمتی که ارائه می‏‌کنید نمی‌دانند، نوآوری می‏‌تواند در بخش کوچکی از فرایند سازمان اتفاق بیفتد اما اثر و صدای آن بلند باشد و به گوش مخاطب برسد. آنها با سال‏‌ها تحقیق و زیر ذره‌بین قرار دادن سازمان‏‌ها و نمونه‏‌های مختلف،‌ ده گونۀ متفاوت از نوآوری و ترکیبات مختلف آن را به صورتی ساده و کاربردی ارائه می‏‌کنند. آنها سعی کرده‌‏اند با قاعده‏‌مند کردن راه‌‏های خلق، ارائه و به نتیجه رساندن ایده‌ها میزان موفقیت پروژه‌‏های نوآوری و  کسب‏‌وکار را افزایش دهند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و نوآوری باز

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و نوآوری باز

  مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی و نوآوری باز " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی و نوآوری باز، شرکت کوچک ، شرکت متوسط ، رسانه های اجتماعی ، کاربرد رسانه اجتماعی جامعه نوآوری ، اکوسیستم نوآوری ، چارچوب نوآوری ، شکاف همکاری و شکاف نوآوری  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب ده گونه نوآوری

ادامه مطلب

closeکتاب ده گونه نوآوری

کتاب ده گونه نوآوری توسط لری کیلی، رایان پیکل،برایان کوئین و هلن والترز  نوشته شده است و بابک وطن‌دوست, رضا قنبرزاده میاندهی و سینا فخارمنش آنرا ترجمه کرده اند عنوان انگلیسی کتاب Ten Types of Innovation: The Discipline of Building Breakthroughs است و انتشارات آرایاناقلم آنرا منتشر کرده است بررسی موضوع کتاب : نویسندگان کتاب، نوآوری را محدود به محصول یا خدمتی که ارائه می‏‌کنید نمی‌دانند، نوآوری می‏‌تواند در بخش کوچکی از فرایند سازمان اتفاق بیفتد اما اثر و صدای آن بلند باشد و به گوش مخاطب برسد. آنها با سال‏‌ها تحقیق و زیر ذره‌بین قرار دادن سازمان‏‌ها و نمونه‏‌های مختلف،‌ ده گونۀ متفاوت از نوآوری و ترکیبات مختلف آن را به صورتی ساده و کاربردی ارائه می‏‌کنند. آنها سعی کرده‌‏اند با قاعده‏‌مند کردن راه‌‏های خلق، ارائه و به نتیجه رساندن ایده‌ها میزان موفقیت پروژه‌‏های نوآوری و  کسب‏‌وکار را افزایش دهند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی فرایند نوآوری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی فرایند نوآوری

مقاله علمی و پژوهشی" فرایند نوآوری" مقاله ای است که در16 صفحه و با 14 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نوآوری ، فرایند نوآوری، ایده پردازی، تجاری سازی،تحلیل محتوا ، آسیب شناسی و انتروپی شانون اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدل مدیریت نوآوری درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مدل مدیریت نوآوری درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی

مقاله علمی و پژوهشی مدل مدیریت نوآوری درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی مپنا با رویکردی آینده نگر مقاله ای است که در 19 صفحه و با 28 عنوان فهرست منابع منتشر شده است. در این مقاله علمی به موضوعات نوآوری؛ مدیریت نوآوری؛ صنعت نیروگاهی و پویایی شناسی سیستمها اشاره شده است دانشجویان دوره های دکترا و کارشناسی ارشد می توانند برای انجام رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد از این پژوهش علمی استفاده کنند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی اعتماد و شکوفایی نوآوری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی اعتماد و شکوفایی نوآوری

مقاله علمی و پژوهشی" اعتماد و شکوفایی نوآوری " مقاله ای است که در 22 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به اعتماد ، پارک علم و فناوری ، تفکر سیستمی و شکوفایی نوآوری اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مشتری گرایی و نوآوری راهبردی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مشتری گرایی و نوآوری راهبردی

مقاله علمی و پژوهشی" مشتری گرایی و نوآوری راهبردی " مقاله ای است که در 16  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مشتری گرایی، نوآوری راهبردی ،  مشتری گرایی داخلی و مشتری گرایی خارجی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert ابلاغ آیین‌نامه بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد

ادامه مطلب

closeابلاغ آیین‌نامه بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، آئین‌نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان‌ها و واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ کرد. به گزارش روز یکشنبه دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی در این بخشنامه آورده است که با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۸ به نام سال «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب و همچنین ظرفیت های عظیم انسانی، علمی و زیربنایی دانشگاه آزاد برای تقویت تولید ملی در حوزه دانش بنیان در سراسر کشور متناسب با ظرفیت های منطقه ای، آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد در ۳۲ ماده و ۱۹ تبصره با پیوست دستورالعمل مدیریت فعالیت های دانش بنیان ابلاغ می شود. در این بخشنامه آمده است: تمام مسئولان دانشگاه با تلاش و عزم جهادی برای حمایت از طرح های دانش بنیان بر اساس راهبرد شماره ۱ فصل هفتم از نظام پژوهش و فناوری سند دانشگاه اسلامی تا رسیدن به مرحله تجاری سازی و ارتقای تولید ملی از تمام توانمندی موجود بهره گیرند. آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده و در اختیار سازمان مرکزی و تمام واحدها و مراکز قرار گرفته است شامل مواردی از جمله تعاریف و اختصارات، دستورالعمل مدیریت فعالیت‌های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، اهداف، وظایف، شکل حقوقی، ارکان، وظایف و اختیارات شورای سیاستگذاری، فناوری و نوآوری دانشگاه، شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، وظایف و اختیارات شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان، پارک علم و فناوری دانشگاه، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، ساختار سازمانی سرای نوآوری است.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی نقش خلاقیت ، نوآوری ، سلامت روانی و هوش معنوی برعملکرد فردی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی نقش خلاقیت ، نوآوری ، سلامت روانی و هوش معنوی برعملکرد فردی

مقاله علمی و پژوهشی" نقش خلاقیت ، نوآوری ، سلامت روانی و هوش معنوی برعملکرد فردی " مقاله ای است که در 20  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به نقش خلاقیت ، نوآوری ، سلامت روانی و هوش معنوی برعملکرد فردی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله تأثیر متغیر میانجی (جو اخلاقی) بر رابطه بین رهبری اخلاقی با نوآوری و رفتار اخلاقی

ادامه مطلب

closeمقاله تأثیر متغیر میانجی (جو اخلاقی) بر رابطه بین رهبری اخلاقی با نوآوری و رفتار اخلاقی

مقاله علمی و پژوهشی " تأثیر متغیر میانجی (جو اخلاقی) بر رابطه بین رهبری اخلاقی با نوآوری و رفتار اخلاقی کارکنان بانک ملی مشهد " مقاله ای است در 22 صفحه و با 22 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث رهبری اخلاقی، جو اخلاقی، رفتاراخلاقی، خلاقیت ، نوآوری پرداخته شده است چکیده مقاله این پژوهش درصدد است با معرفی مفاهیمی چون رهبری اخلاقی، جو اخلاقی، رفتار اخلاقی، خلاقیت و نوآوری به بررسی رابطه میان این مفاهیم و نحوه تاثیرگذاری آنها بپردازد. مسأله اصلی این پژوهش، تاثیر رهبری اخلاقی بر نوآوری و رفتار اخلاقی با استفاده از متغیرهای میانجی می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها مشابه تحقیقات توصیفی- پیمایشی است. جامعه مورد نظر کارکنان بانک ملی مشهد بوده و داده های مورد استفاده از 186 نفر از کارکنان بانک ملی جمع آوری شده و جهت تحلیل یافته ها و تایید الگوی پژوهش از الگوسازی معادلات ساختاری بهره گرفته شده است. نتیجه پژوهش گویای آن است که رهبری اخلاقی به صورت مثبت و معنی داری بر نوآوری و رفتار اخلاقی تأثیرگذار بوده است. همچنین نتیجه تحقیق حاکی از این است که گر چه رهبری اخلاقی بر رفتار اخلاقی موثر است اما شدت این تاثیر گذاری از طریق جو اخلاقی بیشتر است. علاوه بر این، رهبری اخلاقی بر نوآوری موثر است اما شدت این تاثیر گذاری از طریق خلاقیت افزایش نیافته است بلکه از طریق جو اخلاقی افزایش یافته است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert فراخوان دوره هشتم برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

ادامه مطلب

closeفراخوان دوره هشتم برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو

اولین فراخوان از دوره هشتم برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch) همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ ۱۸مهرماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. به گزارش ایسنا، امروزه جایگاه و اهمیت نوآوری در بهبود کیفیت زندگی و توسعه پایدار برای همگان آشکار شده است. یکی از جنبه‌های مهم نوآوری، استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع چالش‌ها و افزایش بهره‌وری در صنایع مختلف است. چه بسا شرکت‌های بزرگی که به دلیل عدم انطباق با فناوری‌های جدید و عدم توانایی در ایجاد نوآوری سقوط کرده‌اند و یا شرکت‌های کوچکی که با تمرکز بر خلق نوآوری در کسب‌وکار خود، تحولات شگرفی را رقم زده‌اند و این موضوع نشانگر اهمیت بالای نوآوری در صنایع است. ایجاد نوآوری در شرکت‌های توسعه‌یافته به دلیل پیچیدگی در تغییر فرآیندها و زیرساخت‌ها، ممکن است دشوار باشد؛ اما برای یک تیم متخصص چندنفره بدون هیچ ساختار محدودکننده‌ای این موضوع امکان‌پذیر است. این تیم‌ها ذهن خلاق، دانش به‌روز، تمرکز و انگیزه لازم برای نوآوری را دارند. اما اغلب برای کسب موفقیت علی‌رغم تلاش‌های خود، به دلیل عدم بهره‌مندی از زیرساخت‌های حمایتی لازم برای تجاری شدن و آشنا نبودن با فرآیند توسعه فناوری و محصول، امکان ورود به صنعت را نمی‌یابند. برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch) به عنوان یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف تسریع و تسهیل در تجاری‌سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های نوپا ایجاد شده است. نانومچ از تیم‌های مستعدی که نمونه اولیه‌ای از محصول را تولید کرده‌اند و پتانسیل تجاری شدن دارد، حمایت می‌کند تا بتوانند با استفاده از زیرساخت‌های حمایتی این برنامه از جمله خدمات، تسهیلات و آموزش، نمونه اولیه را توسعه داده و آماده ورود به صنعت و بازار کنند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی مولفه های سرمایه اجتماعی و نوآوری سازمانی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مولفه های سرمایه اجتماعی و نوآوری سازمانی

در این مقاله علمی و پژوهشی که در 21 صفحه و با 38 فهرست منبع ارائه شده است سرمایه اجتماعی ، سرمایه رابطه ای ، سرمایه ساختاری ، سرمایه شناختی ، ابعاد نوآوری سازمانی ، ابعاد سرمایه اجتماعی و نوآوری سازمانی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.

more_vert دانلود مقاله علمی و پژوهشی بررسی تاثیر هوش تجاری بر ساختار نوآوری باز

ادامه مطلب

closeدانلود مقاله علمی و پژوهشی بررسی تاثیر هوش تجاری بر ساختار نوآوری باز

مقاله علمی و پژوهشی بررسی تاثیر هوش تجاری بر ساختار نوآوری باز مقاله ای است که در 12 صفحه و با 23 عنوان فهرست منابع منتشر شده است . چکیدهزمینه: در عصر جهانی شدن، پیروزی از آن شرکت های است که خیلی سریع و هوشمندانه، اجازه ورود افکار و ایده های جدید در محیط خارجی سازمان را به درون سازمان می دهند و این به مفهوم نوآوری باز می باشد.هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر هوش تجاری بر ساختار نوآوری باز است.روش: این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر شیوه ی گردآوری داده ها، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش حاضر 134 نفر از کارکنان یک شرکت تولیدی در شهر کرمانشاه هستند که با استفاده از فرمول آماری کوکران تعداد 99 نفر به عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفتند. برای سنجش متغیر هوش تجاری از پرسشنامه تدوین شده توسط پروویچ (2012) و برای سنجش متغیر نوآوری باز از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. که روایی پرسشنامه بر اساس روایی محتوا و سازه و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ مورد سنجش قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داده‌ها از طریق آزمون t مستقل و مدل‌یابی معادلات ساختاری و با کمک نرم افزارهای SPSS و Smart-PLS انجام شد.یافته ها: نتایج نشان داد که هوش تجاری بر ساختار نوآوری باز تاثیر مثبت و معنا دار دارد و تمامی فرضیات پژوهش مورد تایید واقع شدند.نتیجه گیری: دانش حاصل از پژوهش حاضر به مدیران و کارگزاران سازمانی کمک می کند که جهت ارتقای هوش تجاری سازمان و نوآوری باز برنامه های خاصی را برای سازمان خود مدنظر قرار دهند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی ،نوآوری و شرکت های دانش بنیان

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی ،نوآوری و شرکت های دانش بنیان

در این مقاله علمی و پژوهشی که در 22 صفحه و با 50 عنوان فهرست منبع ارائه شده است نوآوری ،شرکت های دانش بنیان، سرمایه اجتماعی، تعامل اجتماعی، هنجارهای مشترک،اعتماد، عملکرد نوآوری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در زمینه یافته های پژوهشی بحث و بررسی شده و نتایج آماری ارائه گردیده است دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد از نتایج این پژوهش و تحقیق علمی می توانند در رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع استفاده نمایند.

more_vert دانشگاه علامه طباطبایی میزبان زیست‌بوم نوآوری می‌شود

ادامه مطلب

closeدانشگاه علامه طباطبایی میزبان زیست‌بوم نوآوری می‌شود

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور ضمن رونمایی از «برنامه زیست‌بوم نوآوری»، مرکز نوآوری جامع دانشگاه علامه طباطبایی را افتتاح می‌کند. به گزارش ایسنا، با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، ضمن رونمایی از برنامه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی، مرکز نوآوری جامع این دانشگاه افتتاح می‌شود. مرکز نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع محوری «هوشمندسازی» فعالیت می‌کند و پذیرای ایده‌های نوآورانه نیروی انسانی جوان و خلاق در این موضوع است. در این مراسم، دو شتابدهنده تخصصی؛ یکی در حوزه حمل و نقل پیشرفته) و دیگری در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و تولید محتوا و همچنین آزمایشگاه زنده علوم شناختی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد. زیست بوم نوآوری و کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی با هدف اشتغال دانش آموختگان، حل مسائل جامعه با رویکرد خلاقانه و نوآور و پرورش نیروی انسانی دارای مهارت است. مراکز رشد و نوآوری، شتابدهنده‌های نوآوری، کسب و کارهای خلاق و نوآور، برنامه‌های توسعه نیروی انسانی خلاق و نوآوری، آزمایشگاه‌های زنده، مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی، برنامه نوآوری باز و حل چالش‌ها (راهکار) و چالش‌های فراگیر اجتماعی از بخش‌های این زیست‌بوم به شمار می‌رود که توسط ستاری از آن‌ها رونمایی خواهد شد. معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور پس از این بازدید در نشست مشترک با شورای دانشگاه شرکت می‌کند. در این نشست درباره دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه در حوزه نوآوری، توسعه فعالیت‌های نوآورانه و برنامه‌های آینده زیست‌بوم نوآوری بحث و گفت‌وگو می‌شود. بازدید از دستاوردهای فناورانه در حوزه شیمی معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور از تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ارائه شده «نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشگاه شیمی و مهندسی سیمی» دیدن می‌کند. در این نمایشگاه، ۱۰ دستاورد دانش‌بنیان و فناورانه از پژوهشگاه و ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ارائه شده است. همچنین فعالان فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور این پژوهشگاه، توانمندی‌ها و محصولاتشان را به معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور معرفی می‌کنند و ضمن بیان نیازها و دغدغه‌هایشان، از برنامه‌های آینده در حوزه فناوری خواهند گفت. بر اساس اعلام معاونت علمی، مرکز رشد واحدهای فناور پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، ۳۴ هسته فناور استقرار دارند که از میان آن‌ها، ۱۰ واحد دانش‌بنیان هستند. این واحدها محصولات و خدمات فناورانه خود را در حوزه‌هایی چون شیمی، دارو، تجهیزات و مواد پیشرفته تحقیقاتی و آزمایشگاهی تجاری‌سازی کرده‌اند یا در مرحله ورود به بازار قرار دارند.

more_vert کتاب خودباوری در خلاقیت، در جست‌وجوی خلاقیت گمشده

ادامه مطلب

closeکتاب خودباوری در خلاقیت، در جست‌وجوی خلاقیت گمشده

کتاب خودباوری در خلاقیت، در جست‌وجوی خلاقیت گمشده اثر دیوید کلی است که توسط مرتضی خضری‌پور و مهدی کیامهرترجمه و از سوی انتشارات آریاناقلم منتشر شده است بررسی موضوع کتاب پایه اصلی خودباوری در خلاقیت، اعتقاد به توانمندی‌هایمان برای ایجاد تغییر در جهان پیرامون است، به معنی اینکه بپذیرید قادرید هرآنچه عزم کنید انجام دهید. باور داریم این خودباوری، یعنی ایمان به ظرفیت خلاق خودتان، قلب نوآوری است. خواندن این کتاب به شما امکان می‌دهد از ظرفیت خلاقانه‌ای که در همة ما وجود دارد، بیشتر استفاده کنید.

more_vert ۲۷ کانون خلاقیت در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور راه‌اندازی می‌شود

ادامه مطلب

close۲۷ کانون خلاقیت در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: مجوز راه‌اندازی ۲۷ کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور صادر شده‌است که نخستین آن امروز در دانشکده فنی‌وحرفه‌ای شهید مفتح همدان به بهره‌برداری رسید. ابراهیم صالحی‌عمران عصر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از نخستین کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در دانشکده فنی‌وحرفه‌ای شهید مفتح همدان افزود: دانشگاه باید ارتباط بیشتری با بازار کار و صنعت داشته باشد و شتاب دهنده این کار مراکز شکوفایی نوآوری و خلاقیت‌ها هستند. وی اظهار داشت: وجود اینگونه مراکز فرصت‌هایی برای تولید، تجارت، توسعه صنعت و ایجاد اشتغال ایجاد می‌کند. صالحی عمران بیان کرد: ما از اینجا ارتباط دانشجویان را با دنیای مشاغل و بازار کار برقرار می‌کنیم و نوآوری‌ها از اینجا شکوفا می‌شوند. وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تحصیلات تکمیلی را فرامی‌گیرند، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۹۰ هزار دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه ثبت نام کنند. رئیس دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور گفت: این تعداد دانشجو در نزدیک به ۱۶۰ رشته دانشگاهی در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تحصیل می‌کنند که ۱۱۰ رشته آن در دوره کاردانی و ۵۰ رشته دیگر نیز در دوره کارشناسی است. دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان ۶ دانشکده دارد که سه دانشکده در شهر همدان، ۲ دانشکده در ملایر و یک دانشکده در نهاوند واقع شده اند. نزدیک به پنج هزار و ۴۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای همدان تحصیلات تکمیلی را فرامی‌گیرند.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی توانمندسازی ، نوآوری و تعلق خاطر کاری

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی توانمندسازی ، نوآوری و تعلق خاطر کاری

مقاله علمی و پژوهشی" توانمندسازی ، نوآوری و تعلق خاطر کاری " مقاله ای است که در 22  صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تئوری چند سطحی و انگیزه خدمت مدیران ، انسجام گروهی ، جو سازمانی و رهبری تحولی اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.