جستجو در بایگانی
برای جستجو در عنوان حداقل ۴ حرف وارد کنید.
//

_____.

//

_____.

_

_

_

 
 
more_vert مقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی مدیریت رسانه و همگرایی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت رسانه و همگرایی " مقاله ای است که در18 صفحه و با 27 عنوان فهرست در مجلات معتبر علمی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت رسانه، همگرایی ، رسانه چاپی ، اتاق خبر و فناوری نوین اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی ، همگرایی رسانه ای ، ارتباطات سیاسی ، شبکه اجتماعی ، نظریه رسانه های جدید ، پارادایم رسانه ای و سیاست رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله همگرایی شدت انرژی بین کشورهای عضو اوپک

ادامه مطلب

closeمقاله همگرایی شدت انرژی بین کشورهای عضو اوپک

مقاله علمی و پژوهشی " همگرایی شدت انرژی بین کشورهای عضو اوپک (یک رویکرد دوجانبه)" مقاله ای است در 26 صفحه و با 45 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث شدت انرژی، همگرایی دوجانبه، آزمون ریشه واحد، اوپک، توسعه پایدار.پرداخته شده است چکیده مقاله امروزه شدت انرژی هم از جهت جنبه‌های توسعه پایدار و هم از بعد امنیت انرژی شاخصی استراتژیک برای کشورها محسوب می‌شود. هدف اصلی این مطالعه بررسی همگرایی شدت انرژی بین کشورهای عضو اوپک طی دوره زمانی (2010-1971) می‌باشد. به این منظور، از روش‌های آزمون دوجانبه همگرایی پسران (2007) و همگرایی سیگما استفاده شده است. نتایج آزمون دوجانبه همگرایی پسران وقوع واگرایی در شدت انرژی بین کشوری را تأیید می‌نماید. شرط لازم همگرایی دوجانبه با احتمال کمتری پذیرفته شده است، اما در مقابل شرط کافی همگرایی برآورده نمی‌شود. بررسی پویایی انحراف معیار مقطعی طی زمان نیز حاکی از وقوع واگرایی سیگما در روند شدت انرژی بین کشورهای اوپک می‌باشد، همچنین نتایج نشان‌دهنده واگرایی شدت انرژی ایران از متوسط شدت انرژی کشورهای عضو اوپک می‌باشد. بر اساس نتایج این تحقیق در راستای پیگیری اهداف زیست‌محیطی و سیاست‌های بهره‌وری انرژی بین کشورهای عضو اوپک می‌بایست فرض را بر مبنای واگرایی شدت انرژی بین این کشورها در نظر گرفت. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله بررسی همگرایی درآمدی بین استان‌های ایران با تأکید بر روش تحلیل خوشه‌ای

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی همگرایی درآمدی بین استان‌های ایران با تأکید بر روش تحلیل خوشه‌ای

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی همگرایی درآمدی بین استان‌های ایران با تأکید بر روش تحلیل خوشه‌ای" مقاله ای است در 28 صفحه و با 34 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث همگرایی، تحلیل خوشه‌ای، استان‌ها، ایران پرداخته شده است چکیده مقاله بررسی فرضیه همگرایی بین استان­های ایران و اتخاذ سیاست­های اقتصادی به منظور نیل به توازن منطقه‌ای یکی از موضوعات مهم در حوزه اقتصاد کلان ایران است .در این پژوهش، برای بررسی فرضیه همگرایی درآمد سرانه، در میان استان­های ایران از روش­های مختلف مانند آزمون ریشه واحد، همگرایی باشگاهی و آمارۀ تایل و مکانیسم جدید یعنی تحلیل خوشه­ای استفاده شده است. نتایج آزمون ریشه واحد نشان می‌دهد که بین استان‌های کشور همگرایی مطلق و شرطی برقرار نیست. همچنین، نتایج روش باشگاهی و آماره تایل نیز عدم برقراری همگرایی شرطی را نشان می‌دهند. علاوه بر این، نتایج روش خوشه‌ای نیز نشان می‌دهد که همگرایی درآمدی بین استان‌های ایران وجود ندارد. به‌طور کلی نتایج، با استفاده از تمام روش­ها، واگرایی قوی از نظر درآمد سرانه، در استان­های ایران را تأیید می­کنند. نتایج واگرایی در درآمد سرانه ممکن است نشانه­ای از توسعه نامتوازن بیشتر در استان‌های ایران در آینده باشد. در واقع، نتایج این پژوهش بیانگر نرخ متفاوت رشد اقتصادی در استان­های ایران است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب

مقاله علمی و پژوهشی" کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کارکرد رسانه و اینترنت در تحولات جهان عرب ،رسانه ، خاورمیانه ، جهانی شدن ، رایانه ، تهاجم فرهنگی و همگرایی فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی ، مدیریت بحران و کنشگری اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی ، مدیریت بحران و کنشگری اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی ، مدیریت بحران و کنشگری اجتماعی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی ، مدیریت بحران و کنشگری اجتماعی ، تلفن همراه ، کنشگری ، همگرایی ، انواع بحران ، بحران خزنده ، بحران تدریجی ، بحران دوره ای و بحران فاغلگیرانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert کتاب «اقتصاد رسانه» در راه بازار نشر

ادامه مطلب

closeکتاب «اقتصاد رسانه» در راه بازار نشر

 کتاب «اقتصاد رسانه» به زودی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر و وارد بازار کتاب می‌شود. کتاب اقتصاد رسانه نوشته استوارت کانینگهام، تری فلو و آدام سویفت دیدگاه‌ها و موضوعات بنیادین اقتصاد رسانه را طرح می‌کند و به باور مترجمان آن، بینشی برای خواننده فراهم می‌نماید که از طریق آن بتواند منطق اقتصادی رویدادها و تصمیمات مختلف در صنعت رسانه را درک کند و جهان‌بینی و فلسفۀ نهفته در لایه‌های زیرین نظریات اندیشمندان رسانه، ارتباطات و فرهنگ را دریابد. کتاب در یک مقدمه و چهار فصل ارائه می‌شود که هر فصل یک جریان فکری در اقتصاد، و به تبع آن، اقتصاد رسانه را بیان می‌کند. فصل اول جریان اصلی اقتصاد را برای خوانندۀ ناآشنا به اقتصاد جریان اصلی شرح می‌دهد. به شکل ساده، این جریان رسانه را به‌عنوان پدیده‌ای اقتصادی می‌نگرد و تمرکز خود را بر مفاهیمی مثل درآمدهای تبلیغاتی، حاشیۀ سود، سهم از بازار، رقابت و موارد مشابه قرار می‌دهد. فصل دوم کتاب به اقتصاد سیاسی انتقادی رسانه پرداخته است که در سمت مقابل جریان اصلی قرار دارد و رسانه را علاوه‌بر اقتصادی بودن، پدیده‌ای به‌شدت سیاسی و فرهنگی می‌داند که ابزاری برای استعمار مردم، تحمیق توده‌ها و اِعمال سلطۀ صاحبان قدرت است. این دیدگاه که به‌شدت از سنت‌های سیاسی چپ و کمونیستی نشئت گرفته است، دیدگاهی انتقادی به صنعت رسانه دارد و معتقد است که فعالیت پژوهشی در رسانه در عین علمی بودن، فعالیتی سیاسی است و پژوهشگر رسانه نمی‌تواند ارزش‌زدایی شده باشد و باید دیدگاه‌های ارزشی خود را در پژوهش دخیل کند. فصل سوم به اقتصاد نهادی اختصاص دارد و فصل چهارم، که به‌گفتۀ خود پروفسور کانینگهام، دلیل اصلی این کتاب است به اقتصاد تکاملی رسانه می‌پردازد. این فصل با محوریت فناوری‌های دیجیتال در صنعت رسانه به مباحثی همچون تخریب خلاق، چرخه‌های نوآوری، همگرایی رسانه‌ای و فرصت‌های نوظهور کسب‌وکار در صنعت رسانه و موضوعات مشابه می‌پردازد و چالش‌های نوظهوری همچون حضور شرکت‌های فناوری اطلاعات به‌عنوان بازیگران جدید صنعت رسانه، بازارهای غیررسمی، محتوای کاربرساخته، دستبرد به مالکیت معنوی، کاربران به‌عنوان تولیدکنندگان محتوا را مطرح می‌کند. در نهایت، فصل پنجم شامل دو موردکاوی مهم در زمینۀ تلویزیون و رسانه‌های جمعی است. یکی از این دو موردکاوی دربارۀ رسانه‌های عام‌المنفعه است و دیگری دربارۀ زیست‌بوم در حال تغییر تلویزیون. به استناد این کتاب، این دو موردکاوی در حقیقت نقشۀ راه پژوهش در رسانه را ترسیم می‌کنند و تغییرات در بازارها و خط‌مشی‌گذاری دربارۀ رسانه‌های جمعی و به‌ویژه تلویزیون را به شیوه‌ای بینش‌افزا و الهام‌بخش مورد بحث قرار می‌دهند. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات قرار است به‌زودی اقتصاد رسانه را با ترجمه داتیس خواجه‌ئیان، سیاوش صلواتیان و کامیار نیستانی منتشر کند.

more_vert مقاله امکان‌سنجی نظریه منطقه بهینه پولی (OCA) برای کشورهای سازمان همکاری اقتصادی (اکو)

ادامه مطلب

closeمقاله امکان‌سنجی نظریه منطقه بهینه پولی (OCA) برای کشورهای سازمان همکاری اقتصادی (اکو)

مقاله علمی و پژوهشی " امکان‌سنجی نظریه منطقه بهینه پولی (OCA) برای کشورهای سازمان همکاری اقتصادی (اکو)" مقاله ای است در 40 صفحه و با 46 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث نظریه منطقه بهینه پولی (OCA)، سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، الگوریتم خوشه‌بندی فازی نسبت به مرکز (FCM)پرداخته شده است چکیده مقاله این مقاله به دنبال آن است که با استفاده از نظریه منطقه بهینه پولی به بررسی امکان‌پذیری یک اتحادیه پولی در میان کشورهای سازمان همکاری اقتصادی (اکو) با استفاده از الگوریتم خوشه‌بندی فازی نسبت به مرکز بپردازد. به عبارت دیگر، این مقاله درجه همگرایی کشورهای اکو را طی دو دوره (1999- 1992) و (2010- 2000) بر اساس شش معیار نظریه منطقه بهینه پولی مورد مطالعه قرار می‌دهد. نتایج این مقاله نشان می‌دهد که کشورهای اکو از همگرایی کامل در معیارهای نظریه منطقه بهینه پولی برخوردار نیستند تا بتوان آنها را در یک خوشه طبقه‌بندی نمود، اما در مقابل کشورهای اکو در معیارهای نظریه منطقه بهینه پولی دارای همگرایی ناقص هستند، یعنی می‌توان این کشورها را بر اساس نزدیکی بیشتر در این معیارهای نظریه منطقه بهینه پولی در چند خوشه دسته‌بندی کرد. درمجموع، بطور نسبی با گذار از دوره اول به دوره دوم هم میانگین مقدار معیارهای نظریه منطقه بهینه پولی کشورهای اکو بهبود یافته است و هم همگرایی این معیارهای نظریه منطقه بهینه پولی در آنها ارتقاء داشته است. از سوی دیگر، چون تمایل خوشه‌بندی‌ها از دوره اول به دوره دوم به سمت خوشه‌بندی با تعداد خوشه‌های کمتر رفته است، در نتیجه از این طریق نیز می‌توان نتیجه‌گیری نمود که همگرایی کشورهای اکو بطور نسبی از دوره اول به دوره دوم افزایش داشته است. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، مهارت سواد رسانه ای و چارچوب سواد رسانه ای  نووری اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله تأثیرات همگرایی اقتصادی کشورهای عضو اکو در یک مدل تعادل عمومی استاندارد (مدل GTAP)

ادامه مطلب

closeمقاله تأثیرات همگرایی اقتصادی کشورهای عضو اکو در یک مدل تعادل عمومی استاندارد (مدل GTAP)

مقاله علمی و پژوهشی " تأثیرات همگرایی اقتصادی کشورهای عضو اکو در یک مدل تعادل عمومی استاندارد (مدل GTAP)" مقاله ای است در 27 صفحه و با 30 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث اکو، مدل جیتپ، همگرایی منطقه‌ای، تجزیه رفاه پرداخته شده است چکیده مقاله هدف این مطالعه بررسی تأثیر همگرایی منطقه‌ای اکو بر برخی متغیرهای اقتصادی کشورهای عضو این سازمان می‌باشد. نقش موافقتنامه تجاری منطقه‌ای در افزایش صادرات و واردات، افزایش رفاه و بهبود برخی متغیرهای دیگر اقتصادی کشورهای عضو این پیمان‌ها موضوع بحث بسیاری از اقتصاددانان بوده است. ادبیات تجربی موجود این موضوع را در مورد سازمان اکو به‌صورت گسترده مورد بررسی قرار نداده است. تحقیق حاضر برای شبیه‌سازی حذف موانع تجاری بین اعضای اکو از مدل تحلیل‌های تجارت جهانی استفاده می‌کند. در یک روش بستن استاندارد مدل تعادل عمومی و کاربرد نوع چند ناحیه‌ای و چند کالایی مدل جیتپ نتایج شبیه‌سازی سیاست تجاری نشان می‌دهد که اصلاحات سیاست‌های تجاری اعضای اکو موجب ترقی اقتصاد کشورهای عضو یعنی افزایش صادرات و واردات، تولید، کاهش قیمت‌های واردات، تقاضای بیشتر برای مواهب، افزایش مصرف شهروندان و افزایش مطلوبیت و رفاه خواهد شد. تجزیه تغییرات رفاه نشان داد که تغییر سیاست تجاری آثار متفاوتی بر اجزای رفاه کشورهای عضو اکو دارد. دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله بررسی اثر بودجه بر نابرابری منطقه‌ای ایران با استفاده از مدل اقتصاد سنجی فضایی تابلویی

ادامه مطلب

closeمقاله بررسی اثر بودجه بر نابرابری منطقه‌ای ایران با استفاده از مدل اقتصاد سنجی فضایی تابلویی

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی اثر بودجه بر نابرابری منطقه‌ای ایران با استفاده از مدل اقتصاد سنجی فضایی تابلویی" مقاله ای است در 33 صفحه و با 39 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد سیاست ها و پژوهشهای اقتصادی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث تخصیص منابع، همگرایی منطقه‌ای، اقتصادسنجی فضایی تابلویی، نابرابری پرداخته شده است چکیده مقاله در این مطالعه در راستای بررسی و ارزیابی نقش بودجه در نابرابری منطقه­ای کشور، همگرایی بتای مطلق و بتای شرطی درآمد سرانه استان‌های کشور با حضور متغیر بودجه تخصیصی دولت به استان‌ها طی بازه زمانی 1393-1389، با استفاده از رویکرد اقتصادسنجی فضایی تابلویی مورد بررسی قرار می­گیرد. بر پایه نتایج، شیب خط رگرسیون بتای مطلق منفی، کوچک و از لحاظ آماری بی معناست، لذا فرضیه همگرایی مطلق بتای درآمد سرانه استان­های کشور رد می­گردد. نتایج نشان می­دهد، روند انحراف معیار مقطعی درآمد سرانه واقعی استان‌های ایران با وجود نوسان در طول دوره تحقیق افزایشی است که بیانگر وقوع واگرایی سیگما است. نتایج برآوردها نشان می­دهد فرضیه وابستگی فضایی تولید سرانه و اثرات سرریز فضایی در میان استان­های کشور مورد پذیرش قرار می­گیرد. با این وجود، همگرایی شرطی بتا در مدل رگرسیون فضایی با حضور متغیرهای  بودجه کل  تخصیص یافته دولت مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد. نتایج نشان می­دهد کل بودجه تخصیصی، موجب واگرایی و افزایش شکاف درآمدی میان استان­ها می‌شوند.   دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

more_vert مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای ، سازمان رسانه ای و مخاطب رسانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

مقاله علمی و پژوهشی" خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی ، شهر رسانه ای ، مدیاسیتی ، اقتصاد رسانه ، خوشه صنعتی و خوشه فرهنگی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها " مقاله ای است در 16  صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها، سازمان رسانه ای ، تلویزیون ، صنعت خبر و فیس بوک اشاره شده است. محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی

مقاله علمی و پژوهشی" تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جایگزین ، رسانه های اصلی ، مکتب رسانه شناسی ، مطالعات انتقادی ، رژی دوبری ، مکان نگاری و تاریخ نگر اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی

مقاله علمی و پژوهشی" کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به کنترل استراتژیک و سند افق رسانه ملی ، سازمان رسانه ای ، برنامه ریزی استراتژیک ، نظارت استراتژیک ، تهدیدات رسانه ملی و فرصت های رسانه ملی اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای ، رسانه های محلی ، شبکه های استانی ، سیاست رسانه ای ، منفعت عمومی ، شهروندی فرهنگی ، تنوع رسانه ای و نظام رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها ، دیدگاه ابزار گرایانه، مطبوعات دینی ، محتوای دینی ، انواع مناسک ، ذات گرایی رسانه ای و دیدگاه ذات گرایانه اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اقتصاد مقاومتی

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه ها و اقتصاد مقاومتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه ها و اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی ، سرمایه اجتماعی ، مختصات اقتصاد مقاومتی ، کارکرد رسانه ، اصلاح الگوی مصرف ، رویکرد رسانه و سواد رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

more_vert مقاله علمی و پژوهشی سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی

ادامه مطلب

closeمقاله علمی و پژوهشی سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی

مقاله علمی و پژوهشی" سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سوگیری رسانه ای و بازارهای مالی ، بازار سهام ، سازمان رسانه ، روزنامه نگاری ، نظریه مدیریت رسانه ، اشکال سوگیری رسانه ای اشاره شده است. محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.