مقالات مدیریت دولتی
مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی ، اعتماد عمومی و مشارکت عمومی
تاریخ 15 اردیبهشت 1398 ساعت 20:38:19
کد خبر: 001194

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی ، اعتماد عمومی و مشارکت عمومی " مقاله ای است که در 20 صفحه در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت دولتی منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی ،شفافیت رسانه ای ، مشارکت سیاسی ، مشارکت مدنی، اعتماد عمومی و مشارکت عمومی اشاره شده است.
محتوای این مقاله دانشگاهی می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی دینداری، اعتماد و مشارکت اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی اعتماد عمومی شهروندان و دولت الکترونیک
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های دگراندیش ، رویکرد انتقادی و مشارکت اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و افکار عمومی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه اجتماعی مجازی و توسعه فعالیت روابط عمومی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و اعتماد به نفس جوانان
- مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه
- مقاله علمی و پژوهشی دیپلماسی عمومی و الگوی اسلامی آن
- مقاله علمی و پژوهشی وب نویسی و عرصه عمومی در ایران
- مقاله علمی و پژوهشی چرخش افکار هنر روابط عمومی سیاسی