مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی جهانی ، واقعیت ها و چالش ها
تاریخ 26 اردیبهشت 1398 ساعت 15:06:24
کد خبر: 001340

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات بازرگانی جهانی ، واقعیت ها و چالش ها " مقاله ای است در 15 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات بازرگانی جهانی ، واقعیت ها و چالش ها ، مطالعه انتقادی ، اینترنت و سیاست بازدارنده اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما
- مقاله علمی و پژوهشی کودکان و تبلیغات بازرگانی
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی و محدودیت های آن
- مقاله علمی و پژوهشی اینترنت و تبلیغات بازرگانی
- مقاله علمی و پژوهشی چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی
- مقاله آثار حقوقی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی خلاف واقع
- مقاله علمی و پژوهشی اسلام هراسی در تبلیغات غرب
- مقاله علمی و پژوهشی رابطه زبان و واقعیت از منظر وینگنشتاین
- مقاله علمی و پژوهشی خیزش تبلیغات سیاسی در آمریکا
- مقاله علمی و پژوهشی نشانه شناسی تبلیغات کودکان