مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی
تاریخ 05 خرداد 1398 ساعت 01:03:20
کد خبر: 001396

مقاله علمی و پژوهشی" تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های جایگزین ، رسانه های اصلی ، مکتب رسانه شناسی ، مطالعات انتقادی ، رژی دوبری ، مکان نگاری و تاریخ نگر اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه ، پیشگیری از جرم و مجازات های جایگزین
- مقاله علمی و پژوهشی عناصر اصلی ساخت دهی سازمانهای رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها
- مقاله علمی و پژوهشی جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور
- مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی تحلیل محتوای رسانه با رویکرد پژوهشی
- مقاله علمی و پژوهشی سیاست های رسانه ای در ایران