مقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری

مقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری

مقاله علمی و پژوهشی" جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری " مقاله ای است در 26 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری ، رسانه خبری ، مدرسان ارتباطات ، انواع مخاطب و نظریه تاثیر اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه