مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی" محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه ، سند چشم انداز ، تکنولوژی هوشمند ، سند راهبردی توسعه ، فرهنگ سازی رسانه و پویایی اجتماعی اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه