مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه
تاریخ 14 خرداد 1398 ساعت 13:56:09
کد خبر: 001455

مقاله علمی و پژوهشی" محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه ، سند چشم انداز ، تکنولوژی هوشمند ، سند راهبردی توسعه ، فرهنگ سازی رسانه و پویایی اجتماعی اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند نوین رسانه ای و سایبر دیپلماسی
- مقاله علمی و پژوهشی بازی وارسازی ، فناوری نوین و اقناع مخاطب
- مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های دگراندیش ، رویکرد انتقادی و مشارکت اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری
- مقاله علمی و پژوهشی نظریات ارتباطات توسعه و چندگانگی فرهنگی
- مقاله علمی و پژوهشی روزنامه نگاری کنشگر و ارتباطات توسعه
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، رسانه های هوشمند و برندینگ آنلاین
- مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی استقلال تحریریه ای ، روزنامه نگاران و مشارکت در مالکیت و مدیریت رسانه