مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی
تاریخ 15 خرداد 1398 ساعت 14:07:10
کد خبر: 001465

مقاله علمی و پژوهشی" ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی ، رسانه اجتماعی ، فضای مجازی ، وب 2 و شبکه رایانه ای اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و نظم اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و اعتماد به نفس جوانان
- مقاله علمی و پژوهشی دانشجویان و کاربست شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی جنگ نرم سایبری در فضای شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی جهان نگری در شبکه اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، عوامل و زمینه ها
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و افکار عمومی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و هویت ملی و دینی دانشجویان
- مقاله علمی و پژوهشی خبرنگاران و کارکردهای خبری شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی مجازی و انقلاب تونس