مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی
تاریخ 23 خرداد 1398 ساعت 13:30:40
کد خبر: 001515

مقاله علمی و پژوهشی" محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی " مقاله ای است در 34 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به محصولات شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و سرمایه اجتماعی ، کالای فرهنگی ، برجسته سازی ، ارتباطات افقی ، ارتباطات عمومی ، تولیدات رسانه ای ، اعتماد ، کاربرد رسانه، قدرت رسانه ، رسانه فعال، قدرت نرم و ابزار دیپلماسی اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های ماهواره ای ، صنعت فرهنگ و هویت اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و جذب مخاطبان
- مقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی و خودافشایی در شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی سریال های تلویزیونی ماهواره ای و فرهنگ نامگذاری مردم
- مقاله علمی و پژوهشی راهبردهای مطلوب و شبکه های تلویزیونی استانی
- مقاله علمی و پژوهشی کارکرد شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های ماهواره ای و اوقات فراغت دانشجویان
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان
- مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و سبک زندگی شبکه های ماهواره ای
- مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی