مقاله علمی و پژوهشی چیستی سازمانهای رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی چیستی سازمانهای رسانه ای

مقاله علمی و پژوهشی" چیستی سازمانهای رسانه ای " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به چیستی سازمانهای رسانه ای ، مدیریت رسانه ، ماهیت منابع انسانی ، ماهیت محیط ، سنجش اثربخشی ، افکار عمومی و اهمیت عامل زبان اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه