مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی
تاریخ 25 خرداد 1398 ساعت 19:57:40
کد خبر: 001548

مقاله علمی و پژوهشی" خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی ، شهر رسانه ای ، مدیاسیتی ، اقتصاد رسانه ، خوشه صنعتی و خوشه فرهنگی اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی برند سازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی تکنیک متن کاوی و خوشه بندی در شعارهای تبلیغاتی
- مقاله علمی و پژوهشی خوشه بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی
- مقاله علمی و پژوهشی توسعه سواد رسانه ای و سازمانهای فرهنگی و رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی تاثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه ، دین و نمایش مناسک دینی در رسانه ها
- مقاله علمی و پژوهشی جایگاه رسانه ، سواد رسانه ای و جامعه دانایی محور
- مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی چشم انداز در حال ظهور صنعت خبر