مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی جهان نگری در شبکه اجتماعی
تاریخ 26 خرداد 1398 ساعت 16:19:39
کد خبر: 001556

مقاله علمی و پژوهشی" جهان نگری در شبکه اجتماعی " مقاله ای است در 36 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به جهان نگری در شبکه اجتماعی ، جهانی شدن ، فیس بوک ، فضای مجازی ، جهانی شدن مدرن ، جهانی شدن اولیه ، جهانی شدن ارتباطات و نظریات هابرماس اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی ارتباطات شبکه ای و رهبری مخاطب در شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و نظم اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی سرمایه اجتماعی و خودافشایی در شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی دانشجویان و کاربست شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی جنگ نرم سایبری در فضای شبکه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و اعتماد به نفس جوانان
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و افکار عمومی
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، عوامل و زمینه ها
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی مجازی و انقلاب تونس
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی تلفن همراه و چالش ها