مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان
تاریخ 01 تیر 1398 ساعت 22:47:42
کد خبر: 001591

مقاله علمی و پژوهشی" تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان " مقاله ای است در 32 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به تبلیغات تجاری تلویزیون و انتخاب محصولات از طرف مشتریان ، الگوی مصرف ، اعتماد مشتریان و جذابیت تبلیغات تجاری نووری اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری و ارزش های فرهنگی
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای و سبک زندگی زنان
- مقاله تحلیل محتوای تصویر زن در تبلیغات تلویزیون
- مقاله علمی و پژوهشی رضایتمندی مشتریان و مدل میشرا
- مقاله مدل سازی ویژگیهای بسته بندی محصولات غذایی وتاثیرآن بر روی تصمیم گیری خرید مشتریان با رویکرد اخلاقی
- مقاله علمی و پژوهشی منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون
- مقاله علمی و پژوهشی الگوی مطلوب برنامه های دینی تلویزیون
- مقاله علمی و پژوهشی رادیو تلویزیون ، خدمت عمومی و قرن بیستم
- مقاله علمی و پژوهشی بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون
- مقاله علمی و پژوهشی نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی