مقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه

مقاله علمی و پژوهشی مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت نوآوری رسانه ای و تدوین چارچوبی یکپارچه ، مدیریت رسانه ، سازمان رسانه ای ، مفهوم نوآوری ، چیستی نوآوری ، نظریه شومپیتر ، درجه های نوآوری ، نوآوری تدریجی ، نوآوری چشمگیر ، نوآوری بنیادی ، مطالعه تید و مطالعه ولبردا اشاره  نووری اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه