مقاله مفهوم رقابت نامشروع تجاری و مقایسه آن با نهادهای مرتبط

مقاله مفهوم رقابت نامشروع تجاری و مقایسه آن با نهادهای مرتبط

مقاله علمی و پژوهشی " مفهوم رقابت نامشروع تجاری و مقایسه آن با نهادهای مرتبط" مقاله ای است در 34 صفحه و با 40 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد حقوق خصوصی منتشر شده است

در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث  رقابت نامشروع؛ رقابت تجاری؛ حقوق رقابت نامشروع پرداخته شده است

چکیده مقاله

رقابت سالم در بازار، منافع مصرف کنندگان و جامعه را تامین میکند. اما در مواردی رقبای تجاری با توسل به روشهای نامشروع به منافع تجاری یکدیگر لطمه وارد میکنند . چنین رقابتی که در آن رقبا از وسایل نامشروع بهره میجویند، وصف نامشروع به خود میگیرد. در این نوشتار برای روشن شدن ماهیت رقابت نامشروع، مفهوم و مصادیق مختلف رقابت نامشروع مورد بررسی قرار گرفته و برای شناخت بهتر حقوق رقابت نامشروع به مقایسه آن با برخی نهادهای مرتبط پرداخته شده است.

عنوان مقاله [English]

Unfair competition and comparison with the concept of trade-related institutions

چکیده [English]

Fair competition in the market provides benefits to both consumers and

society. However, in some cases, competitors adversely affect the commercial

interests of each other by resorting to illegal methods. Such a competition in

which competitors use illegitimate means is regarded as illegitimate and

unlawful. In order to clarify the nature of unfair competition, this paper

examines the concept of unfair competition and its various instances. For a

better understanding, it also compares the concept of unfair competition with

some relevant institutions.

کلیدواژه‌ها [English]

Unfair competition, competition, Unfair competition law

دانشجویان دوره دکترا و کارشناسی ارشد می تواند از محتوای این مقاله برای رساله دکترا و پایان نامه کارشناسی ارشد بهره ببرند .

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه