اقتصاد رسانه

مقاله علمی و پژوهشی منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون

مقاله علمی و پژوهشی" منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به منابع مالی و تولید اخبار تلویزیون ، اتاق خبر ، منابع سرمایه ای ، کمیت خبر ،
مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

مقاله علمی و پژوهشی خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی

مقاله علمی و پژوهشی" خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی " مقاله ای است در 10 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به خوشه های رسانه ای، صنعت رسانه و جهانی سازی ، شهر رسانه ای ، مدیاسیت
مقاله علمی و پژوهشی سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی

مقاله علمی و پژوهشی سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی

مقاله علمی و پژوهشی" سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی " مقاله ای است در 24 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سازمانهای رسانه ای و شیوه های تامین مالی ، اقتصاد رسانه ، درآمدزایی ،
مقاله علمی و پژوهشی شهر رسانه ای و سند چشم انداز 1404

مقاله علمی و پژوهشی شهر رسانه ای و سند چشم انداز 1404

مقاله علمی و پژوهشی" شهر رسانه ای و سند چشم انداز 1404" مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به شهر رسانه ای و سند چشم انداز 1404، اقتصاد رسانه ، جهانی سازی ، استعاره های شه
مقاله علمی و پژوهشی برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی

مقاله علمی و پژوهشی برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی

مقاله علمی و پژوهشی" برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به برون سپاری و سازمانهای مطبوعاتی ، اقتصاد رسانه ، مدیریت رسانه ، ملاک برون سپار
مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، م