برنامه درسی

راه اندازی ۱۱ رشته جدید در دانشگاه شهید بهشتی

اخبار دانشگاهی

راه اندازی ۱۱ رشته جدید در دانشگاه شهید بهشتی

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از راه اندازی ۱۱ رشته جدید در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در ۲۰ رشته متوقف می شود.
کتاب آشنایی با جبر

معرفی کتب انتشارات فاطمی

کتاب آشنایی با جبر

کتاب در ۶ فصل تنظیم و سعی شده است تا مفاهیم اولیه جبر در شاخه های مختلف آن نزدیک به برنامه درسی دوره دوم متوسطه بیان شود. 
کتاب برنامه‌ریزی درسی مدارس

معرفی کتب انتشارات مدرسه

کتاب برنامه‌ریزی درسی مدارس

برنامه‌ریزان آموزشی طی سه دهه گذشته توجه خاصی به این پرسش داشته‌اند که چه چیز باید در مدارس تدریس شود. به ویژه این که چه مباحث وموضوع‌هایی در هر درس باید تدریس شود. 
مقاله بررسی عوامل موثر بر اجرای برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه شوابی در دانشگاه فرهنگیان از منظر اساتید

مقاله بررسی عوامل موثر بر اجرای برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه شوابی در دانشگاه فرهنگیان از منظر اساتید

مقاله علمی و پژوهشی " بررسی عوامل موثر بر اجرای برنامه درسی مبتنی بر عمل فکورانه شوابی در دانشگاه فرهنگیان از منظر اساتید " مقاله ای است در 26 صفحه و با 11 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقا
مقاله ارزیابی میزان انطباق روش‌های یاددهی- یادگیری با اهداف برنامه‌درسی اخلاق اسلامی

مقاله ارزیابی میزان انطباق روش‌های یاددهی- یادگیری با اهداف برنامه‌درسی اخلاق اسلامی

مقاله علمی و پژوهشی " ارزیابی میزان انطباق روش‌های یاددهی- یادگیری با اهداف برنامه‌درسی اخلاق اسلامی " مقاله ای است در 24 صفحه و با 32 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پ
کتاب گفتارهایی درباره برنامه درسی فطرت‌گرا

کتاب گفتارهایی درباره برنامه درسی فطرت‌گرا

کتاب گفتارهایی درباره برنامه درسی فطرت‌گرا بر اساس برنامه درسی ملی به همت دبیرخانه شورای هماهنگی علمی سازمان و توسط موسسه فرهنگی مدرسه برهان منتشر شد. کتاب مذکور، ۵ متن علمی (مقاله و سخنرانی) را در بر می‌گیرد که در قالب پنج فصل تنظیم و تدو
مدیر؛ رهبر برنامه درسی

مدیر؛ رهبر برنامه درسی

محققان رشته‏ ی مدیریت در زمینه‏ ی مهارت‏های مورد نیاز مدیران مدرسه سخن گفته و مطالب بسیاری نوشته ‏اند که مورد استناد و استفاده‏ ی عملی مدیران بوده است. اما سؤال این است که با توجه به تغییرات پرشتاب محیط بیرونی و درونی مدرسه، چگونه