رسانه‌های رسمی

رسانه‌های جریان‌ساز و فضای مجازی تا چه میزان بر نتایج انتخابات اثرگذارند؟

مقالات شبکه های اجتماعی

رسانه‌های جریان‌ساز و فضای مجازی تا چه میزان بر نتایج انتخابات اثرگذارند؟

 اگرچه در عصر ارتباطات، اثرگذاری رسانه‌های اصلی و جریان‌ساز بر روند انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اما گسترش شبکه‌های اجتماعی و تنوع و جذابیت‌های آنها باعث شده که به عنوان رقیب در این فرایند سیاسی عمل کنند.
رسانه‌ها و راه‌حل‌های استارتاپی

مقالات اجتماعی و رسانه

رسانه‌ها و راه‌حل‌های استارتاپی

روزنامه‌نگاری حرفه‌ای و رسانه‌های رسمی ایران گرفتار بحران بزرگی شده‌اند؛ بحران کارکردی. می‌توان گفت که این رسانه‌ها تا حد زیادی کارکرد خود را از دست داده‌اند و دیگر روی مخاطبان چندان اثری ندارند؛ چون مخاطبان از آنها
سبقت شبکه‌های اجتماعی از رسانه‌های رسمی

مقالات انتخابات 1400

سبقت شبکه‌های اجتماعی از رسانه‌های رسمی

باید اذعان داشت که امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه ضعف هرچه بیشتر رسانه‌های رسمی و دولتی را سبب شده است. لذا به عینه شاهدیم شبکه‌های مجازی درحال ربودن گوی سبقت و جذابیت از رسانه‌های رسمی هستند.