رسانه های نوین

مقاله علمی و پژوهشی حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین

مقاله علمی و پژوهشی حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین

مقاله علمی و پژوهشی" حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رسانه های نوین " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مطالعات جامعه شناختی منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی موضوعات حوزه عمومی پست مدرن، روش واژگونی فوکو و رس
مقاله علمی و پژوهشی بررسی  رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان

مقاله علمی و پژوهشی بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان

مقاله علمی و پژوهشی" بررسی  رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به بررسی  رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان ، مشارکت س
مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی

مقاله علمی و پژوهشی" سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی " مقاله ای است در 23 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی، رسانه های نوین ، کاربرد رسانه اجتماعی ، م
مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه

مقاله علمی و پژوهشی" محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و ارتباطات توسعه " مقاله ای است در 14 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به محیط هوشمند رسانه های نوین ، مخاطب مشارکت گرا و
مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی چالش های مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی

مقاله علمی و پژوهشی" مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به مدیریت تلویزیون ، رسانه های نوین و بازار آگهی ، اقتصاد رسانه ، م
مقاله علمی و پژوهشی حضور علم در رسانه های نوین

مقاله علمی و پژوهشی حضور علم در رسانه های نوین

مقاله علمی و پژوهشی" حضور علم در رسانه های نوین " مقاله ای است در 22 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به حضور علم در رسانه های نوین ، ارتباطات ، رسانه ، اینترنت ، پایگاه اینترنتی ، پایگاه
مقاله علمی و پژوهشی رسانه های نوین و زندگی روزمره

مقاله علمی و پژوهشی رسانه های نوین و زندگی روزمره

  مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های نوین و زندگی روزمره " مقاله ای است در 17 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های نوین و زندگی روزمره، فناوری اطلاعاتی، فناوری ارتباطی، رسانه نو