مدیریت زمان

مهارت‌های لازم برای همه

مهارت آموزی

مهارت‌های لازم برای همه

 بر خلاف گذشته، امروزه افراد تمایل دارند انجام بسیاری از امور را در ازای پول به دیگران بسپارند تا در وقت و انرژی صرفه‌جویی شود؛ ولی آموختن برخی مهارت‌ها ضروری است و می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در زندگی داشته باشد.  آموختن برخ
۹ عامل خطر، شما را به حمله قلبی نزدیک می‌کند

مقالات پزشکی و سلامت

۹ عامل خطر، شما را به حمله قلبی نزدیک می‌کند

بعضی از عوامل خطر حمله قلبی، تحت کنترل شما هستند اما برخی دیگر خیر. بیماری عروق قلب سالانه باعث تقریبا ۲,۱ میلیون حمله قلبی می شود و بیشتر از ۴۰ درصد از کسانی که دچار حمله قلبی شده اند، میمیرند.
راه‌های غلبه بر استرس روز کنکور

مقالات روانشناسی

راه‌های غلبه بر استرس روز کنکور

 استرس را به عنوان جز جدایی نشدنی از زندگی بپذیرید و سعی در مدیریت آن داشته باشید.
کتاب مدیریت موفق زمان

معرفی کتب انتشارات رشد

کتاب مدیریت موفق زمان

کتاب مدیریت موفق زمان اثر شون مک پیت ترجمه حسین محبی و نسرین گودرزی که توسط انتشارات رشد منتشر شده است كتابي كاربردي براي آنانی است كه زمان برايشان خيلي مهم است
کتاب 16 بادبان موفقیت دانشجوی ارزشمند

کتاب 16 بادبان موفقیت دانشجوی ارزشمند

کتاب 16 بادبان موفقیت دانشجوی ارزشمند نوشتۀ حکیمه اکبری، مهارت‌های یک زندگی دانشجویی را به شما می‌آموزد و کمک می‌کند تا با مشکلاتی که در این مسیر مواجه می‌شوید مقابله کنید. درباره‌ی کتاب 16 بادبان موفقیت دانشجوی ارزشمند: دو
10 راهکار مفید برای مدیریت زمان

10 راهکار مفید برای مدیریت زمان

همه ی ما سال هاست که شنیده ایم انجام چند کار با هم ایده ی خوبی نیست. اما هاروی دویچندورف، نویسنده و متخصص هوش هیجانی می گوید این نکته باز هم نیاز به تکرار دارد: «در آن واحد تنها روی انجام یک کار تمرکز کنید. ۱- بین کارهای خود وقفه ای در نظر بگی
چگونه از تنبلی نجات پیدا کنیم

چگونه از تنبلی نجات پیدا کنیم

برای آنکه بتوانیم روی مهم‌ترین کارهایمان تمرکز کنیم و آنها را طبق برنامه به اتمام برسانیم، سه سؤال وجود دارد که باید مرتباً از خود بپرسیم. سؤال اول این است: «مهم‌ترین و با ارزش‌ترین کارهای من کدامند»؟ این سؤال را ابتدا از
مدیریت زمان در محل کار با چند توصیه کاربردی

مدیریت زمان در محل کار با چند توصیه کاربردی

استفاده عاقلانه و منطقی از زمان و مدیریت آن برای کسب موفقیت در همه جنبه های زندگی از جمله کار، اهمیت ویژه ای می یابد. در ادامه به راهکارهایی برای مدیریت زمان در محل کار اشاره خواهیم کرد. شاید شما جزو شاغلانی باشید که احساس می کنید کارهایتان زیاد ولی
چگونه دقیقه نودی نباشیم؟

چگونه دقیقه نودی نباشیم؟

افراد به اصطلاح دقیقه نودی، افرادی هستند که روی زمان شان مدیریت نداشته و کاری را به آنها محول می کنیم دقیقا در زمان های آخر انجام می دهند. در این مقاله روشهایی را به شما می گوییم که کمک تان می کند تا یک آدم دقیقه نودی نباشید. روشهای مدیریت زمان خیل
مدیریت زمان برای والدین پرمشغله

مدیریت زمان برای والدین پرمشغله

چطور والدین شاغل کارهایشان را با موفقیت مدیریت می‌کنند؟ در این مقاله توصیه‌هایی مطرح می شود تا والدین پرمشغله بتوانند با استفاده از آنها استفاده بهینه‌تری از زمان خود داشته باشند و متعاقب آن، وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانند. سلس
چگونه از دیگر کارمندان متمایز باشیم؟

چگونه از دیگر کارمندان متمایز باشیم؟

امروزه پژوهشگران اعتقاد دارند که کارمندان کمبودهای زیادی در مهارت های اساسی مورد نیازشان دارند. پس برای یافتن یک کارمند خوب باید به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟ راحت ترین روش در هنگام استخدام کارمند جدید این است که فقط سوابق تحصیلی وی را بررسی کنیم؛ ام
چگونه زمان خود را بهینه کنیم؟

چگونه زمان خود را بهینه کنیم؟

من معمولا صبح زود از خواب بیدار می‌شوم و زمان کافی برای مطالعه جراید، مدیتیشن و نوشتن دارم. شما چه زمانی از روز را برای انجام این کار مناسب می‌دانید؟ من پیشنهاد می‌کنم که حدود 10 الی 15 دقیقه از زمان خود را به این کارها اختصاص دهید. ح
مقاله علمی و پژوهشی سازمانهای رسانه ای ، یادگیری سازمانی و مدیریت زمان

مقاله علمی و پژوهشی سازمانهای رسانه ای ، یادگیری سازمانی و مدیریت زمان

مقاله علمی و پژوهشی" سازمانهای رسانه ای ، یادگیری سازمانی و مدیریت زمان " مقاله ای است در 20 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است . در این مقاله علمی و پژوهشی به سازمانهای رسانه ای ، یادگیری سازمانی و مدیریت زمان ، خبرگزا