edub.ir logo بانک مقالات ایران
مقالات علمی و پژوهشی پایان نامه و پروپوزال معرفی کتاب قالب پاورپوینت اخبار و مقالات آزمون‌ها معرفی نرم افزار
مقالات علمی و پژوهشی پایان نامه و پروپوزال معرفی کتاب قالب پاورپوینت اخبار و مقالات آزمون‌ها معرفی نرم افزار

نگرش به تبلیغات

مقاله ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات چاپی براساس رویکرد پدیدارشناسی

مقاله ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات چاپی براساس رویکرد پدیدارشناسی

مقاله علمی و پژوهشی " ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات چاپی براساس رویکرد پدیدارشناسی " مقاله ای است در 28 صفحه و با 21 فهرست منبع که در مجلات معتبر علمی و پژوهشی با رویکرد پژوهشهای اخلاقی منتشر شده است در این مقاله علمی و پژوهشی به مباحث