مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و نوآوری باز

مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و نوآوری باز

 

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی و نوآوری باز " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .

در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی و نوآوری باز، شرکت کوچک ، شرکت متوسط ، رسانه های اجتماعی ، کاربرد رسانه اجتماعی جامعه نوآوری ، اکوسیستم نوآوری ، چارچوب نوآوری ، شکاف همکاری و شکاف نوآوری  نووری اشاره شده است.

محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.

قیمت این محصول: 9,900 تومان
تلفن همراه:
جهت دریافت رسید بانکی و شناسه پرداخت شماره موبایل معتبر وارد نمایید.

مطالب مرتبط

تگ‌ها

مطالب پربیننده

پربیننده
آخرین مطالب

عضویت در خبرنامه