مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی سیاستگذاری رسانه ای و صدا و سیما
تاریخ 10 خرداد 1398 ساعت 01:39:57
کد خبر: 001426

مقاله علمی و پژوهشی" سیاستگذاری رسانه ای و صدا و سیما " مقاله ای است در 18 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به سیاستگذاری رسانه ای و صدا و سیما ،مخاطب ، رسانه ، مدل سیاستگذاری و کدگذاری ثانویه اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی کارکرد رسانه های اجتماعی در صدا و سیما و شبکه بی بی سی فارسی
- مقاله علمی و پژوهشی تنوع فرهنگی ایران و سیاستگذاری رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی بایسته های اجتماعی در سیاستگذاری رسانه ای جمهوری اسلامی
- مقاله علمی و پژوهشی مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانه ای در پژوهشی بنیادین
- مقاله علمی و پژوهشی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما
- مقاله علمی و پژوهشی برنامه های کودک صدا و سیما و خانواده
- مقاله علمی و پژوهشی جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری
- مقاله علمی و پژوهشی سیاستگذاری موسیقی در جمهوری اسلامی ایران
- مقاله علمی و پژوهشی چالش های صدا و سیما در دهکده جهانی
- مقاله علمی و پژوهشی سیاست پژوهی در فضای سیاستگذاری