مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی ، مدیریت بحران و کنشگری اجتماعی
تاریخ 25 خرداد 1398 ساعت 14:31:21
کد خبر: 001538

مقاله علمی و پژوهشی" رسانه های اجتماعی ، مدیریت بحران و کنشگری اجتماعی " مقاله ای است در 28 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به رسانه های اجتماعی ، مدیریت بحران و کنشگری اجتماعی ، تلفن همراه ، کنشگری ، همگرایی ، انواع بحران ، بحران خزنده ، بحران تدریجی ، بحران دوره ای و بحران فاغلگیرانه اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی و نظم اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و استراتژی های نوظهور رسانه ها
- مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و رسانه های اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی و نوآوری باز
- مقاله علمی و پژوهشی کارکردهای رسانه اجتماعی در ایران
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های اجتماعی ، خاورمیانه و انقلاب های اخیر
- مقاله علمی و پژوهشی شبکه های اجتماعی ، رسانه های هوشمند و برندینگ آنلاین
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه های دگراندیش ، رویکرد انتقادی و مشارکت اجتماعی
- مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان
- مقاله علمی و پژوهشی بایسته های اجتماعی در سیاستگذاری رسانه ای جمهوری اسلامی