مقالات مدیریت رسانه
مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و هویت ملی
تاریخ 30 خرداد 1398 ساعت 12:30:08
کد خبر: 001568

مقاله علمی و پژوهشی" مصرف رسانه و هویت ملی " مقاله ای است در 16 صفحه که در مجلات معتبر علمی با رویکرد مدیریت رسانه منتشر شده است .
در این مقاله علمی و پژوهشی به مصرف رسانه و هویت ملی ، هویت دینی ، هویت اجتماعی ، هویت فرهنگی ماهواره ، اینترنت و رسانه های اجتماعی اشاره شده است.
محتوای این مقاله می تواند مورد استفاده دانشجویان دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد برای تهیه رساله دکترا و پایان نامه ارشد قرار گیرد.
مطالب مرتبط:
- مقاله علمی و پژوهشی رسانه ها و اسطوره مصرف گرایی
- مقاله علمی و پژوهشی مخاطبان فعال و مصرف فرهنگی و رسانه ای
- مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی
- مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایه اجتماعی معلمان
- مقاله علمی و پژوهشی مصرف رسانه و سرمایه گذاری دارایی های مالی
- مقاله علمی و پژوهشی سواد رسانه ای و شیوه های نظارتی مادران بر مصرف تلویزیون ماهواره
- مقاله علمی و پژوهشی هویت آنلاین و اینستاگرام
- مقاله علمی و پژوهشی فضای مجازی و هویت مدرن
- مقاله علمی و پژوهشی ساخت هویت آنلاین و کاربران فیس بوک
- مقاله علمی و پژوهشی بازنمایی هویت ملی در مجموعه های تاریخی تلویزیون